Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 november 2009 om 12:32:
Er waren tune-instellingen veranderd, gearing was helemaal in de war...Gelukkig ff getest en terug gezet voor 'k online ging Tijden blijven wel gelijk uiteindelijk, rijlijn is altijd wel aan te passen maar dat 't "anders" voelt is een feit. Heb wat tijden verbeterd maar had "moeite" met 6.05 op de Nordschleife waar ik voor de patch vrij makkelijk 6.03 constant kon rijden
Argh... kut tune instellingen... lang niet zo gemakkelijk zoals bij gran turismo het geval is!
Ik weet niet hoor.. ik vind de spel zonder mod echt gaar... autos plakken teveel aan de grond etc..
Ik was opzoek naar n real life filmpje van Zonda-R die een tijd neerzet op nordschleife... met daaronder in het filmpje Zonda-R in gemodde shift... Bijna identiek... & eindtijd scheelde ook niet veel met de real life tijd...
En als je dat filmpje gaat vergelijken met ongemodde Shift met ZOnda-R op nordschleife dan wil je bekant janken!!!
Ik speel Shift niet meer, maar speel wel nog steeds GT4 met G25 op ps2
Of Au Rouge...Zelfde lijn als voorheen = muur links...Ben 'r nog niet uit na 4 rondjes wat nu 't snelst is.
Ik deed op de curbs rijden & laatste momentje (in een rechte lijn) ff brake 3/4 intrappen... & voordat je weer omhoogt met kwart gas naar rechts insturen & terug schakelen omdat je nog heuveltje opgaat!
Soms lukte het goed & soms ging het al bij remmen op de curbs totaal mis
Heb overigens een blok plastic gemod naar "telefoon-camera-statief", moet werken Zodra 't staat zal ik 'n rondje Nordschleife posten
Nou, ik ben benieuwd