| Betreft: | evenement: Awakenings Festival, zaterdag 27 juni 2009 om 10:30 |
lang leve de ns
Vandaag fucking 8 uur in de trein gezeten 
Feestje zelf was op zicht wel aardig,alleen maar in tent x geweest waar t aardig goed vertoeven was,Secret Cinema met een ouderwetse dikke set,daarna Mulero die toch de held van de dag was
F7 was ook niet onaardig. Enig minpuntje was toch die placebo mitsu's wat ik bij me had
.
Op naar t 10 jarig bestaan volgend jaar,en denk dat ik dan toch maar een campif pak.
draaide toch een paar aardige dubstep plaatjes volgens mij
Nu naar mijn bedje,houdoe en bedankt
Feestje zelf was op zicht wel aardig,alleen maar in tent x geweest waar t aardig goed vertoeven was,Secret Cinema met een ouderwetse dikke set,daarna Mulero die toch de held van de dag was
Op naar t 10 jarig bestaan volgend jaar,en denk dat ik dan toch maar een campif pak.
surgeon is k
draaide toch een paar aardige dubstep plaatjes volgens mij
Nu naar mijn bedje,houdoe en bedankt
het was een heerlijke dag zoals altijd.. lekker weer wel iets wat benauwd zeker in de tenten als het druk was... maar dat mocht de pret zeker niet drukken..
Lekkere sets gehoord, begonnen bij Joris Voorn draaide gewoon wat hij kan lekker lekker.
Stukje van valentino en marco meegepikt om vervolgens de heren tom hades en marco bailley aan het werk te zien. Lekker up tempo techno set. verder in de middag beetje heen en weer lopen pendelen. Stacey pullen, Gayle San en lekenbusch (liefde nog niet compleet want ze gingen ff keer goed langs elkaar heen met de beats... ), mistress barbera.
FF relax chillen op de tribune en daarna lekker genieten van ome kevin. Speedy J lang niet gehoord was lekker bezig op main daarna even Dave Clarke meegepakt voor dik half uur maar man o man wat was het heet daar... jammer want hij was lekker bezig. terug gekeerd naar main waar techno koning beyer weer mocht afsluiten... vele berichten moet dat nou weer... ja dit moest zeker weer in mijn ogen. Meeslepende techno set met de typische beyer techno grooves. Steeds stapje meer steeds stapje verder werd je meegezogen in zijn set.
En dan was het rond 5 voor elf, meneer beyer bracht nog een climax ten gehore en waar men dacht we gaan weer stapje verder, bracht hij deze climax op subtiele wijze tot een einde van zijn meeslepende techno set. De lichten gingen aan en awakenings werd bedankt, maar zoals altijd een laatste nummertje het laatste toegift...
MICHAEL DEZE IS VOOR JOU! de beats van billy jean klonken als nooit te voren en galmde heerlijk of het festival terrein. Publiek ging compleet uit zijn dak en waar jackson begon te zingen zong iedereen mee, het vuurwerk kwam nog keer los en de lasershow maakte het verhaal compleet.
Het was een heerlijke dag zoals elk jaar weer met deze ultieme afsluiter is de dag memorabel geworden. een afsluiter die je hoopt en droomt gewoon magisch. We zullen het nooit meer meemaken zo'n afsluiter.. dit is een keer en dan nooit meer.
Lekkere sets gehoord, begonnen bij Joris Voorn draaide gewoon wat hij kan lekker lekker.
Stukje van valentino en marco meegepikt om vervolgens de heren tom hades en marco bailley aan het werk te zien. Lekker up tempo techno set. verder in de middag beetje heen en weer lopen pendelen. Stacey pullen, Gayle San en lekenbusch (liefde nog niet compleet want ze gingen ff keer goed langs elkaar heen met de beats... ), mistress barbera.
FF relax chillen op de tribune en daarna lekker genieten van ome kevin. Speedy J lang niet gehoord was lekker bezig op main daarna even Dave Clarke meegepakt voor dik half uur maar man o man wat was het heet daar... jammer want hij was lekker bezig. terug gekeerd naar main waar techno koning beyer weer mocht afsluiten... vele berichten moet dat nou weer... ja dit moest zeker weer in mijn ogen. Meeslepende techno set met de typische beyer techno grooves. Steeds stapje meer steeds stapje verder werd je meegezogen in zijn set.
En dan was het rond 5 voor elf, meneer beyer bracht nog een climax ten gehore en waar men dacht we gaan weer stapje verder, bracht hij deze climax op subtiele wijze tot een einde van zijn meeslepende techno set. De lichten gingen aan en awakenings werd bedankt, maar zoals altijd een laatste nummertje het laatste toegift...
MICHAEL DEZE IS VOOR JOU! de beats van billy jean klonken als nooit te voren en galmde heerlijk of het festival terrein. Publiek ging compleet uit zijn dak en waar jackson begon te zingen zong iedereen mee, het vuurwerk kwam nog keer los en de lasershow maakte het verhaal compleet.
Het was een heerlijke dag zoals elk jaar weer met deze ultieme afsluiter is de dag memorabel geworden. een afsluiter die je hoopt en droomt gewoon magisch. We zullen het nooit meer meemaken zo'n afsluiter.. dit is een keer en dan nooit meer.
laatste aanpassing
Was gezellig, niet meer dan dat. Veel mensen. Steve en Tim, jullie zijn geweldige dj's maar op een een of andere manier klikt het niet samen, teveel ups and downs. Bas Mooy, held! Sims en Surgeon ook leuk met die oude breakbeatplaten erdoorheen. Van alles gehoord, klonk allemaal wel aardig. Geen uitschieters. Oh ja, en die lul van wie ik geen sigaret mocht: als je drugs op hebt, zie je eruit als een uitgedroogde kut van 80! Eten was goed te doen, maar wie gaat er nu een bapao frituren? Dit jaar wel makkelijk het terrein afrijden, godzijdank. En Maikel, loser, ik hoop dat je nog een kaartje hebt kunnen scoren aangezien je te lui was om te wachten. Verder geen uitspattingen en in de middag erg lui geweest. Ik hoop volgend jaar op meer treintjes en dan in de tent ipv tegen een bus aan.
laatste aanpassing
Zoooooooooooooooooooooooooooo 
Was weer prima te doen
Karotte en Wittekind&Remus
Dat wel. Baco was ook nogal laf...
Was weer prima te doen
Karotte en Wittekind&Remus
Uitspraak van Ome R*nnie op zondag 28 juni 2009 om 09:45:voorgeprepereerde drank (N)
Dat wel. Baco was ook nogal laf...
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 juni 2009 om 08:18:MICHAEL DEZE IS VOOR JOU! de beats van billy jean klonken als nooit te voren en galmde heerlijk of het festival terrein. Publiek ging compleet uit zijn dak en waar jackson begon te zingen zong iedereen mee, het vuurwerk kwam nog keer los en de lasershow maakte het verhaal compleet.
Hier had ik zeker bij willen zijn. Hoop dat er mooie filmpjes gemaakt zijn.
Paul Ritch, Paco Osuna, Alex under en Carola als afsluiter waren top!!!!
terwijl je in de gas juist baco gaat drinken omdat ie lekker sterk is...
awakenings heeft een beetje zijn intimiteit doorbroken, nu kom ik opeens mensen tegen die er totaal niet thuis horen. dagjesgangers die niets van techno snappen. jullie kennen het.
vrijwel hele dag in x gestaan, bar te ver weg, wc's te ver weg. uiteindelijk de terugweg zeer goed geregeld met zon massale uitloop. kluisje leeggehaald en stond letterlijk binnen 20 minuten weer op sloterdijk. qua muziek beetje lafjes, had wel wat harder afgesloten mogen worden. stnd bij f7 maar ben nu wel erg benieuwd naar de set van clarke.
awakenings heeft een beetje zijn intimiteit doorbroken, nu kom ik opeens mensen tegen die er totaal niet thuis horen. dagjesgangers die niets van techno snappen. jullie kennen het.
vrijwel hele dag in x gestaan, bar te ver weg, wc's te ver weg. uiteindelijk de terugweg zeer goed geregeld met zon massale uitloop. kluisje leeggehaald en stond letterlijk binnen 20 minuten weer op sloterdijk. qua muziek beetje lafjes, had wel wat harder afgesloten mogen worden. stnd bij f7 maar ben nu wel erg benieuwd naar de set van clarke.
wat heeft michael jackson met techno te maken?
Nog meer daj jij denkt. De beginnende techno producers zijn ook geinspireerd door zijn muziek, maar los daarvan gaat het om het gevoel.
Vind trouwens wel dat het zo mooi is geweest. Niet op elk feest vanaf nu zo'n afsluiter.
Geniaaaalll!!
Joris Voorn: constant 2/3/4 platen met ableton, hoogtepuntje Spastik en Alarms doorelkaar, YEAH. En wat een geluid daar vooraan
Trentemoller: kleinere, lagere tent, niet te harden zo warm, en minder geluid. Daardoor niet lang gebleven, maar wel Alter Ego - Why Not gehoord, en een remix van Billy Jean; meest gedraaide plaat vandaag
Toen naar X: Rachmad en Laux, ups en down, maar goed te doen.
Stacey Pullen: begon erg rustig, 'effe' drinken halen (er was geen bar direct aan tent X
. Daarna lekker los, funky en stevig.
Carl Craig: spaceennnn, geniale aparte stijl. Het is net of er niks gebeurt, maar toch gaat iedereen los op de subtiele geluidjes..
Secret Cinema: Niet heel speciaal, maar viel niet stil.
Oscar Mulero: Ja, echt een lekkere set, had wel iets meet met basjes mogen doen, maar was een goede opmaat tot de echte qlimax
Ben Sims en Surgeon: YEAH! Heerlijke knal set, remix van Billy Jean was geniaal, Good life natuurlijk
Toen nog even naar Adam Beyer, ff tot rust komen, met als laatste plaat: Billy Jean.
Geniale dag dus al met al.. alleen het eerder stoppen heeft wel een chaos tot gevolg bij het naar buiten gaan, dat was in voorgaande jaren helemaal niet zo.
Joris Voorn: constant 2/3/4 platen met ableton, hoogtepuntje Spastik en Alarms doorelkaar, YEAH. En wat een geluid daar vooraan
Trentemoller: kleinere, lagere tent, niet te harden zo warm, en minder geluid. Daardoor niet lang gebleven, maar wel Alter Ego - Why Not gehoord, en een remix van Billy Jean; meest gedraaide plaat vandaag
Toen naar X: Rachmad en Laux, ups en down, maar goed te doen.
Stacey Pullen: begon erg rustig, 'effe' drinken halen (er was geen bar direct aan tent X
Carl Craig: spaceennnn, geniale aparte stijl. Het is net of er niks gebeurt, maar toch gaat iedereen los op de subtiele geluidjes..
Secret Cinema: Niet heel speciaal, maar viel niet stil.
Oscar Mulero: Ja, echt een lekkere set, had wel iets meet met basjes mogen doen, maar was een goede opmaat tot de echte qlimax
Ben Sims en Surgeon: YEAH! Heerlijke knal set, remix van Billy Jean was geniaal, Good life natuurlijk
Toen nog even naar Adam Beyer, ff tot rust komen, met als laatste plaat: Billy Jean.
Geniale dag dus al met al.. alleen het eerder stoppen heeft wel een chaos tot gevolg bij het naar buiten gaan, dat was in voorgaande jaren helemaal niet zo.
wat heeft michael jackson met techno te maken?
Waarom is deze vraag niet interessant? Rush draait ook Jean Michell Jarre in de gashouder, Mills draaide eens back in love again van ltd...allemaal interessant maar niet om dat in twijfel te trekken. En waarom draaien Surgeon en Sims breakbeatplaatjes van grooverider bijvoorbeeld? Cause they gotta!
laatste aanpassing
pullen was helemaal geweldig! speedy j begon na een uur wel te vervelen en beyer vond ik nogal tegenvallen. al met al een topdag gehad, veel gelachen, gezellig gekletst en heelveel gedanst. leuke mensen enzo maar daar vertel ik natuurlijk niks nieuws mee 
dit keer helemaal niets met de minimal gedaan maargoed, WTTF en VLS komen er nog aan
dit keer helemaal niets met de minimal gedaan maargoed, WTTF en VLS komen er nog aan
Uitspraak van Vette Vingers op zondag 28 juni 2009 om 10:54:Sander, waarom loop je te zeuren over slechts 1 plaat van de hele dag?
Hehe ja mja een afsluiter kan een feest wel maken of kraken vind ik..
Uitspraak van appeltje voor de dorst op zondag 28 juni 2009 om 10:41:Vind trouwens wel dat het zo mooi is geweest. Niet op elk feest vanaf nu zo'n afsluiter.
Dat zal ook echt niet gebeuren! Het is net gebeurd en wat hier gedaan is door Awake was super vet
Die man verdiend een waardig afscheid! En een groots afscheid
Awake was btw echt helemaal geweldig, zit hier nog met een glimlach van oor tot oor
Maar goed achterin was het ook heerlijk vertoeven en geluid was daar nog steeds goed
Verder overal en nergens geweest en genoten van elke tent waar ik kwam
Wel wat minpuntjes, de drukte bij de barren, eten en drink muntjes apart
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 juni 2009 om 10:59:Wel wat minpuntjes, de drukte bij de barren, eten en drink muntjes apart Drukte bij de toiletten..
Dat waren idd wel minpuntjes.
Daardoor kwam ik pas laat in de middag echt toe aan feesten.
Maar over all was het gewoon een heel dik feest. Ben vooral bij de V, Z en Y geweest en heerlijk genoten van de muziek en alles en iedereen om me heen.
De setjes van o.a. speedy J, Pet Duo, natuurlijk Miss Djax
en idd zoals gezegd een eerbetoon aan Michael Jackson. Heel speciaal. Maar ook zo passend
wat ik wel een pluspunt vond waren die flesjes Extran
Alleen jammer dat die buschauffeur daar zo hyper van werd....
http://www.nu.nl/algemeen/2031478/zeven-gewonden-bij-treinbotsing-halfweg.html
zeer treurig ja
maar waar ik echt helemaal droevig van word is dit:
Muziek van Awakenings door groot deel van Haarlem te horen
Haarlem - De muziek van het festival Awakenings in het Recreatiegebied in Halfweg is de de Zuidoosten wind goed te horen in Haarlem-Noord. De houseklanken klinken door een groot gedeelte van Haarlem.
De politie heeft enkele telefoontjes binnen gekregen van geluidsoverlast. Zij kunnen weinig doen aan de geluidsoverlast die door de wind wordt gedragen. Rond 23:00 uur zal het festival duren. Daarna gaat de muziek uit en is overlast voorbij.
maar waar ik echt helemaal droevig van word is dit:
Muziek van Awakenings door groot deel van Haarlem te horen
Haarlem - De muziek van het festival Awakenings in het Recreatiegebied in Halfweg is de de Zuidoosten wind goed te horen in Haarlem-Noord. De houseklanken klinken door een groot gedeelte van Haarlem.
De politie heeft enkele telefoontjes binnen gekregen van geluidsoverlast. Zij kunnen weinig doen aan de geluidsoverlast die door de wind wordt gedragen. Rond 23:00 uur zal het festival duren. Daarna gaat de muziek uit en is overlast voorbij.
Heerlijk feestje! Lekker wakker geworden met Ritzi en Invite
Daarna Counterpart! Ook altijd goed.
De rest van de dag voornamelijk in X gestaan. Jammer dat de bar en wc's verder weg waren.
Mulero en Sims waren ook super! Heerlijk staan knallen
Organisatorisch was alles goed geregeld: Alleen jammer van de shotglaasjes wijn waar je onmogelijk mee kon dansen! 
Ik vond het vorig jaar ook wat magischer, komt vooral door de muziek toen. Voor de rest prima vermaakt en op naar volgend jaar!
Vriendjes en vriendinnetjes: Bedankt voor de knuffels
De rest van de dag voornamelijk in X gestaan. Jammer dat de bar en wc's verder weg waren.
Mulero en Sims waren ook super! Heerlijk staan knallen
Ik vond het vorig jaar ook wat magischer, komt vooral door de muziek toen. Voor de rest prima vermaakt en op naar volgend jaar!
Vriendjes en vriendinnetjes: Bedankt voor de knuffels
Tsja....lang leve de verdraagzaamheid
Is ieder jaar hier in de buurt ook met Dance Valley...1 keer per jaar een beetje overlast...bigdeal.
Zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die over Schiphol klagen, maar wel 2 keer per jaar in het vliegtuig naar de zon zitten....
ben nu wel erg benieuwd naar de set van clarke
vond hem een beetje tegen vallen! had wel wat steviger en knallender gemogen van mij, zeker als afsluiter!
vrijwel hele dag in x gestaan, bar te ver weg, wc's te ver weg
idd ja, bar was nog wel te doen maar wc's was wel een kleine wandeling ja!
Vond het een vette dag met als hoogtepunten Pullen,Secret Cinema (kan gelukkig nog knallen

![[T-Men]](/images/user/721931_2433604.jpg)