Partyflock

Forumonderwerp · 1072538
Waarschuw beheerder
Meisje (16) vastgebonden aan boom

DOETINCHEM - Een 16-jarig meisje is donderdag in Doetinchem door haar 19-jarige vriend vastgebonden aan een boom. Omwonenden bevrijdden het meisje en hielden de man vast in afwachting van de politie.

Het meisje was op de fiets onderweg naar school toen ze ruzie kreeg met haar vriend. Tegen De Gelderlander zegt ze dat ze zich moest uitkleden. Eenmaal vastgebonden dreigde de man haar in band te steken. Hij zou haar met deodorant hebben bespoten. Omwonenden reageerden op haar hulpgeroep.

De man, die bekend zou staan als veelpleger en net weer op vrije voeten was, wordt vrijdag voorgeleid. Hij wordt verdacht van wederrechtelijke vrijheidsberoving en poging tot zware mishandeling.

http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieuws/nieuwsartikel/347321/Meisje-16-vastgebonden-aan-boom.htm
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 september 2009 om 18:41:
Whitney (16)

door ‘hem’ – een 19-jarige Doetinchemmer die bij de politie bekend staat als een veelpleger – werd gedwongen zich uit te kleden en naakt tegen een boom werd gebonden

naar eigen zeggen al het een en ander meegemaakt, waaronder een zwangerschap.

Ze vertelt ook dat haar vriend pas gevangen had gezeten en net weer een week op vrije voeten is

Verder vertelt Whitney dat haar vriend – die geregeld bij haar overnachtte in het huis van haar moeder – steevast haar zakgeld opeiste.

kreeg een schop van hem en hij sloeg me. Toen moest ik me uitkleden. Met alleen mijn sokken aan moest ik tegen de boom gaan staan en hij maakte me vast met een touw uit mijn jas.

het gevoel dat ze van hem houdt nog niet weg

dit is exact de reden waarom ik liever zonen heb, later als ik groot ben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TimmaH :rot: op dinsdag 8 september 2009 om 15:29:
hij had wel goeie nakkie opzich

kleine rat verkocht de grootste troep. goeie nakkie zegt ie dan.
zeepjes rapen de gekste

Waarschuw beheerder
Laat me raden het was een knul van noord afrikaanse afkomt?aagezien de dingen die hij haar aangedaan heeft
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje jammer verhaal :S

Waarschuw beheerder
terecht