Partyflock

Forumonderwerp · 1070026
Waarschuw beheerder
Zaterdag gaat ik weer feesten @ (Decibel) alleen er zijn allemaal van die kut pillen in de omloop
dus dacht ik misschien is het wat om paddo's te nemen

iemand ervaring mee of weet er wat over laat het ff horen ... (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GEUX op dinsdag 11 augustus 2009 om 11:55:
krijg je die pado's mee naar binnen dan?

gewoon in je oren steken en zeggen dat je oorschimmel hebt (y)

Artiest Electroflux
Waarschuw beheerder
Beter pak je een 2-c-tje... I bij voorkeur :)

Waarschuw beheerder
donateur
Een keer gedaan in de Paradiso meer dan 10 jaar geleden, was ik nog 16 ofzo, het was niet echt een succes, te druk. Ik heb afgelopen zomer op Freedom in Portugal een zooi mexicaanse gekocht van een Canadees, met een group van 7 man hebben wij een pot paddo thee gemaakt, mijn bril werd daarna kapot gedanst bij de opening act van de festival:p Dat was echt vaag, trippend tussen duizenden dansende mensen en niemand kunnen herkennen, geen gezichtsuitdrukkingen kunnen lezen, nee paddos op een feest zijn voor mij niet echt een succes geweest:D

Vroeger had je wel mushroom party's in de trance buhdda en paddos werden altijd verkocht op feesten zoals awakenings, dus sommige mensen zullen het wel lekker vinden.

Waarschuw beheerder
donateur
lijkt me echt helemaal niks. Heb paddos wel een paar keer geprobeerdt maar die into your mind drugs als paddos of lsd leggen me niet echt en op een feest al helemaal niet. Veels teveel drukte om je heen. Beter ga je zoals andere mense al zeiden aan de pep of als je veel geld heb sos, en als je toch enigszins wil trippen aan de 2-ci of b lijkt me. Ik raad het je idg ten sterkste af maar je moet zelf weten wat je doet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nu ben ik toch heel erg benieuwd wat de opener van dit Topic heeft gedaan uiteindelijk :)
Waarschuw beheerder
paddo's op een feest? --> NOOIT!!! dat is veel te erg... ik zou er echt bang worden...