Partyflock

Forumonderwerp · 1063570
1 volger · 4351x bekeken
Waarschuw beheerder
ghb.....lekkkeer buissie nemen ..heerlijke roes ...lijkt zo onschuldig en nie verslavend .....????????

ik heb het anders ervaren ..tis zwaar lichamelijk verslavend en levensgevaarlijk
ik ken uit eige ervaring zeggguh dat het een hel is, en dus wel zwaar verslavend is
gebruikte het eerst als genotsmiddel,daarna wel 1 a 2 weken non stop......en voor je het weet ken je llichaam niet meer zonder...geloof het tis niet te beschrijven hoe heftig je lichaam reageert als het uitwerkt....

het duurde een tijd dat ik zelf het besef kreeg wel degelijk verslaafd te zijn aan die troep.......na dat ik ineens wachten moest op m,n voorraad.....tis een hel die ontwennings verschijnselen......en hielden op toen ik weer me voorraad nam

heb me gemeld bij verslavingszorg informatie te winnen....
kreeg de schrik hoe ik hoorde dat ik dus never te nooit ineens mocht stoppen met ghb te nemen ,omdat het je dood ken worden ....en zij adviseerde langzaam het ghb gebruik af te bouwen totdat ik de afspraak met de arts had......
want het afkicken van ghb moet gebeuren onder toezicht van pro-hulp verleners,en medicatie wil je er zeker van zijn om je ghb afkick te overwinnen(leven)

ik deed het niet en stopte ineens (dom)............dat had gevolg intensive care ,reanimatie etc etc voor mij in leven te houden...........en heb 2 weken in een verslavings kliniek gezeten ........artsen weten er g1 raad mee zoveel ghb verslaafden zijn er en word steeds groter .........

denk dus na voor dat het te laat is
Waarschuw beheerder
Ik gebruik soms ook GHB maar dan met mate en gedoseerd.
Heerlijk geil wordt ik ervan.
Waarschuw beheerder
En vooral geen alcohol erbij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op zondag 14 juni 2009 om 17:07:
waar baseer je je conclusie op?
ik overdoseer nooit.. maar dan ook echt nooit! en ik gebruik wel bijna elk weekend ghb
hoe verklaar je dat dan? want dat het een nep 'gevoel' is slaat natuurlijk helemaal nergens op
je hebt een overdosis, of je hebt het niet, zo simpel is het. daar heeft 'gevoel' niks mee te maken..
en anders moet je dat even uitleggen want de logica is ver te zoeken imo

maar hoe ben je tot je mening gekomen, puur alleen door eigen ervaring?

Ja ik gebruik elke week GHB, hartstikke lekker! Hoezo ben ik verkeerd bezig?
Verslavend? Ga toch weg joh!
Ieder weekend raken er mensen in coma door ghb? Wat een onzin, zeker beginners!

:S
Wat probeer jij jezelf nou eigenlijk wijs te maken?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Una Paloma Blanca :smoke: op zondag 2 augustus 2009 om 02:00:
Dat is maar hoe je er mee omgaat..

Dat is dikke onzin. Het is beslist verslavend.
En als jij denkt van niet blijf er dan af en bewijs het jezelf, blijven je hersens ook nog intact.
Artiest {SHOWLIST artist 85556, 64169}
Waarschuw beheerder
Ik vind sowieso dat alle drugs die zogenaamd "niet" lichamelijk verslavend zijn... en Ohh! als je sterk in je schoenen staat dan valt t allemaal reuze mee!

Eigenlijk best wel veslavend zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloemkolen op zaterdag 1 augustus 2009 om 19:05:
dat kan wel en ook met goie g je pakt eerst 3-5ml daarna om het 15 a minuten weer opnieuw

Bla bla, dat kán gewoon niet.... Om de 15 min hahaha, dan ga je OUT

Uitspraak van bloemkolen op zaterdag 1 augustus 2009 om 19:05:
gewenning gaat nogal snel bij deze drug

Bij andere drugs gaat dat veel sneller..
Met G kan je bij wijze van gewoon altijd zelfde hoeveelheid blijve pakke voor t zelfde geveol te krijge...

NOU ECHT WEL DAT JE SNEL TOLERANTIE OPBOUWT MET G,ken eigenlijk weinig dope waarmee je zo snel tolerantie krijgt als bij G.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -E3v1LL--M1ND- op woensdag 10 juni 2009 om 20:33:
ghb verslavend?

ga ik zeer binnekort achterkomen, heb zuiver zout:)
BTW alles kan/is geestelijk verslavend, van sex tot chocola, van adrenaline tot muziek;)
Waarschuw beheerder
donateur
http://player.omroep.nl/?aflid=9846574

Klinkt wel heel ernstig allemaal maar volgens mij ben je er toch zelf bij
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 15 juni 2009 om 16:56:
Regelmaat, discipline en verstand is wat ze jullie bij moeten brengen, niet wat anders!
Welke idioot beseft nou niet dat je verslaafd raakt als je een genotsmiddel elke dag gaat gebruiken? Alleen zwakzinnigen.

sommige mensen hebben er genetische aanleg voor
en dat weet je niet van te voren
dus even nadenken voor je iemand veroordeeld
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BASS-ADDICT op dinsdag 4 augustus 2009 om 01:02:
alles kan/is geestelijk verslavend, van sex tot chocola, van adrenaline tot muziek

klopt (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Laatste keer wat ook me eerste keer was dat ik GHB gebruikte vond ik er eigenlijk niet zoveel aan.
Voelde een enorm zwaar gevoel in me hoofd, geen hoofdpijn ofzo, maar voelde me wel erg moe...

Vandaar daarna niet echt meer de behoefte gehad om het nog een keer te doen.
Waarschuw beheerder
gister op netwerk, wanker
Waarschuw beheerder
Jaa, GHB is verslavend.
Net als elke drug.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 01:09:
Uitspraak van J. Rambo op maandag 15 juni 2009 om 16:56:
Regelmaat, discipline en verstand is wat ze jullie bij moeten brengen, niet wat anders!
Welke idioot beseft nou niet dat je verslaafd raakt als je een genotsmiddel elke dag gaat gebruiken? Alleen zwakzinnigen

Echt een oer en oerstomme opmerking!!! :D whaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 3 augustus 2009 om 04:34:
Ja ik gebruik elke week GHB, hartstikke lekker! Hoezo ben ik verkeerd bezig?
Verslavend? Ga toch weg joh!
Ieder weekend raken er mensen in coma door ghb? Wat een onzin, zeker beginners

Zo is het maar net...
Gebruik het nu zelfs al niet meer wekelijks..

Verslaving zit al in die persoon, door drugs word dit geactiveerd :[
Waarschuw beheerder
ik heb het echt een enorm lange tijd meerdere keren per dag gedaan maar nooit iets van verslaving gevoeld
Waarschuw beheerder
het is verslapend spul :yes:

en verslavingen is makkelijk gezegt this ook de aanleg om verslavend te worden of hoe sterk je geest is en wil stoppen

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 15 juni 2009 om 16:56:
Verslaafden zijn zwakke mensen die niet moeten zeiken. Door verantwoord om te gaan met een drug, raak je niet verslaafd.

:roflol: je bent pas zwak als je dat geloofd.
Waarschuw beheerder
Mensen die zichzelf één of andere verslaving aanpraten...
Ze hebben gewoon niks te doen. Even je hoofd ergens anders en je staat in ieder geval een stuk stabieler in het leven..

(althans das mijn ervaring)
Artiest Biomek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 juni 2009 om 20:02:
In uit je bol staan wel meer onwaarheden.

Uitjebol is dan ook gewoon een waardeloze kutsite.

Erowid FTW :cheer:
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=42681241]{element is niet toegankelijk} Mensen die zichzelf één of andere verslaving aanpraten...
Was dat maar zo dan had je helemaal geen verslaafden.
In ieder geval is GHB een heel verslavend goedje, de verslaving klinieken zitten vol met die lui en daar zit je niet voor de lol!!! En wat het in je hersens nog meer voor schade aan richt geen idee. Bij ratten had je na een kleine dosering GHB al ernstig hersens beschadiging.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van clarabel op woensdag 5 augustus 2009 om 15:38:
Was dat maar zo dan had je helemaal geen verslaafden.

Nee ok, ik praat het ook niet goed. Maar het heeft ook zeker een impact op je eigen verstand en gevoel. Als je gewoon zoiets hebt van: het is leuk om 1 of 2x in de maand te gaan doen, dan zie ik het niet als een gevaar. Als je het gebruikt om je behoeftes een extra stimulans te geven, dan ben je eigenlijk al verkeerd bezig. En dan kan het inderdaad verslavend werken. Zolang je zoiets hebt van: ik kan ook best lol hebben zonder GHB, en je weet van jezelf hoever je kan gaan kwa dosering, dan zie ik het gevaar er niet van in.

Maar vind het nogmaals niet boeiend... Geef mij maar een lekkere love/energie rush van een MDMAatje. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Triest verhaal...

Laat ik het bij
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 juni 2009 om 20:45:
leuk spul..voor af en toe ,maar daar moet het bij blijven.

zoals met alle drugs.

helemaal mee eens!!
en de rest is gewoon een..
Uitspraak van McHaha op woensdag 5 augustus 2009 om 21:34:
Triest verhaal...

idd!!