Partyflock

Forumonderwerp · 1064580
Zaterdag 11 juli, Question @ Rain Amsterdam
Line up:

Area 1:
Thomas Dulle
Jasper Wolff
Vince Watson
Stroef (Tribal Set)

Area 2:
Stroef (Detroit / Berghain Set)
Invite
Alchemist
Phuture Phase
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 41608, 62962}
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juli 2009 om 15:37:
Mond op mond reclame

Ah dus zo heb je die toko vol gekregen? ;)

Heb zelf ook de ervaring dat als je je feestje neerzet als "detroit" feestje dat dat gewoon veel te weinig mensen aanspreekt. Zet je event gewoon als techno-avond neer, programmeer tussendoor wat Detroit dingen als je dat zelf erg cool vindt en voed je publiek zo een beetje op, zonder een puur Detroit-concept neer te zetten.
Locatie ook belangrijk natuurlijk. De Bunker vergelijken met deze locatie gaat niet op natuurlijk. De Bunker is onder de doelgroep goed bekend voor (underground) techno feesten, dus kan je als organisatie leunen op de reputatie van de locatie. Heb je een locatie waar mensen zoiets niet zo snel verwachten, trek je sowieso al veel minder mensen.
laatste aanpassing

Uitspraak van D. Peter op maandag 13 juli 2009 om 16:50:
Ah dus zo heb je die toko vol gekregen

Hehe, ach het is maandag, ben nog niet zo scherp :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juli 2009 om 15:37:
Mond op mond reclame is een vorm van PR. Tevens deelden we flyers uit op feestjes en hadden we een mailing

klopt wel, maar ik denk niet dat je jullie feestjes goed met elkaar kunt vergelijken.. bunker en rain zijn appels en peren en mensen die in amsterdam bekend zijn zijn bevooroordeeld mbt de rain,
maar als ik een locatie in het centrum voor een goeie prijs kon krijgen had ik het ook gedaan. als ik feesten zou geven.
laatste aanpassing
Uitspraak van Stroef op maandag 13 juli 2009 om 14:33:
Bunker wordt zeker als optie beschouwd voor de volgende keer

gaarne. en 3 keer is scheepsrecht dus dan ben er écht bij:)