Partyflock

Forumonderwerp · 1067228
Op steeds meer festivals worden kinderen toegelaten. O.a op Ruigoord, Blijburg, Solar Weekend en Wooferland. Steeds meer housers van vroeger hebben immers inmiddels kinderen, en veelal zijn ze ook hun wilde haren kwijt. Op een festival als Wooferland is bijvoorbeeld een aparte kids-area. Het blijkt alleen elk jaar weer dat niet iedereen dit begrijpt, het niet trekt of geen goed idee vind, dat kan natuurlijk, ieder zijn ding. En zo zijn er weer vele anderen die het juist hartstikke leuk vinden en ieder jaar weer komen.

Dit topic is geopend om daar over mee te praten. Stond de house/dancescene in de jaren 90 synoniem ongelimiteerd drugsgebruik, inmiddels zijn we een generatie verder en hebben veel DJ's en organisatoren zelf ook kinderen, tijden veranderen. Wil je je mening geven hierover, of er gewoon over meepraten, graag!

Om Wooferland als voorbeeld te nemen, hier doen we het voor:

laatste aanpassing

Persoonlijk vind ik het niet kunnen, pomdat de meeste ouders ook nog nooit van gehoorbescherming gehoord hebben.

Lekker zo'n kind heeft grote kans op onomkeerbare gehoorbeschadiging (n)

Ook zoiets als een festival hope leuk het ook is, vind ik niks voro een kind, ga dan naar de kabouter plop en k3 dag, straks is het 1 grote kleuterbende op festivals. en krijg je nog ruzie met ouders omdat hun kinderen vervelend doen.
zolang ze geen overlast bezorgen, lekker boeiend dan toch?

beter toch
zijn nog naief en makkelijker in bed te praten

kids on speed JE WAIT
Uitspraak van d-russo op maandag 13 juli 2009 om 16:44:
zolang ze geen overlast bezorgen, lekker boeiend dan toch?

precies :jaja:

maar waarom speciaal profiel aanmaken voor dit topic? :rot:

Wooferland, geinig idee :jaja:

ik vind het een leuk idee mits ik mn kinderen idd oordopjes in doe. ze zijn vorig week ook meegegaan naar Metropolis en ze hadden het er prima naar hun zin (ze zijn overigens 9 en 10 jaar oud). ze zijn echter niet echt into dancemuziek en de FFWD vinden ze al vreselijk genoeg. wel willen ze n keer mee naar een metalfestival :lol:

staan ze daar tussen al die gebruikers :s
goed voorbeeld :P

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juli 2009 om 16:47:
staan ze daar tussen al die gebruikers
goed voorbeeld

Kom jij uit belgie?

tja als ze het leuk vinden..ik denk alleen dat ze er weinig aan vinden en dan gaan jengelen dat ze naar huis willen, maargoed, ik zie er verder geen probleem in

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juli 2009 om 16:45:
beter toch
zijn nog naief en makkelijker in bed te praten

:roflol:

ach de vergrijzing slaat toe dus t zal mee vallen:D

Dagopvang bij Decibel :rot: kindertjes worden vermaakt met een clown en er is een knutselhoekje, zodat ze aan het einde van het feest trots hun zelfgemaakte kroontje aan hun doorgesnoven ouders kunnen laten zien.

Uitspraak van agent-e op maandag 13 juli 2009 om 16:39:
Om Wooferland als voorbeeld te nemen

:respect:
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juli 2009 om 16:52:
Dagopvang bij Decibel kindertjes worden vermaakt met een clown en er is een knutselhoekje, zodat ze aan het einde van het feest trots hun zelfgemaakte kroontje aan hun doorgesnoven ouders kunnen laten zien.

Uitspraak van peurple op maandag 13 juli 2009 om 16:45:
maar waarom speciaal profiel aanmaken voor dit topic?

Omdat ie anders ruzie krijgt met collega's die hun kind maar wat graag willen laten feesten op hardcore en hardstyle?;)
Dagopvang bij Decibel kindertjes worden vermaakt met een clown en er is een knutselhoekje, zodat ze aan het einde van het feest trots hun zelfgemaakte kroontje aan hun doorgesnoven ouders kunnen laten zien.

:lol:

Dagopvang bij Decibel :rot: kindertjes worden vermaakt met een clown en er is een knutselhoekje, zodat ze aan het einde van het feest trots hun zelfgemaakte kroontje aan hun doorgesnoven ouders kunnen laten zien.

Jij meld je bij deze aan als vrijwilliger? 8)
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juli 2009 om 16:42:
Persoonlijk vind ik het niet kunnen, pomdat de meeste ouders ook nog nooit van gehoorbescherming gehoord hebben.

Lekker zo'n kind heeft grote kans op onomkeerbare gehoorbeschadiging

Ook zoiets als een festival hope leuk het ook is, vind ik niks voro een kind, ga dan naar de kabouter plop en k3 dag, straks is het 1 grote kleuterbende op festivals. en krijg je nog ruzie met ouders omdat hun kinderen vervelend doen.

:respect:

Ligt er ook aan hoe oud het kind is,vind vanaf een jaar of 12+
wel kunnen,mits onder begeleiding van een ouder.

Uitspraak van *ikke* op maandag 13 juli 2009 om 18:24:
mits onder begeleiding van een ouder.

En wat versta jij onder ouder? ;)
Moeder/vader/verzorger ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juli 2009 om 16:42:

Lekker zo'n kind heeft grote kans op onomkeerbare gehoorbeschadiging

Wat een onzin, ik ben het er ook niet mee eens maar dit is een domme reden.
Je hebt toch gewoon oordoppen, dan doe je die bij ze in, klaar.
ik dacht dat het de vriendinnen van de dj waren o:)

je eigen kids neem je toch niet mee naar een feest, dan kan je toch geen drukz nemen :bloos:

trouwens de leeftijdsgrens op de poster/flyer moet gehandhaafd worden ( minimumleeftijd = 16 ) dus, anders breng ik ook al m'n vriendjes mee :cheer:

trouwens.. je neemt je kids toch ook niet mee als je bij een bank werkt, op de bouw, in de winkel, op de wallen etc..... ofwel? :nocheer:
laatste aanpassing
Jaaaa op Solar vind k het ook al niks die kids. Lekker oppas regelen. Straks staan ze met 8 jaar al te snuiven en te slikken. Dan is het "Die kids van tegenwoordig!" Ook lopen ze gruwelijk in de weg als ze met velen zijn. Een oplossing is mss een afgesloten area alleen voor kids en ouders met een speciaal bandje.
Zo'n afgesloten area is dus op Wooferland lees ik...
Uitspraak van JuffrouwJanny op maandag 13 juli 2009 om 19:00:
Een oplossing is

Uitspraak van JuffrouwJanny op maandag 13 juli 2009 om 19:00:
oppas regelen

Of thuis blijven als ouder (y)
Je neemt je kids mee naar de kinderboerderij of de efteling, niet naar een festival :s

hoezo niet na een festival :\
Ik ging al klein kind ookal naar festivals .. wat is daar mis mee..
Ach, naar Bevrijdingsfestival overdag of Citymoves ofzo kan het wel... Met mooi weer tenminste:)! al zou ik hetzelf niet snel doen als ze nog zo klein zijn. Zag er afgelopen jaar 1tje met een baby op zijn rug:s...stond ie daar te jumpen met dat kind!!! :@

Uitspraak van Swollywood op maandag 13 juli 2009 om 20:07:
stond ie daar te jumpen met dat kind!!!

Oke, da vink ook weer te.. maar vanaf een jaartje of 5, 6.. overdags,, kan niet echt kwaad toch?
Als ze et leuk vinden, why not ;)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 juli 2009 om 20:12:
Als ze et leuk vinden, why not

Helemaal mee eens(Y)! Mijne is 2 en danst al mee op mijn muziek:lol:! Dus wie weet, tegen die tijd;)! Maar nu nog ff niet hoor....

Uitspraak van Swollywood op maandag 13 juli 2009 om 20:18:
Maar nu nog ff niet hoor....

Geef ik je gelijk in! ..

als mijn kinderen et later ook leuk vinden, mogen ze mee, en ga dan ook niet te laat naar huis voor mn kids:) ..
Maar.. dwingen zal ik ze nooit, als ze niet willen, dan ga ik ook niet, of regel wat anders :)
Nja, als ze nog jong zijn dan eh
Uitspraak van Bobje op maandag 13 juli 2009 om 19:51:
Of thuis blijven als ouder
Je neemt je kids mee naar de kinderboerderij of de efteling, niet naar een festival

Vind ik ook :yes: :p

Herrie,die drukte enz. :rot:
Straks wordt je kind omver gelopen door een doorgesnoven of
bezopen debiel :S Nee dank je :no:
Dan idd een kinderboerderij/pretpark oi ;)

Uitspraak van *ikke* op maandag 13 juli 2009 om 22:24:
Herrie,die drukte enz.
Straks wordt je kind omver gelopen door een doorgesnoven of
bezopen debiel

Daar ken je als ouderzijnde op letten, ook in een pretpark/kinderboederij
kunnen die dingen voorkomen,
En wou je zeggen dat et in een pretpark niet druk is dang? :\ ..
Als kids et leuk vinden op een festival.. Boeiend..
Dus kinderen zouden bewijzevan ook niet mee kunnen naa Lowlands, etc .. :z

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juli 2009 om 18:55:
Wat een onzin, ik ben het er ook niet mee eens maar dit is een domme reden.
Je hebt toch gewoon oordoppen, dan doe je die bij ze in, klaar.

lees je nu wel?????

Was me me moetie naar consert van Nazaret weest toen ik jaar of 5 was of zo 8). Lekker zitplaatsen. Wel leuk. Maar toch niet zo boeiend als nu. Dus vind ik het best zinloos om kinderen mee te nemen. Volgens mij vinden meeste het niets. :S
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 juli 2009 om 22:27:
Dus kinderen zouden bewijzevan ook niet mee kunnen naa Lowlands, etc .. :z

Hang uitteraard af van de festival. Pleasure Island of zo.. :rot:
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 juli 2009 om 22:27:
Daar ken je als ouderzijnde op letten, ook in een pretpark/kinderboederij
kunnen die dingen voorkomen,
En wou je zeggen dat et in een pretpark niet druk is dang? ..
Als kids et leuk vinden op een festival.. Boeiend..
Dus kinderen zouden bewijzevan ook niet mee kunnen naa Lowlands, etc

Een pretpark oi is totaal iets anders dan zo'n druk feest met bezopen
en/of doorgesnoven lui :| Met het risico dat er met regelmaat een vechtpartij
plaats vind op zo'n 'party'.
Daar stel ik mijn kind niet aan bloot :no:
Vind het trouwens belachelijk ook (n)

muziek is voor iedereen ongeacht welke leeftijd en als je als ouder zijnde je passie wilt overbrengen aan je kids met alle voor en nadelen aangebonden is het alleen maar goed dat heet opvoeding,het is net als fietsen je moet leren wat wel en niet kan en we zijn allemaal jong begonnen,zo nu en dan kan geen kwaad.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juli 2009 om 11:31:
muziek is voor iedereen ongeacht welke leeftijd en als je als ouder zijnde je passie wilt overbrengen aan je kids met alle voor en nadelen aangebonden is het alleen maar goed dat heet opvoeding,het is net als fietsen je moet leren wat wel en niet kan en we zijn allemaal jong begonnen,zo nu en dan kan geen kwaad.

Kan je ook thuis doen (y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juli 2009 om 11:37:
Kan je ook thuis doen

isolement (y)
ik heb mijn dochter laatst meegenomen naar een house festivalletje hier in de buurt.. ze vond het prachtig :), toen het druk begon te worden zijn we lekker naar huis gegaan. Maar ze heeft het er nog steeds over (Y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juli 2009 om 11:46:
isolement (y)

Gast! Heb ik het over algeheel opsluiting? Ik, persoonlijk, vond druktes nooit leuk. Nog steeds niet. Kinderen mee nemen naar een klein gratis festival okai. Maar een groot dure festival(Defqon Dance Valley) Slaat nergens op!

:aai:

ooh gossie lekker met smylies smijten zoooo stoer jongeee ekt he.. net zo zo stoer als dat petjeuh van je :rot:

lucht het op ?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juli 2009 om 11:31:

Allemaal jong begonnen ja, op m'n 15e, das wel iets anders dan met echt kleine kids naar een festival.
En ik denk overigens dat het voor het grootste deel van de ouders niks met 'opvoeding' te maken heeft, maar dat het gewoon handig is. Je kunt toch op stap en je hoeft geen oppas te regelen.
Wat is het volgende? Een ballenbak bij de ingang van de grotere discotheken?
Seksuele voorlichting tijdens een fetish feest. Onder het mom van 'dat hoort bij de opvoeding' en 'ze moeten leren wat wel en niet kan'.

Je kids mee op stap nemen is echt belachelijk, maar goed, da's mijn mening.
Uitspraak van Bobje op dinsdag 14 juli 2009 om 12:59:
Wat is het volgende? Een ballenbak bij de ingang van de grotere discotheken?
Seksuele voorlichting tijdens een fetish feest. Onder het mom van 'dat hoort bij de opvoeding' en 'ze moeten leren wat wel en niet kan'

Vind het niet kunnen...
Ben nu ook net zelf 16, mag zelf ook naar feesten toe en dan zit je niet op dat jonge spul te wachten...
Je hebt immers zelf ook moeten wachten tot deze leeftijd zodat je zelf ook hard mocht partymachen:yes:
Als ouders de kinderen niet kwijt kunnen bestaan er altijd nog van die leuke mensen genaamd:
Opassers:yes:
laatste aanpassing