Partyflock

Forumonderwerp · 1065350

De tegenhanger van het topic funcky techno ;)

Wat zijn nu echt lekkere minimal plaatjes/setjes?!
kan wel weer wat nieuw materiaal gebruiken!

En aangezien ik al op mn flikker kreeg in het techno topic dat ik daar een minimal plaatje lanceerde, leek het me beter om gewoon een minimal topic te openen :)
laatste aanpassing
hij moet blijkbaar veel shit gehoord hebben in die jaren aangezien ie nu zo dik is

Uitspraak van Martyro op woensdag 29 juli 2009 om 19:44:
ik ga en je gaat me denk ik wel zien aangezien ik met gonda en ollie afgesproken heb

Nou dan gaan we vast en zeker meeten ;)

Uitspraak van Martyro op woensdag 29 juli 2009 om 23:59:
deze track die Darko & Benny op FYM dit jaar draaien is ook weer lekker funky en lekker minimaal

Dit is dan weer jammer.. Ik boycot Benny... wat een suffert is dat zeg :/
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juli 2009 om 22:45:
Benny... wat een suffert is dat zeg

Ja want Benny draait nooit techno en zeker niet van die funky sjit...Benny is stom, omdat jij dat zegt...wat een suffert is die Benny seg..
Ik boycot Benny... wat een suffert is dat zeg

toelichting...?

Uitspraak van anders op vrijdag 31 juli 2009 om 11:14:
toelichting...?

Hier even een tekst van onze vriendelijke Benny:

De MM-er (Minimal Meeloper)
Aloha,

Er moet mij iets van het hart waar ik me al maanden behoorlijk over verbaas, de zogenaamde ‘mm-er’ oftewel de minimal-meeloper.

Als ik niet ergens in het land (of dorp ) mijn plaatjes spin, probeer ik zelf ook zoveel mogelijk uit te gaan om (hopelijk) geïnspireerd te raken van andere dj’s, muziek en consorten. En in die hoedanigheid heb ik dan ook de afgelopen zomer als dj en bezoeker aardig wat feestjes meegemaakt en is me één verschijnsel het meest bijgebleven.... de ‘mm-er’.

Ik weet dat ik met deze blog weinig vrienden zal maken, maargoed ik heb er al drie dus op meer vrienden zat ik toch al niet op te wachten . Wel is het zo dat ik mijn visie over dit onderwerp wil aansnijden in de hoop dat mensen (die zich aangesproken voelen) zich ten alle tijde bewust zijn van zichzelf en van elkaar (hoe filosofisch kwam dat eruit ).

Well, hier mijn visie over een van de vele treurige zaken in de Nederlandse dancescene lately.... de zogenaamde ‘mm-er’.

De mm-er valt vaak te herkennen aan:

Die werkelijk te achterlijke huppeldans (voeten die elkaar kruisen ofzo) die je werkelijk op elk minimal/technofeest tegenkomt (ken de oprichter van deze dans en ironisch genoeg is hij een van de weinigen waarvan ik het dan ook echt kan waarderen als ‘ie ermee begint, gelukkig doet ie het ook al niet meer zoals een echte leider betaamt!

(onzekere?) Kids die iets te veel op het huidige tijdsbeeld zijn gaan concentreren en daarom op modegebied allemaal elkaar gaan klonen (bv: de minimal-sjaal). Ik dacht serieus dat dit verschijnsel typisch iets was voor de commerciëlere electro-house scene maar in de minimal-scene is het bijna wel erger!

Het zogenaamde minimal-kapsel waarmee velen zich tegenwoordig in hullen, opgericht en in de mark gebracht door de minimal-überheld meneer Hawtin....(als hij er patent op had laten leggen was ie nu miljonair geweest!).

De welbekende draaiende minimal-wijsvinger (voor zover ik weet ook opgericht door diezelfde Hawtin) die meestal ook gepaard gaat met een sterke minimal-vuist trots in de lucht gestoken alsof Nederland zojuist wereldkampioen voetbal is geworden (zou dat ooit nog gaan gebeuren eigenlijk?).

En zo kan ik nog even blijven doorgaan met talloze concrete voorbeelden (minimalbaard iemand?) maar ik denk dat de meeste van jullie (die zich op dit soort feesten vertoeven) wel precies doorhebben waar ik het over heb toch?

Bij de meeste mm-ers vraag ik me dus echt serieus af of ze nou echt op dit soort feesten komen om serieus naar de muziek te luisteren of puur en alleen omdat ze dan ergens bij kunnen horen? Net zoals ik me dat eigenlijk wel eens afvraag bij de mainstream feesten, waar ik me dan afvraag of de meeste kids puur zien en gezien willen worden en de muziek slechts onderdeel van het meubilair is ‘als er maar dat ene hitje een keer of 20 gedraaid wordt’, of toch wel voor de muziek komen.

Bij velen (niet allen dus!) heb ik het idee dat het vooral draait om het ‘erbij horen’ en eigenlijk geen fuck geven om de muziek die er gedraaid wordt. Als je vrienden het maar goed vinden of als de desbetreffende dj maar uit Berlijn komt en als ie dan ook nog eens niet teveel breaks draait zodat je je minimaldansje zo goed mogelijk kan uitvoeren want ja, op een break die suffe shuffle maken is natuurlijk niet al te best. Deze kids zien dus vaak de muziek ook maar als meubilair en kunnen de dag erna meepraten met vrienden over hoe ‘credible’ ze wel niet zijn geweest omdat ze op een of ander minimal-technofeestje zijn geweest (zonder dat ze het zelfs doorhebben overigens want ze zitten er al te diep in).

Als dat ‘erbij horen’ nou nog in de mainstream (waar ik dus meer dan regelmatig voor draai) gebeurt is dat minder ‘triest’, puur en alleen omdat de mainstream meestal toch vaak (niet altijd) niet meer dan een instapmodel is voor de meeste kids.... van daaruit ga je een eigen muzikale smaak ontwikkelen en wordt je simpelweg steeds kritischer en ga je een andere richting op, ik bedoel de meeste van ons zijn toch ook allemaal eerst opgegroeid met hardcore of 2Unlimited of whatever.... you catch my drift.

Wat ik dus vreemd vind is dat ik die toch wel meer (muzikaal gezien) vooruitstrevende minimal/techno-scene wel erg veel raakvlakken qua publiek vind vertonen met de mainstream scene.... maar wat het nog triester maakt is dat dit dan ook nog eens vaak gepaard gaat met een soort van ‘wij zijn beter dan de rest want wij luisteren minimal’ gevoel en nog meer van dat soort elitair gedrag.

Please! Waarom niet gewoon jezelf zijn en niet kijken naar hoe de ander danst, kleedt en weet ik het allemaal? Ik heb soms echt serieus het idee dat ik op een besloten ‘sekte’-feest ben beland als ik weer eens meer dan één zogenaamde ‘mm-er’ zie... het is hetzelfde soort gedrag wat sommige retards nog steeds hebben als ze zogenaamd ‘gangsta-rap’ willen zijn (en dat terwijl je uit Hilversum komt haha).

Moraal van het verhaal? Blijf bij jezelf, denk na over wie je daadwerkelijk bent en waar je uiteindelijk voor wilt staan, ervaar/luister naar de muziek omdat het iets met je doet en niet omdat je perse ergens bij wilt horen.... als je minimal/techno cool vindt, prima! (er is ook gewoon onwijs veel goeie minimal/techno te horen overal) maar vraag jezelf constant af: doe ik dit (wat dan ook) omdat ik het echt wil of omdat mensen dit van mij verwachten/ik erbij wil horen etc? Beïnvloed raken door iets/iemand is top maar klakkeloos dingen overnemen van anderen is gewoon behoorlijk triest nietwaar?

Uiteindelijk is er maar één persoon bij je wie je wilt horen en dat is niet een of andere ‘mm-er’, maar bij JEZELF!!

Grappig en toch weer triest die ‘mm-er’... of zou het allemaal aan de drugs liggen?

PS:

Niet iedereen die eerdergenoemde kenmerken heeft hoeft zich aangesproken te voelen hoor (dat Hawtin kapsel schijnt ook gewoon in het huidige modebeeld te passen namelijk....wat een visionair zeg die gast! lol) maar dit stuk is bedoeld voor degenen die zich ook echt aangesproken voelen (ook al wil je het maybe niet toegeven ;-P).

Voor de peepz die wellicht weer bepaalde zaken door elkaar gaan halen, nee ik ben geen minimal/techno hater! En nee ik ben ook niet jaloers of gefrustreerd! In dit geval is de ‘mm-er’ puur een metafoor voor vele zaken waarvan ik me afvraag of mensen soms wel eens stil staan bij hun leven en hoe ze dat zo mooi mogelijk willen invullen (we gaan weer diep )....

WAT EEN DIKKE KNEUS :loser:
laatste aanpassing
Voel je je aangesproken ofzo? Blijkbaar wel.

Uitspraak van Bramble op vrijdag 31 juli 2009 om 11:26:
Voel je je aangesproken ofzo? Blijkbaar wel.

Hahaha ik wist dat die opmerking ging komen, en die had ik van jou of snaders wel verwacht..
Maar nee ik voel me niet aangesproken..

Ik zie er namelijk niet echt uit als het "steroetype" die hij beschrijft. Maar ik vind het een beetje jammer dat hij zo'n aanval opent. Van je fans moet je het wel hebben als je dj bent, dan moet je ze niet gaan afzeiken...
Uitspraak van Gijssie! op donderdag 30 juli 2009 om 00:35:
Deze is ook lekker funky!!

X traxx!! Mijn 1e technoplaatjes (scrumble) Vind Navigator en P.O.W. de betere tracks van dat label (y)
Dit is dan weer jammer.. Ik boycot Benny... wat een suffert is dat zeg

Vond BR eerder ook kut hoor, commerciele setjes van hem kreeg ik altijd mee. Tot dat ik een keer een ander soort set van hem hoorde (y)
Tja hij uit kritiek op de "scene" die in zijn ogen (en in die van vele anderen die het alleen niet hardop zeggen) vaak niet meer om de muziek draait. Ik snap z'n punt wel aan de ene kant, hoewel ik er persoonlijk weinig tot geen moeite mee heb. Ik vind dat je er nogal heftig op reageert alleen. Deze ontwikkeling is al een aantal jaren aan de gang, dus what's new?

Wat wel jammer is van Benny (die vette techno sets kan draaien overigens) is dat ie zelf 9 van de 10 keer op een of ander gay Sneakerz piemeltjeshouse feest staat te draaien, terwijl dat publiek naar mijn mening niet zo heel veel verschilt van het "stereotype" mnml publiek.

Haha Benny is gewoon een dj die zijn mening geeft! En ik vind dat hij grotendeels gelijk heeft.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 juli 2009 om 11:29:
Van je fans moet je het wel hebben als je dj bent, dan moet je ze niet gaan afzeiken...

Dit zijn niet de fans waar hij op zit te wachten denk ik, aangezien hij zelf zegt dat ze niet voor de muziek komen.

Artiest {SHOWLIST artist 139692, 27893}
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op vrijdag 31 juli 2009 om 11:34:
Tot dat ik een keer een ander soort set van hem hoorde

Zeker!

heb m in Utrecht gezien na Redshape >> vette techno set, erg goede platenkeuze, superstrak gemixed!

...en geen enkele keer op de effect-knop gemept! Want dat kwam/komt bij mij echt mijn strot uit; geen enkele toevoeging voor je set.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 juli 2009 om 11:39:
Dit zijn niet de fans waar hij op zit te wachten denk ik, aangezien hij zelf zegt dat ze niet voor de muziek komen.

Wie zegt dat ze niet voor de muziek komen?! Bepaald hij dat zomaar? Wat is dat voor onzin.. het lijkt me vanzelfsprekend dat iemand wel voor de muziek komt. Ik ga niet naar een sneakerz feestje omdat dat vet hip is, ook al vind ik de muziek gaar :S

Uitspraak van Bramble op vrijdag 31 juli 2009 om 11:37:
Wat wel jammer is van Benny (die vette techno sets kan draaien overigens) is dat ie zelf 9 van de 10 keer op een of ander gay Sneakerz piemeltjeshouse feest staat te draaien, terwijl dat publiek naar mijn mening niet zo heel veel verschilt van het "stereotype" mnml publiek.

Idd.. hij staat per weekend misschien op 4,5,6 verschillende feesten te draaien wat varieerd van idd piemeltjeshouse tot minimal techno.. Hij is gewoon een golddigga.. Hij draait voor geld, niet voor de muziek, anders neem je niet elk aanbod maar aan..
En als hij echt zo'n liefhebber is, dan moet hij alleen op feesten draaien waar naar zijn idee ook echt "liefhebbers" komen..
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 juli 2009 om 11:54:
Idd.. hij staat per weekend misschien op 4,5,6 verschillende feesten te draaien wat varieerd van idd piemeltjeshouse tot minimal techno.. Hij is gewoon een golddigga.. Hij draait voor geld, niet voor de muziek, anders neem je niet elk aanbod maar aan..
En als hij echt zo'n liefhebber is, dan moet hij alleen op feesten draaien waar naar zijn idee ook echt "liefhebbers" komen..

Als je niet weet waar je t over hebt zeg dan niets...

Misschien heeft ie wel een muzieksmaak die kilometers veel breder is dan die van jou? Kan me trouwens nog herinneren dat ie na een gig een gruwelijke bunkeravond om 8 uur ´s ochtends kwam afsluiten voor de fatoe. Omdat ie het leuk vond. En so what als ie op "piemelhousefeestjes" staat. Als je daar je chips mee kan verdienen...prima.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 juli 2009 om 12:04:
Misschien heeft ie wel een muzieksmaak die kilometers veel breder is dan die van jou? Kan me trouwens nog herinneren dat ie na een gig een gruwelijke bunkeravond om 8 uur ´s ochtends kwam afsluiten voor de fatoe. Omdat ie het leuk vond. En so what als ie op "piemelhousefeestjes" staat. Als je daar je chips mee kan verdienen...prima.

Amen.
senga jij herkent je gewoon zo hard in het verhaal van benny dat je hem een suffert vindt. en ga nu niet zeggen dat het niet zo is, anders had je dat stukje niet gepost en had je zijn mening misschien gewoon voor lief genomen.
wejoo ben t gewoon eens met snaders

:S
ik neem je niet meer serieus dus zal wel grapje zijn :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 juli 2009 om 11:39:

Het zijn wel de fans waardoor je vies betaald word voor piemolhouse feestjes. En tegenwoordig kan je zo credible zijn als fucking UR maar geld verdienen ho maar. En als het iets meer wordt dan een hobby is het ook prettig om er geld voor te krijgen zodat je het kan blijven doen zonder dat je doordeweeks ook nog eens op kantoor mag kloten.

Fine line people. Ik denk dat heel veel mensen hier die zo principieel zijn toch eens even flink zouden nadenken als ze in dezelfde schoenen stonden.
benny heeft iig wel genoeg ballen om het zo te zeggen

Uitspraak van Deactive op vrijdag 31 juli 2009 om 13:10:
principieel

that's the point!

Benny doet dat gewoon en heeft schijt aan wat mensen ervan vinden.
Iemand anders zou bij de gedachte alleen al

'om van die hedendaagsepoephouse te draaien voor 15 jarigen die maar een beetje om zich heen staan te kijken omdat er werkelijk geen enkele kick meer te behalen valt van de effectenknoppen-r&b-mashup-house'

over zijn nek gaan.

it's about the principal
Bepaald hij dat zomaar?

Het is 'Bepaalt'...niet 'Bepaald'...

30 posts verder en nog steeds over Benny....wat een suffert blijft die Benny. Ik weet nog wel een set in CLub Las Palmas op een housefeestje van € 7,50, met allemaal van die huisdj's.....staat ie voor Laidback Luke gepland, draait ie de ene technoplaat na de andere!!! Schan-da-lig..Kan echt niet door de beugel....wat een suffert...Denk je dat ie eindelijk een echte houseset aflevert, nee hoor, weer van die technoplaatjes...tssssk tssskk...En dan stoer doen met zn 'he yo, ik heb over meer dan 1500 gigs in Nederland gedraaid, ik draai overal en voor iedereen! Oh en ik draai ook voor mn bankrekening..
Wat een suffert, die Benny.....En dan heeft ie nog een mening ook door te zeggen dat hij dat pyamapubliek maar niks vindt! Het moet echt niet gekker worden met die Benny...

Hij is gewoon een golddigga.. Hij draait voor geld, niet voor de muziek, anders neem je niet elk aanbod maar aan..

Kom onder die ondergezeken rots vandaan...en smell da kenya Senseo blend!!! Ga jij lopen zeiken op iemand die zijn geld verdient met ploatjes draaien...ga je lopen zeggen dat hij niet zomaar alles aan moet nemen omdat ie dan een golddigga is. Er bestaat niet iets als een uitkering voor dj's, of heb ik iets gemist?....Heb jij ooit een dj gezien die op zn 65e nog plaatjes draait?!! Maakt niet uit hoor, ik ook niet....Ga je wassen achter je oren en haal die poep uit je ogen..dat is alles wat ik te zeggen heb...

Fine Line, Als je van een heerlijke pikanto met satesaus houdt, wil niet zeggen dat je niet vies bent van knolselderij ook al is het alleen maar omdat het 'gezond' voor je is...
laatste aanpassing
vette vingers, heb jij soms vakantie. je bent nooit zo actief hiero
Uitspraak van anders op vrijdag 31 juli 2009 om 13:04:

:cry:

snaders van pf neemt me niet meer serieus boehoe
Uitspraak van justinkees op vrijdag 31 juli 2009 om 16:24:

:cry:

snaders van pf neemt me niet meer serieus boehoe

:lol:

Ja, dat is zeker ernstig! Wat te doen? :(
Uitspraak van Vette Vingers op vrijdag 31 juli 2009 om 15:48:
65e nog plaatjes draait

Opa Drokz loopt toch al richting de 100 zo onderhand? ;)
Uitspraak van Fabio op vrijdag 31 juli 2009 om 17:12:
Ja, dat is zeker ernstig! Wat te doen

zelfmoord dan maar als laatste optie?
Benny heeft gewoon gelijk, klaar.En Senga is gewoon zo'n fucking meeloper die van orgelhardcore overstapt op minimal.
Uitspraak van Gijssie! op vrijdag 31 juli 2009 om 19:47:
Benny heeft gewoon gelijk, klaar.En Senga is gewoon zo'n fucking meeloper die van orgelhardcore overstapt op minimal.

:D +1
Zijn ze hier ook al bezig om teksten aan te passen??

Uitspraak van anders op vrijdag 31 juli 2009 om 12:53:
senga jij herkent je gewoon zo hard in het verhaal van benny dat je hem een suffert vindt.

Wat jij wil.. Zie ik er uit als zijn stereotype? Weet niet of je mn foto's hebt bekeken hoor.. Maar je opmerking slaat echt nergens op..

Uitspraak van Gijssie! op vrijdag 31 juli 2009 om 19:47:
En Senga is gewoon zo'n fucking meeloper die van orgelhardcore overstapt op minimal.

:gaap:
So? Die tijd noem ik een fase..O:) Die ik allang en breed verdrongen heb.. durf te wedden dat een heel groot deel van de technogangers zijn begonnen op hardcore feesten, en uiteindelijk een switch maken naar techno..
laatste aanpassing
haha waarom reageer je erop, dat is precies de bedoeling

75% komt uit een andere scene.so what,die muziek van toen blijft lekker:)
als je er echt van hield
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 juli 2009 om 22:45:
durf te wedden dat een heel groot deel van de technogangers zijn begonnen op hardcore feesten, en uiteindelijk een switch maken naar techno..

Deze opmerking slaat echt nergens op

Wat een zelfkennis...chapeau...

Weet niet of je mn foto's hebt bekeken hoor..

Ik heb ze allemaal gezien. Stuk voor stuk..Eentje per 5 minuten....mooi hoor..

Maar volgens mij (weet niet het heeeeel zeker maar...) bedoelde Sander niet je foto's maar meer die domme intelligentloze opmerkingen van je...Daarom had ik al eerder aangegeven maar was het op 'Awakeningswijze' weggehaald:

Ga je wassen en haal die poep uit je ogen....En dat heeft niets met mnml te maken, maar meer met het feit dat je woorden als 'golddigga' en 'piemeltjeshouse' gebruikt. (oh dat citeerde je van iemand anders?). En vooral deze:

Ik ga niet naar een sneakerz feestje omdat dat vet hip is, ook al vind ik de muziek gaar

Ik ga wel naar Sneakerz omdat het hip is....want ik ben cooooooooool! Weet je wat ik bedoeeeeell???
laatste aanpassing

Oke oke.. ik kap met deze discussie.. Want jullie zijn het overduidelijk niet met me eens ;)
dat dit topic begon met het vragen van wat titels :lol:
groot deel van de technogangers zijn begonnen op hardcore feesten

Klopt, maar stiekem vond ik mellow en techno ook heerlijk....Thunderdome 99....wat een boutfeest :x
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 juli 2009 om 11:17:
WAT EEN DIKKE KNEUS :loser:

Wat een held :respect: :respect:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 augustus 2009 om 10:21:
Oke oke.. ik kap met deze discussie.. Want jullie zijn het overduidelijk niet met me eens

Jammer, jammer...ik had nog wel door willen gaan...
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 51893}
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 juli 2009 om 11:17:
WAT EEN DIKKE KNEUS

Eeehmm.. dit is een van de mooist geschreven stukjes over minimal. Iemand die het goed onderbouwd.

Mooie is dat in het PS stukje nog staat dat het gaat over de mensen die zich aangetrokken voelen. En dan reageer jij zo :lol:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 41608, 62962}
Ik voel me totaal niet aangesproken, trek minimal en de hype eromheen zelf ook slecht. Maar ik vind het ook wel echt zielig om op een scene af te geven terwijl je zelf in een minstens zo trieste scene opereert. Met zn "ik ken de oprichter van dit dansje" joehoe zo praatten we ook altijd op de basisschool :gay:
laatste aanpassing

Volgens mij is die discussie gesloten ;)

Iemand nog naar WTTF geweest?

Secret Cinema had echt een dikke helden set! Hoop dat die set online gepubliceerd wordt :cheer:
laatste aanpassing
Zeg meisje, ik bepaal zelf wel even of ik mijn mening er nog over wil spuien of niet he :P
haha! Benny heeft gewoon gelijk.. Afgelopen zaterdag sta ik op WTF weer met verbazing te kijken naar die suffe danspasjes! Overigens zag je in 2004 en 2005 dit ook al in Duitsland... maar wat betreft de MM-er... ik weet wel zeker dat tegenwoordig veel mensen naar feesten komen om er een beetje bij te horen of meer voor de gezelligheid dan voor de muziek.. kijk maar naar het verschil in het publiek op de eerste Awake fest en de laatste... maar dat kan natuurlijk ook aan m'n leeftijd liggen..
Zojuist weer een setje opgenomen met wellicht wat "Funky Minimal" invloeden:

01. Alva Noto - Xerrox Monophaser 1 / Raster Noton
02. Compass - Gliding / Plus 8
03. Horseshoe - Collage / Plus 8
04. Peter Horrevorts - Labyrinth / Echoism
05. Steve Rachmad & Heiko Laux - Stamppot / Truesoul
06. Joris Voorn - Empty Trash / Rejected
07. C-Rock & Stardub - The Source (Reboot Remix) / Lofi Stereo
08. Slam - One Note Samba / Paragraph
09. Christian Smith & John Selway - Mistral / Bedrock
10. NoiDoi - Pasarica (Samuel L. Session Remix) / Material
11. Paul Harris & Alex Tepper - Terris / Rekids
12. Mladen Tomic - Tangas / MKT
13. Joris Voorn - Sweep The Floor / Rejected
14. Trevor Rockliffe - The Jam / Mentor
15. Christian Smith & John Selway - Swingworld (Paul Ritch Remix) / The Source
16. Mark Broom - Sneak / Platzhirsch Schallplatten
17. Slam - Positive Education (Paul Ritch Remix) / Soma
18. Tomas Schumacher - Sunset / Get Physical
19. Paul Ritch - Jungle Juice / Quartz
20. Nic Fanciulli & Paul Mac - 20% / Ovum
21. Mark Broom - Jackpot / Saved
22. Paul Ritch - Carrrrramba / Quartz
23. Paul Ritch - Split / Quartz

Link volgt :)
Ben 'm nu na aan 't luisteren, en dan klinkt het toch altijd heel anders dan wanneer je bezig bent, in positieve zin.. :)
Uitspraak van Bramble op maandag 3 augustus 2009 om 15:41:
01. Alva Noto - Xerrox Monophaser 1 / Raster Noton
02. Compass - Gliding / Plus 8
03. Horseshoe - Collage / Plus 8
04. Peter Horrevorts - Labyrinth / Echoism
05. Steve Rachmad & Heiko Laux - Stamppot / Truesoul
06. Joris Voorn - Empty Trash / Rejected
07. C-Rock & Stardub - The Source (Reboot Remix) / Lofi Stereo
08. Slam - One Note Samba / Paragraph
09. Christian Smith & John Selway - Mistral / Bedrock
10. NoiDoi - Pasarica (Samuel L. Session Remix) / Material
11. Paul Harris & Alex Tepper - Terris / Rekids
12. Mladen Tomic - Tangas / MKT
13. Joris Voorn - Sweep The Floor / Rejected
14. Trevor Rockliffe - The Jam / Mentor
15. Christian Smith & John Selway - Swingworld (Paul Ritch Remix) / The Source
16. Mark Broom - Sneak / Platzhirsch Schallplatten
17. Slam - Positive Education (Paul Ritch Remix) / Soma
18. Tomas Schumacher - Sunset / Get Physical
19. Paul Ritch - Jungle Juice / Quartz
20. Nic Fanciulli & Paul Mac - 20% / Ovum
21. Mark Broom - Jackpot / Saved
22. Paul Ritch - Carrrrramba / Quartz
23. Paul Ritch - Split / Quartz

Link volgt

http://www.megaupload.com/?d=URAPG89J
Uitspraak van % op maandag 3 augustus 2009 om 14:03:
maar dat kan natuurlijk ook aan m'n leeftijd liggen..

Gezien je leeftijd zou je zeggen dat je meer van een tamme sfeer bent ;)
Overigens zag je in 2004 en 2005 dit ook al in Duitsland...

Al veel eerder, heb in 2001 nog gebattled op N1 met een duitse schranz mickael jackson die ik overigens zwaar verloren heb :lol:
kijk maar naar het verschil in het publiek op de eerste Awake fest en de laatste... maar dat kan natuurlijk ook aan m'n leeftijd liggen..

Ik heb dat verschil nooit zo gevoeld eigenlijk, het 2e jaar dat het er was (was mijn 1e keer) waren er in mijn beleving ook genoeg dagjesmensen op het veld. De sfeer wordt toch altijd in de tenten gemaakt (y)
Uitspraak van Bramble op maandag 3 augustus 2009 om 17:38:
http://www.megaupload.com/?d=URAPG89J

leuke tracklist bram :)
downloading