8819x bekeken
Wat vind jij van ontmoetingsplaatsen ? ik heb gekozen voor niet normaal. ik vindt zoiets gewoon niet kunnen
Misschien moet je het gewoon nog een keer een kans geven en krijg je nu wel de smaak te pakken en ontmoet je daar een leuke jongetje
waar slaat dat op melissa ?
Ik had het niet over jou..
Over die mensen ..
Die mogen een leven zoeken..
Ga mensen ontmoeten via uitgaan?
werk?
internet?
maar niet op een ontmoetingsplaats langs de snelweg aan het bos.. beetje neuken tussen de bladeren waar al 3000 kwakjes van een ander opliggen.. nee dank!!!
Ik moest altijd naar school fietsen en kwam ik langs de snelweg en als ik de brug over was was daar een Ontmoetingsplek voor allerhande mensen.. zie je die auto's daar staan en maar denken er zitten nu 200 m mensen in de buitenlucht te neuken..
Je zag vaak condooms liggen ( gebruikt ja) enz.. dat vind ik ranzig..
Ik moest daar wel fietsen anders moest ik half uur omrijden..
nou sorry maar dat vind ik een smerige gedachten en doe dat thuis ofzo of ga naar de hoeren/. verdienen die ook wt!!
laat ze dat privé doen en niet op openbare plaatsen zoals recreatiegebieden en parkeerplaatsen die voor iedereen zijn bedoeld
Jij snapt wat ik bedoel..
ik vind zoiets gewoon niet kunnen
+1
Wat vind jij van sex ontmoetingsplaatsen ? ik heb gekozen voor niet normaal. ik vindt zoiets gewoon niet kunnen en dan bedoel ik gewoon HETERO plaatsen.
en mannenstrings vind je ok??, dan heb ik het nog niet over je topic van monkey-spanker en de webcamsex die je hebt... en ontmoetingsplaatsen vind je niet ok??? vreemd vreemd mannetje ben jij.. en waar je die plekken vind? vraag dat je moeder maar eens...
elkaar handen schudden en 3 zoenen geven, dat doen mensne als ze elkaar ontmoeten
Ja idd
Ja dat bepaal ik wel in me topic`s ik ben niet uit naar zulke domme reacties, wil gewoon serieus over iets hebben. en als dat niet kan dan zegt het wel iets over jezelf. maargoed. helaas snapt niet iedereen dat.
Ik vind het voor alles niet kunnen lesbisch / homos / heteros. het maakt niet uit. ik vind het gewoon niet kunnen.
Ik vind het voor alles niet kunnen lesbisch / homos / heteros. het maakt niet uit. ik vind het gewoon niet kunnen.