T-2009 zegt dat hij een piercing op zijn clitje heeft, vervolgens citeer ik hem, constateer ik dat hij op zijn profiel aangeeft een man te zijn. Daar reageer jij dan weer op dat jij een vrouw bent. Zou je dan niet denken dat iemand met zijn verkeerde account gereageerd heeft?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juli 2009 om 21:23:m'n kinderen liepen er steeds met hun hoofd tegenaan als ze naar me toe renden en om nou je kinderen te zeggen dat ze niet meer naar je toe komen rennen
klein tikkie ertegenaan en meteen weer bloeden (terwijl ze helemaal goed genezen was)
werd er gek van, spijkerbroeken zaten vervelend
hahaha
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juli 2009 om 21:25:jij had toch de christina? of niet
uh ja dat zeg ik net toch?
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 juli 2009 om 21:30:Heb je kinderen dan met Ian? Nieuw voor me
haha nee man
Ian is stiefpapa
en hij doet het nog goed ook
wie had dat achter hem gezocht
n00b the familie man
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juli 2009 om 21:30:maar wil je nu wel een andere of dat niet?
nope
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juli 2009 om 21:32:haha nee man
Ian is stiefpapa
en hij doet het nog goed ook
wie had dat achter hem gezocht
n00b the familie man
a natuuuuuuuulek
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juli 2009 om 21:34:maar zijn er nu helemaal geen mannen hier die ook een intieme piercing hebben!!!!
heb er 4
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juli 2009 om 21:36:hoi hoerenouwe,welke heb jij dan???
zeg ik niet anders niet meer intiem he
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juli 2009 om 21:39:okee en heb je er veel last van,
Wie?
Ik in iedergeval niet.
Soms zit niet helemaal lekker in mijn spijkerbroek,
maar ja dan lijk ik net een jongen en moet hem ff goed leggen hahaha.
Had er ook nog 2 in mijn tepels maar die heb ik vanwege de borstvoeding uitgedaan
en daarna er nooit meer in
Stom, Stom, Stom
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juli 2009 om 21:47:maar hoereouwe waar heb je heb ben nu wel nieuwschierig
ondervind het schatje
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juli 2009 om 22:02:als je zegt dat je een intieme piercing hebt moet je ook het lef hebben om te zeggen waar en wat precies
ken je wel raden toch
Wij zijn het zwakke geslacht (zegt hij) maar dan wel met het meeste lef in onze broek
Ik mag niet in vreemde broeken graaien
nou ja