Partyflock

Forumonderwerp · 1066289
1 volger · 2606x bekeken
Waarschuw beheerder
Vertel het ons, de arme thuisblijvers!
Waarschuw beheerder
Overigens, Armin heeft zaterdag bij de TMF awards gedraait :S Waarom hij niet naar Sensation is gekomen is mij 1 groot raadsel :S Voor 15 jarigen draaien of voor een uitzinnige menigte in de ArenA?
Waarschuw beheerder
Misschien moeten alle klagers eens een betere dealer gaan zoeken ofzo. Ik vond het 1 van de betere Sensations, niet qua effects en show maar de muziek was erg gevarieerd.
En breaks zijn ook top, dansen is net als hard rijden. De start op zich is een kick. Juist mooi hoe al die mensen weer massaal in beweging komen.
Ik ben 2 dagen geweest dat was gewoon bij elkaar opgeteld 15 uur dikke pret.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van citroen op zondag 5 juli 2009 om 23:45:
Het percentage van mensen dat wist dat je het saldo op je kaart terug kon krijgen lag extreem laag.

:/ Dan hadden ze beter moeten lezen, want stond op het loket: 'restitutie arenacards ná 4:00 u '
Waarschuw beheerder
Uitspraak van citroen op zondag 5 juli 2009 om 23:48:
Overigens, Armin heeft zaterdag bij de TMF awards gedraaid

En ook in Ignighted in Stade de France in Parijs vanaf 4 uur 's nachts, dus niet alleen voor die blagen maar ook voor een met Sensation vergelijkbaar feest.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van feestSlak op maandag 6 juli 2009 om 02:11:
Misschien moeten alle klagers eens een betere dealer gaan zoeken ofzo. Ik vond het 1 van de betere Sensations, niet qua effects en show maar de muziek was erg gevarieerd.
En breaks zijn ook top, dansen is net als hard rijden. De start op zich is een kick. Juist mooi hoe al die mensen weer massaal in beweging komen.
Ik ben 2 dagen geweest dat was gewoon bij elkaar opgeteld 15 uur dikke pret.

tja met :lijn: is alles leuk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juli 2009 om 16:45:
tja met :lijn: is alles leuk

Doelde meer op de slechte drugs in omloop in het algemeen. Snuif zelf nooit dus kan er niet over mee praten.
Waarschuw beheerder
[img width=738 height=286 cacheid=0010a561002db9ca105ae7411a0287ac55]http://img116.imageshack.us/img116/7519/naamloosjng.jpg[/img]

Goh, gaat er een lichtje branden?:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis85 op donderdag 9 juli 2009 om 17:06:
Goh, gaat er een lichtje branden?:p

Bij mij wel ik heb ook de equete ingevuld best lachen. Valt me op dat alleen de mening naar Mr White werd gevraagd, niet naar de andere DJs.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van musicfreak88 op zondag 5 juli 2009 om 19:27:
sensation 2005

Was wel 1 van de betere sensations..

Kwa muziek..

...