Uitspraak vannog een paar weken en dan krijg ik het logo op mijn liesDeziebellebeezt
op dinsdag 1 september 2009 om 15:05:
dat vin ik maar fucking dom ! maar ok het is jouw leven !
ontopic
DEFQON
Uitspraak vanDecibel for life... nog een paar weken en dan krijg ik het logo op mijn liesDeziebellebeezt
Haha dat is voor mij ook altijd al een droom geweest !
Uitspraak vanDecibel for life... nog een paar weken en dan krijg ik het logo op mijn liesDeziebellebeezt
Lovin it
Gaaf!!
dat vin ik maar fucking dom ! maar ok het is jouw leven !
Uitspraak van Thomderanged op dinsdag 1 september 2009 om 16:26:eensch
Als zij van Decibel houdt, en vaak naar Decibel is gegaan, vind ik er niks dom aan! Zit er tenminste een betekenis achter haar tattoo. Een tattoo is ook iets persoonlijks, dus als zij dat graag wilt, is dat gewoon prima
Uitspraak van Geitenwollensok op zondag 16 augustus 2009 om 22:37:Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Decibel"
4x op DQ geweest, 1x op DB, Defqon 06 en 09 waren super, 07 en 08 wel leuk maar niet speciaal. Daarentegen heb ik me op Decibel dit jaar super vermaakt en komt er ook meer party volk op af, bij defqon komen toch wel veel "dagjesmensen" de laatste tijd 
Gewoon na Q-Base gaan, raakt nooit uitverkocht en is gewoon een top feest !!
Gewoon na Q-Base gaan, raakt nooit uitverkocht en is gewoon een top feest !!
laatste aanpassing
Gewoon naar alle 3 gaan!!! Alledrie vet, alledrie anders, klaar! 
Uitspraak van MindQontroller op dinsdag 18 augustus 2009 om 03:05:de logistiek en sfeer was ook zeker beter!
Heel weinig popijopie volk iedereen ging los op het main en dat was bij DEFQON zeker niet!
Uitspraak van Geitenwollensok op zondag 16 augustus 2009 om 22:37:Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Decibel"
Lkkr dicht bij huis