Partyflock

Forumonderwerp · 1066477
Werkzaam bij Yu'R - Events
Artiest Sub Junky
Yu’R – Events introduceert Strangerz DJ-Contest!

Het concept:
Strangerz zal een terugkerend hardstyle/ jump evenement worden in de Fabriek te Eindhoven. Zoals de naam (hoogstwaarschijnlijk) al verraad zal de avond met nog onbekende hardstyle/ jump DJ’s worden ingevuld. Naast de groep onbekende DJ’s zullen de avonden worden aangevuld met artiesten die al wat bekender zijn in de dancescene.

Om de Strangerz-avonden te vullen is Yu’R – Events op zoek naar 4 à 5 DJ’s. Dus wil jij graag komen draaien en uit je dak gaan op het terugkerend evenement Strangerz? Schrijf je dan nu in voor de Strangerz DJ-contest!

Mee doen? Doe dan het volgende:
• Neem een demo op van +/- 30 min. in de stijlen (early) Hardstyle of Jump. Dit doe je natuurlijk met platen of cd’s (geen computer mixen);
• Sla je demo op met de naam ‘Strangerz + DJNAAM’;
• Upload je demo op www.zippyshare.com;
• Stuur een e-mail vóór 30 augustus 2009 naar djcontest@yu-r.nl met daarin:
Naam;
Artiestennaam;
Woonplaats;
Leeftijd;
Link demo;
Tracklist;
Of je met cd’s of platen draait;
Email adres;
Telefoonnummer;
Eventuele link naar je artiestenpagina op Partyflock of andere website.

De opbouw van Strangerz DJ-contest:
• Demo inzending;
• Selectie uit de ingezonden demo’s (deze selectie zal door Yu’R – Events gebeuren);
De uitslag zal uiterlijk 5 september bekend worden gemaakt.
• De contest zelf. De contest zal uit maximaal vier avonden bestaan (afhankelijk van het aantal inzendingen). De eerste edities gaan plaatsvinden op vrijdag 25 september 2009 en op vrijdag 9 oktober 2009.
• Selectie Strangerz DJ-Crew. De selectie zal door een jury gebeuren. De jury bestaat uit een aantal semi bekenden artiesten en de organisatie zelf.

Wat krijg je als jij geselecteerd word voor de Strangerz DJ-Crew:
• Residentie op Strangerz (betaald draaien);
• Naast Strangerz ook boekingen op andere evenementen van Yu’R – Events;
• Door Strangerz en de eventuele andere evenementen groei van naamsbekendheid;
• Je krijgt op de website van Yu’R – Events ruimte aangeboden om je zelf te profileren en de mogelijkheid om eventuele eigen producties ten gehore te brengen aan de leden en andere bezoekers van de website (dit is echter nog in ontwikkeling);

Zoals je leest is dit niet zomaar een DJ-Contest! Dus ben jij die ‘onbekende’ DJ, die de nodige skills van het draaien al onder de knie heeft en wil jij behoren tot de Strangerz DJ-Crew? Mix dan je demo in elkaar en stuur hem op!

Yu’R – Events
Because we are one!
laatste aanpassing

Artiest Stampede
Demo verstuurd!!
Artiest Lanoz
komt eraan:P
Artiest {SHOWLIST artist 60688, 49131}
Demo is verstuuurd!
Artiest {SHOWLIST artist 46843, 44102}
Jammer genoeg geen hardcore, maar dat hebben we natuurlijk al zat in Ehv. ;)
Is d'r ook ruimte voor early hardstyle?
Dan kan ik wel wat proberen in mekaar te flanzen voor de deadline.
Natuurlijk is early hardstyle welkom!!!

Artiest San Miquel
demo verstuurd :)
Hier gaan we DJ releaser zien :)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2898, 2861}
Met nog 4 dagen op de klok tellen we af naar de sluiting voor de inzending van de DJ Contest.
Vandaag hebben we maarliefst 5 inzendingen ontvangen en naar verwachting ontvangen we deze week nog een groot aantal inzendingen. Het mooie is dat de aanmeldingen heel divers zijn! Zo ontvingen we inzendingen uit Nederland, België en zelfs uit Zwitserland! Zowel heren als dames, Dj's met nauwelijks ervaring tot Dj's met veel ervaring en eigen producties!

Zodra de mogelijkheid tot aanmelding voor de Contest gesloten is zal Yu'R - Events zo snel mogelijk verdere informatie verstrekken m.b.t. de Contest.
Artiest {SHOWLIST artist 46928, 53501}
Tof tof, sinds kort woon ik in Eindhoven, dus nog ff snel een demo versturen voor de deadline :D
Artiest {SHOWLIST artist 43992, 69091, 71165, 45735}
Uitspraak van Stuntin' op woensdag 26 augustus 2009 om 22:48:
Met nog 4 dagen op de klok tellen we af naar de sluiting voor de inzending van de DJ Contest.
Vandaag hebben we maarliefst 5 inzendingen ontvangen en naar verwachting ontvangen we deze week nog een groot aantal inzendingen. Het mooie is dat de aanmeldingen heel divers zijn! Zo ontvingen we inzendingen uit Nederland, België en zelfs uit Zwitserland! Zowel heren als dames, Dj's met nauwelijks ervaring tot Dj's met veel ervaring en eigen producties!

je krijgt de mijne ook nog

ik had het erg druk met mn b-day bash de afgelopen dagen :)
demo verstuurd:)
Early setje tijdje terug al verstuurd, niet echt op "safe" gemixed, zoals dat bij de meeste demo`s gebeurd, heb geprobeerd er een hoop variatie in te brengen dus ben benieuwd!! :p
Ik denk dat het niveau hier behoorlijk hoog ligt aan de namen gezien die deelnemen...
Uitspraak van Timmie_Z op vrijdag 28 augustus 2009 om 17:22:
Ik denk dat het niveau hier behoorlijk hoog ligt aan de namen gezien die deelnemen...

als het net zo gaat als bij de vorige contest ;) :D

Demo ingezonden, hoop dat we niet weer gezeik over leeftijd krijgen zoals bij hard rythm, erg jammer toen :(
ja, dat kon je van tevoren al weten snuggere :9
Artiest {SHOWLIST artist 38959, 44429}
Demo ingestuurd op de valreep.. (H)
laatste aanpassing
Uitspraak van Mind.Illusion op vrijdag 28 augustus 2009 om 19:53:

:woep:...O:)
Net terug van m'n wel verdiende vakantie en check je de ontvangen mail ...kun je ff 20 demo's gaan beluisteren..wordt nachtwerk ;-).

wel super gaaf om te zien dat respons zo groot is!Dit geeft ons iig de drive om er nog iets vetter van te gaan maken dan we al in gedachte hadden!!!!!!

iedereen bedankt voor de inzendingen!!!!

grtz

Uitspraak van Dr. Spana op zaterdag 29 augustus 2009 om 08:14:
ja, dat kon je van tevoren al weten snuggere

Nee echt? ik zag nergens iets staan over een minimale leeftijd. doen ze bij andere contests wel.
Artiest {SHOWLIST artist 40733, 50576}
Als je nog geen discotheek binnen mag...

Uitspraak van Mind.Illusion op vrijdag 28 augustus 2009 om 19:53:

;) :D
Uitspraak van Dstrbr op zondag 30 augustus 2009 om 12:29:
wel super gaaf om te zien dat respons zo groot is!Dit geeft ons iig de drive om er nog iets vetter van te gaan maken dan we al in gedachte hadden!!!!!!

Benieuwd, benieuwd :cheer:
Artiest {SHOWLIST artist 115070, 47318}
Echt heel vet dat er organisaties als deze zijn die óók de minder bekende Dj's de kans willen geven(Y) Ben heel benieuwd naar de uitslag én het feest, op zulke avonden kom je vaak Dj's tegen die soms technisch veel beter draaien dan de meeste A-Artiesten die we kennen van de grote feesten, vaak omdat ze daar alleen staan vanwege hun producties of uitstraling.
Heb er zin in!:D
Yu'R - Events is op dit moment bezig met het beluisteren van de laatste Demo's.
Er mag ook zeker gezegd worden dat de kwaliteit van de demo's erg hoog ligt! Echt super om te zien hoeveel vraag er is naar een plek als resident DJ! Helaas zullen er natuurlijk DJ's af moeten vallen en zal er hard gestreden moeten worden tijdens de contest-avonden om uiteindelijk als één van de winnaars uit de bus te komen....

Zodra de uitslag van de demo's bekend is, zal deze ook direct aan jullie bekend worden gemaakt. Tot dan wachten we natuurlijk allemaal in spanning af!

spannend... :D
ff misschien een domme vraag... 8)

Hoe gaat de beoordeling eigenlijk? Aan de hand van scoreformulieren of iets in die trant?
Uitspraak van Mind.Illusion op dinsdag 1 september 2009 om 12:28:
ff misschien een domme vraag...

Hoe gaat de beoordeling eigenlijk? Aan de hand van scoreformulieren of iets in die trant?

ey man! Stel niet van die domme vragen :X

Haha nee ben ook wel benieuwd hoe er beoordeeld wordt...We shall see

:bier:
Uitspraak van Mind.Illusion op dinsdag 1 september 2009 om 12:28:

ja dit gebeurd inderdaad aan de hand van een score formulier.

nog eventjes geduld.
Artiest {SHOWLIST artist 57077, 72981, 67213}
hopelijk krijgen we snel bericht :)
Uitspraak van Dstrbr op dinsdag 1 september 2009 om 12:50:
ja dit gebeurd inderdaad aan de hand van een score formulier.

nog eventjes geduld.

Kennen jullie de Grabbelton van vroeger nog;)

haha
Uitspraak van Rob/Immunity op dinsdag 1 september 2009 om 14:15:
jah die kennen we

Die is ook erg handig... Maar die konden we niet meer vinden op zolder....hahaah
Uitspraak van Stuntin' op dinsdag 1 september 2009 om 14:04:
Grabbelton

We kunnen ook doen: wie het lotje als eerst komt halen in EHV wint:P Dan spring ik nu de auto in:)
Uitspraak van Timmie_Z op dinsdag 1 september 2009 om 18:53:
Dan spring ik nu de auto in:)

nee!:@...:P

Uitspraak van Timmie_Z op dinsdag 1 september 2009 om 18:53:
We kunnen ook doen: wie het lotje als eerst komt halen in EHV wint:P Dan spring ik nu de auto in:)

ik op de fiets... ;)

Artiest Releaser
Uitspraak van KAAT.. op woensdag 26 augustus 2009 om 17:18:
Hier gaan we DJ releaser zien

Set opgestuurd :), Ik kijk ook iedere dag even op mijn mail om te kijken of ik al iets heb ontvangen.
Gelukkig is het nog maximaal 3 dagen wachten. Ik heb er zin in :D
laatste aanpassing
Is er wel al bekend hoeveel DJ's er uitgenodigd worden? Of hoeveel avonden er gebattled gaat worden? ^^
laatste aanpassing
Houden we het nog vol?

Uitspraak van Phallanx op woensdag 2 september 2009 om 16:57:
Is er wel al bekend hoeveel DJ's er uitgenodigd worden? Of hoeveel avonden er gebattled gaat worden? ^^

We zijn druk bezig alles aan het afronden. Wat ik al wel kan verklappen is dat het dat het twee avonden blijven en 16 dj's door gaan naar de 2de ronde. Nog een paar daagjes en dan weten wij en jullie het ook!

succes nog met de zenuwen ;-)

Artiest {SHOWLIST artist 67757, 60335, 49058}
Uitspraak van Dstrbr op woensdag 2 september 2009 om 17:26:
Houden we het nog vol?

Nauwelijks ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 17:36:
Nauwelijks

Idd :)
????:P
Laat die mensen van de organisatie nu eens rustig een keuze maken jonges....:D
Uitspraak van Dstrbr op woensdag 2 september 2009 om 17:26:
16 dj's door gaan naar de 2de ronde.

Best veel trouwens... :o

Hoeveel inschrijvingen zijn der eigenlijk?