Partyflock

Forumonderwerp · 1065389
1 volger · 45402x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RIP

"We know he's baddddd"
Waarschuw beheerder
R.I.P. Michael Jackson

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mike E op vrijdag 26 juni 2009 om 07:38:
Schijnbaar worden de intelligente mensen net wakker!

is toch zo 8)
muzikaal was het een legende, daar zeg ik niks over, maar verder niks meer dan een gore pedofiel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 07:52:
kon blijkbaar toch de druk niet aan van de 50 concerten.

Krijgen die nu hun geld terug of word het gebruikt voor een staatsbegrafenis te organiseren?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 07:51:
maar hij heeft veel mensen voorzien van een goede muzikale jeugd

Dit kan je natuurlijk ook anders uitleggen.

:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ......:cheer: op vrijdag 26 juni 2009 om 07:52:
Denk persoonlijk dat het beter is dat ie er nu niet meer is, voordat ie hemzelf nog meer voor lul zou gaan zetten op het podium

Die mening deel ik
zoals die presentatie aan het begin van het jaar, dat was echt gewoon zielig eigenlijk...
geniaal geflipt.. een soort verstrooide professor ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
zo mooi hoe mensen weer denken alles te weten :no:

vooral alle media geloven daar kom je echt ver mee (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op vrijdag 26 juni 2009 om 08:01:
vooral alle media geloven daar kom je echt ver mee

De media is natuurlijk achterlijk. Hij heeft toch zelf toegegeven dat kids bij hem in bed sliepen. Maar zoals ik al eerder zei:

Uitspraak van Mike E op vrijdag 26 juni 2009 om 07:32:
Weet je Simply er zijn ook mensen die nooit wat leren en altijd maar met hun kop in hun reet lopen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 07:56:
muzikaal was het een legende, daar zeg ik niks over, maar verder niks meer dan een gore pedofiel

nu kan ie naar what everland
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 08:01:
een soort verstrooide professor ofzo

Pedofile bedoel je toch! Voor pedo's geen pardon hoe geniaal ze ook waren. Die zwemleraar was schijnbaar ook geniaal in zijn zwemlessen anders had hij nooit zo lang kunnen blijven zitten en zijn weerzinwekkende praktijken kunnen botvieren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op vrijdag 26 juni 2009 om 08:01:
zo mooi hoe mensen weer denken alles te weten :no:

vooral alle media geloven daar kom je echt ver mee (Y)

Ga lekker jankerig doen, je kent hem niet eens :lol: wat boeit het dan wat mensen zeggen..

Lullig als je een kaartje op de zwartemarkt gekocht hebt voor 3000 euro/dollar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op vrijdag 26 juni 2009 om 07:32:
Weet je Simply er zijn ook mensen die nooit wat leren en altijd maar met hun kop in hun reet lopen.

Weet je Mike E, mensen die altijd met hun kop in hun eigen reet lopen, zijn de mensen die DENKEN te weten hoe het allemaal wel is. Jackson heeft veel schijn tegen zich gehad, is vrijgesproken op de beschuldigingen. Kun jij met 100% zekerheid zeggen dat de beschuldigingen waar zijn? Van grote aftand alles geloven wat ze je in de media laten zien, dat is pas met je kop in je reet lopen! Want als ze je ergens dingen op een geloofwaardige manier wijs kunnen maken, dan is het de media wel!
Waarschuw beheerder
donateur
Goh .... misschien maar beter zo.......
Waarschuw beheerder
Michael Jackson ..... The king of Pop ..... daar gaat weer een stukje jeugdsentiment!

Gelukkig is zijn muziek legendarisch en tijdloos.

R.I.P. (50 jaar, te jong)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 08:13:
Weet je Mike E, mensen die altijd met hun kop in hun eigen reet lopen, zijn de mensen die DENKEN te weten hoe het allemaal wel is.

Jezus hier ga je wel keihard onderuit! Onze vermeende kindervriend heeft toch zelf toegegeven dat kids in bed sliepen. Dus wat lul je nu allemaal.

:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Weet je Mike E, mensen die altijd met hun kop in hun eigen reet lopen, zijn de mensen die DENKEN te weten hoe het allemaal wel is. Jackson heeft veel schijn tegen zich gehad, is vrijgesproken op de beschuldigingen. Kun jij met 100% zekerheid zeggen dat de beschuldigingen waar zijn? Van grote aftand alles geloven wat ze je in de media laten zien, dat is pas met je kop in je reet lopen! Want als ze je ergens dingen op een geloofwaardige manier wijs kunnen maken, dan is het de media wel!

(y)
Uitspraak van Mike E op vrijdag 26 juni 2009 om 08:18:
Jezus hier ga je wel keihard onderuit! Onze vermeende kindervriend heeft toch zelf toegegeven dat kids in bed sliepen. Dus wat lul je nu allemaal

Ja Mike we weten nu allemaal wel dat JIJ het een pedo vind, moet je daar nu continu over door blijven ouwehoeren?

Waarschuw beheerder
Jezus hier ga je wel keihard onderuit!

Oh ja? Waar dan?

Onze vermeende kindervriend heeft toch zelf toegegeven dat kids in bed sliepen

Ja dat klopt. Maar is dat het ultieme bewijs voor jou dat hij een pedofiel is? Dan hoop ik niet voor jou dat je ooit ook ergens van beschuldigd word. Misschien moet je eerst maar een gaan kijken naar de definitie van een pedofiel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 08:19:
Ja Mike we weten nu allemaal wel dat JIJ het een pedo vind, moet je daar nu continu over door blijven ouwehoeren

Sure en het einde is nog niet in zicht. Wat dacht je van "Alle kinderfeestjes zijn voorlopig afgelast" . De impact is zo gigantisch op onze wereld dat dit nog lang zal nadreunen.

Overigens zong hij dat toch al jaren terug?

You know I'm Dead, I'm Dead, You know, You Know
I'm Dead!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik geloof niet dat Michael Jackson een pedo was eigenlijk.
Ik denk eerder dat hij zo'n stuk van zijn jeugd gemist heeft dat hij daardoor emotioneel gezien altijd een kind gebleven is.
En dat hij daardoor geen kwaad erin zag om met kinderen te slapen. Want zeg zelf, met een kind slapen betekent zeker niet dat je meteen pedo bent.
Als een kind thuis komt met de mededeling dat tie met michael geslapen heeft, dan is het voor ouders een makkelijke optelsom.... 'daar kunnen we wel iets mee'

Geld, geld, geld...

Nee, ik geloof niet in het pedoverhaal over hem..
Hij is de grondlegger van de videoclips zoals we die nu kunnen, Thriller was volgens mij toch de eerste echte videoclip, of nie..

R.I.P. Michael...:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 08:23:
Dan hoop ik niet voor jou dat je ooit ook ergens van beschuldigd word

In elk geval niet met het delen van het bed met kids!

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op vrijdag 26 juni 2009 om 08:24:
Ik denk eerder dat hij zo'n stuk van zijn jeugd gemist heeft dat hij daardoor emotioneel gezien altijd een kind gebleven is.

sluit me hierbij aan ;)

Waarschuw beheerder
R.I.P. voor de nabestaande (f)

Waarschuw beheerder
R.I.P. Michael
Waarschuw beheerder
En dat hij daardoor geen kwaad erin zag om met kinderen te slapen. Want zeg zelf, met een kind slapen betekent zeker niet dat je meteen pedo bent.
Als een kind thuis komt met de mededeling dat tie met michael geslapen heeft, dan is het voor ouders een makkelijke optelsom.... 'daar kunnen we wel iets mee'

Zo'n verhaal moet je gaan ophangen bij die ouders in Den Bosch. Verachtelijk gewoon!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op vrijdag 26 juni 2009 om 08:29:

Mijn vriendin dr dochtertje heeft hier vorige week geslapen, naast mij in bed..
Ben ik nu ook een focking pedo dan?:[

Wat een gelul zeg.

Michael is vrijgesproken daarvan.. en bovendien, degenen die hem beschuldigden, namen genoegen met een schikking, lekker geld vangen dus.
Nou, sorry hoor, maar als je kind echt misbruikt is door iemand, dan wil je daar niet alleen geld voor zien, maar dan wil je dat zo'n gast achter de tralies verdwijnt.

Waarschuw beheerder

Ik deel wel eens het bed met een kind. Als het dochtertje van mijn vriendin tussen ons in slaapt. ;)

Maar goed, ik keur zeker niet goed dat hij dat gedaan heeft maar zonder harde bewijzen ga ik hem geen pedo noemen :no:

Vandaar: RIP Wacko Jacko.
Waarschuw beheerder
donateur
RIP Michael.

Iedereen weet het zo goed hier,, waarschijnlijk waren ze er allemaal bij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op vrijdag 26 juni 2009 om 08:32:
Zo'n verhaal moet je gaan ophangen bij die ouders in Den Bosch. Verachtelijk gewoon!

:S Kan je niet met elkaar vergelijken, heel andere situatie.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 08:34:
Wacko Jacko.

Waarschuw beheerder
R.I.P.
Michael Jackson.
Voor mij de ongeevernaarde "King of pop"
Wat zijn vermeende pedofilie betreft:
Ik weet niet wat daar allemaal van waar is,maar 1 ding weet ik wel!
Toen het 1ste vermeende geval bekend werd,waren er altijd nog ouders die hun kinderen daar heen lieten gaan en daar lieten slapen.
Wanneer het dan allemaal waar was,dan zijn die ouders voor mij nog veel slechter dan Michael.
Die ouders probeerden over de rug van het kind daar nog een slaatje uit te slaan d.m.v. een rechtzaak.

Onze vermeende kindervriend heeft toch zelf toegegeven dat kids in bed sliepen. Dus wat lul je nu allemaal.

Mijn zoon slaapt ook vaak bij mij in bed!
Ben ik nu ook een pedofiel!?
Jullie zijn allemaal zo kortzichtig!
Waarschuw beheerder
donateur

amen!!!

(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op vrijdag 26 juni 2009 om 08:34:
Mijn vriendin dr dochtertje heeft hier vorige week geslapen, naast mij in bed..
Ben ik nu ook een focking pedo dan?

Ligt dat bij een vrouw niet net ff anders? Ik zeg niet dat het niet gebeurd bij vrouwen maar ik acht de kans stukken kleiner dat een vrouw zich vergrijpt aan kids. De geschiedenis heeft toch duidelijk anders bewezen dat bepaalde kerels niet van kids kunnen afblijven.
Waarschuw beheerder
Als je geen fan bent, en als je hem zo minacht om zijn vermeende doch nooit bewezen kinder-activiteiten (alleen toegegeven dat hij in bed sliep met ze), waarom blijf je dan in godsnaam reageren. Frustratie? Geforceerd digitaal stoer doen hier terwijl mensen hem vooral kennen vanwege zijn albums/clips, lang voordat er uberhaupt iets bekend was over zijn vermeende mindere kanten.

Ik ken hem niet persoonlijk (jullie wel? of misschien één van de ''slachtoffers'' die zijn hart bij je heeft gelucht?) maar ik kom er eerlijk voor uit dat ik een enorme fan ben/was, en oordeel daarom alleen op basis van wat er door de media is verspreid) Als er geld in het spel is, doen mensen de meest rare dinge omn dit door te zetten. Lees: ouders die namens hun kind iemand publiekelijk aanklagen in de hoop er zelf beter van te worden omdat hij destijds een vermogend persoon was. Vervolgens komt er zon druk op je te staan dat ik mezelf in zon situatie ook liever van het hele verhaal uit zou kopen als er nog langer mee door moeten gaan in de hoop alle gemoederen te sussen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dolos op vrijdag 26 juni 2009 om 08:37:
Mijn zoon slaapt ook vaak bij mij in bed!
Ben ik nu ook een pedofiel!?
Jullie zijn allemaal zo kortzichtig!

ja maar dan krijg je weer, dat is je eigen zoon dit dat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 08:31:
R.I.P. voor de nabestaande

Zijn die dan ook dood!?
Waarschuw beheerder
Wat andere mensen hem hebben aangedaan is gewoon vies smerig. De aanklachten van misbruik, zelfs dat ene jochie die de aanklacht indiende heeft toegegeven dat hij dat onder druk van zijn moeder heeft gedaan en er niets van waar was. Maar die stempel, die blijft hangen. Ik heb medelijden met deze man gehad. Prima als je pedo's opjaagt, maar laat het dan wel pedo's zijn en niet iemand die gewoon zelf nooit kind heeft mogen zijn en daardoor kind is gebleven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op vrijdag 26 juni 2009 om 08:34:
Michael is vrijgesproken daarvan.. en bovendien, degenen die hem beschuldigden, namen genoegen met een schikking, lekker geld vangen dus.
Nou, sorry hoor, maar als je kind echt misbruikt is door iemand, dan wil je daar niet alleen geld voor zien, maar dan wil je dat zo'n gast achter de tralies verdwijnt.

Amen!
Waarschuw beheerder
donateur
Aardig gek zeg.

Gisterenmiddag nog muziek van hem gedraaid en nu is hij dood.

Tja en wat er gezegd word, we zijn er allemaal niet bij geweest.
Misschien is het wel een groot kind juist omdat hij geen kind heeft kunnen zijn.

Ik ben in 88 naar hem geweest, moet zeggen dat ik de show net een videoclip vond en in mijn ogen geen interactie, maar dat neemt niet weg dat hij geen goede muziek neer heeft gezet, waar we stiekem met zijn allen wel uit ons dak op gingen!

Zijn muziek zal voor mij echt wel blijven bestaan!

R.I.P. :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wow, ik vind t toch wel schokkend.

Heb een tijdje geleden een weddenschap met iemand gemaakt over hoeveel van die concerten hij zelf zou doen. Ik zei 3, degene die er heen zou gaan en kaarten had voor 1 van de laatste concerten zei 7.

Nu heeft niemand gewonnen..

R.I.P. King of pop (F)

Waarschuw beheerder
Respect voor Michael Jackson, helaas te vroeg overleden :/ :respect: maar uiteindelijk wens je niemand zo'n leven toe...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 07:56:
gore pedofiel

Waarschuw beheerder
Bizar...

Wel benieuwd of 't nou zelfmoord is of niet.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 07:41:
Ik sluit me idd aan bij de opmerking

'als persoon verknipt
als artiest een legende, geniaal'

:jaja: Hier nog een...

Waarschuw beheerder

Je gaat verder niet eens in op wat ik schreef! Sommige mensen worden al veroordeeld voordat ze een eerlijk proces hebben gehad, die baseren hun mening alleen op de dingen die ze in de krant lezen of op tv zien. Dat is gevaarlijk pik, daarom zeg ik dat het voor jou te hopen is dat je nooit de verkeerde tegen komt, voor je het weet heb je ook een stempel. Denk maar eens aan dat onschuldige meisje waar je een avondje mee op stap bent geweest en he vervolgens de volgende dag beschuldigd van misbruik oid. Maar als de pers er lucht van krijgt, ben jij morgen voor de rest van je leven veroordeeld.... Dus weet wat je doet als je zulke uitspraken doet, ook hier op een forum!

Waarschuw beheerder
Daarbij weet je maar 1 kant van een verhaal.... Heb je de betrokken mensen zelf gesproken? Dan zou je misschien een echte mening kunnen vormen, maar zelfs dan...
Waarschuw beheerder
donateur
voor hem is het beter denk ik. Volgens mij had 'ie d'r weinig skik meer aan.
Waarschuw beheerder
Zonde dat hij onder alle druk bezweken is.

Een van de beste artiesten ooit. :respect:
Waarschuw beheerder
Who's BAD & Who's SAD!!!

R.I.P. Michael

Waarschuw beheerder
donateur
Toch wel shocking nieuws moet ik zeggen! :O
Tragisch geval natuurlijk die Michael Jackson..

Vroeger een echte held, met nummers die ik nog steeds graag hoor. Laatste 10(?) jaar natuurlijk enorm afgegleden. Heel erg tragisch. Vreemd snuiter geworden met duidelijk een steekje los, al moet je je afvragen wat er allemaal waar is geweest van alle berichtgevingen natuurlijk. Maar dat hij niet spoorde was duidelijk.

Evengoed R.I.P. (Y)