Partyflock

Forumonderwerp · 1062875
55882x bekeken
Betreft: evenement: Qlimax, zaterdag 21 november 2009 om 22:00

Onderwerp is dubbel!

Zie "Hoe was Qlimax 2009!!" voor eenzelfde onderwerp.
Waarschuw beheerder
Which DJ´s do you want to perform at Qlimax 2009 ??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 augustus 2009 om 13:08:
Laat ze dan maar eens zorgen dat het geluid daar ook acceptabel is.

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 24 augustus 2009 om 12:39:
Maar vanwege het feit dat het een nachtelijk feest is in een station mogen ze vanwege de vergunning niet zo hard blazen

Geluid is goed, volume is minder door de vergunning die dat niet toe laat.
Ik zou zeggen: Ga klagen bij de gemeente arnhem. Die geeft vergunningen af voor dit soort feesten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 24 augustus 2009 om 12:39:
tekst

Waarom krijgt b2s het dan ook niet voor mekaar, terwijl ze van tevoren aankondigen dat het geluid 'door nieuwe technieken' perfect zal over het gehele veld?
Waarschuw beheerder
Yeah dit jaar ook ffe voor 't eerst naar Qlimax! Lijkt me wel grappiggg! En dat van 't geluid heb ik vaker gehoord ja bij Qlimax maar dat zal inderdaad door de gemeente Arnhem komen. Lijkt me logisch toch. Denkt niet dat Q-dance gaat bezuinigen op geluid! :rot:
Uitspraak van arj@n op vrijdag 14 augustus 2009 om 11:19:
Uitspraak van !*=robkûh :[ op donderdag 13 augustus 2009 om 22:38:
hoort een 1-0 vullen*

volgens mij sta jij al 3-0 achter bijde handje

Hahah mooi is dit!! :D Gaa zo door.. hebben we nog wat te lachen! ;)

Uitspraak van Robkûh :hi: op dinsdag 11 augustus 2009 om 19:42:
vergelijk een B2S niet met een Q-dance feest
das net appels met peren vergelijken

Jezuus das oook wel simpel zeg! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eef op maandag 24 augustus 2009 om 20:09:
Gaa zo door.. hebben we nog wat te lachen

ik zou zeggen, bel hem wakker, en duo bassie en adriaan begint weer op de vroege morgen op dinsdag ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Svensation B) op maandag 24 augustus 2009 om 18:08:
Waarom krijgt b2s het dan ook niet voor mekaar, terwijl ze van tevoren aankondigen dat het geluid 'door nieuwe technieken' perfect zal over het gehele veld?

Ze hadden geprobeerd om met van de subs in de lucht (die normaal op de vloer staan) een beter geluid te maken. In Theorie werkte het ook goed. In de [praktijk in eerste instantie ook wel. Naar horen zeggen werden je bij de soundchecks nog weg geblazen op de tribune achteraan. Maar toen............... kwamen de mensen van de gemeente en die even een stokje voor alles staken. En de subs moesten tijdens het feest nagenoeg uit blijven. alleen bij de donkeys mocht het schuifje iets meer open. Maar het was nog steeds niet voldoende natuurlijk :'(

Nee dan liever de geluidsopstelling die ze bij de laatste qlimax hadden. Gewoon extra veel line-arrays zodat ze toch nog op zo veel mogelijk plaatsen goed geluid heb. Vond van alle feesten die ik heb meegemaakt in het gelredome de laatste qlimax het beste geluid hebben (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 25 augustus 2009 om 08:51:
Naar horen zeggen werden je bij de soundchecks nog weg geblazen op de tribune achteraan. Maar toen............... kwamen de mensen van de gemeente en die even een stokje voor alles staken

scheelt ook nog wel een stukje..staan s,avonds ook nog eens een paar mensen mee te schreeuwen..:lol: lekker gemeten weer dan..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 25 augustus 2009 om 08:51:
mensen van de gemeente en die even een stokje voor alles staken

we zullen eens een stokje bij hun erin steken... :[
Waarschuw beheerder
alleen jammer dat het gelderdome z''n warm hok is!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 24 augustus 2009 om 13:58:
Geluid is goed, volume is minder door de vergunning die dat niet toe laat.

Geluid is niet goed, want als je wat ik al zei in het midden of achteraan staat is het drama. Zal wel zijn met akoestiek ditdat maar het is niet goed te noemen. Ook als het volume wordt opgeschroefd hoor je het achteraan galmen.
Waarschuw beheerder
de enige optie in het gelredome is op zaterdag 21 november. Als qlimax in november wordt gehouden.

Waarschuw beheerder
ik hoop dit jaar op een qlimax terug in belgie!
zo rond de 5de december!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ginaa :cheer: op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:35:
alleen jammer dat het gelderdome z''n warm hok is!

had je afgelopen hardbass geen last van.teminste als je in het midden of achteraan stond.
daar was het gewoon koud en rustig,omdat iedereen op de tribune zat of voorin stond omdat je daar nog wat muziek kon horen.:O

Waarschuw beheerder
alle grote boys aan de bak en weer een vette show!!! Heb er zin in nu afwachten wanneer die kaartverkoop is!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:37:
Geluid is niet goed, want als je wat ik al zei in het midden of achteraan staat is het drama. Zal wel zijn met akoestiek ditdat maar het is niet goed te noemen. Ook als het volume wordt opgeschroefd hoor je het achteraan galmen.

Misschien is mijn kinderhand dan wel snel gevuld.
In grote hallen is het geluid vrijwel nooit perfect. Maar soms vind ik dat nog wel juist zijn charme hebben. afhankelijk van hoe het klinkt. vind dat moeilijk te beschrijven :lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:09:
ik hoop dit jaar op een qlimax terug in belgie!
zo rond de 5de december!

Ik denk dat de Qlimax in Belgie miss begin volgend jaar doen als vervanger voor Black :D
Athans dat is mijn gok ;)

Uitspraak van arj@n op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:25:
..staan s,avonds ook nog eens een paar mensen mee te schreeuwen.. lekker gemeten weer dan..

tja daar houden ze weinig rekening mee zo lijkt het :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 26 augustus 2009 om 00:00:
Ik denk dat de Qlimax in Belgie miss begin volgend jaar doen als vervanger voor Black
Athans dat is mijn gok

daar zet ik dan ook op in :D

Waarschuw beheerder
iemand al gevonden wanneer kaartverkoop start? kan het nergens nie vinden nie

Waarschuw beheerder
qlimax belgie is niks... niet groter dan een discotheek..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 augustus 2009 om 21:26:
iemand al gevonden wanneer kaartverkoop start? kan het nergens nie vinden nie

wat maak je je druk dan
als je het niet kan vinden zal het nog wel niet bekend zijn he.
anders had het hier echt wel op pf gestaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 26 augustus 2009 om 00:00:
Ik denk dat de Qlimax in Belgie miss begin volgend jaar doen als vervanger voor Black
Athans dat is mijn gok

ik ga met je mee!
en aangezien reverze in februari valt zit er ook een gat in januari :)
tenzij ze alle feesten terug doen opschuiven (reverze februari, bassleader mei, ...)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 augustus 2009 om 21:33:
qlimax belgie is niks... niet groter dan een discotheek..

kom dan niet
Waarschuw beheerder
ik hoorde pasgeleden dat q-dance geen vergunning heeft gekregen voor qlimax @ gelredome en dat ze uitwijken naar het sportpaleis..

Iemand die dat kan bevestigen of ontkrachten? Ik kan namelijk niets vinden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 augustus 2009 om 22:14:
reverze februari, bassleader mei

en als je qlimax ook nog toevoegd heb je paar evenementen die ik dichtbij me huis heb en wat minder ver hoef te reizen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van arj@n op woensdag 26 augustus 2009 om 21:54:
wat maak je je druk dan
als je het niet kan vinden zal het nog wel niet bekend zijn he.
anders had het hier echt wel op pf gestaan

maak me nie druk maar hou het graag bij weet altijd heel goed zelf of ik me druk maak ja of nee
kek mar
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Judas :[ op donderdag 27 augustus 2009 om 11:56:
Iemand die dat kan bevestigen of ontkrachten? Ik kan namelijk niets vinden..

Maar er zijn wel dingen te vinden dat qlimax 21-11 in het gelredome is :d
Dus dan gaan we daar vanuit toch, mafkees :roflol:
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig kun je al kaarten kopen :lol:

http://www.kaartjesentickets.nl/kaartjes-tickets-bestellen/Nederland/Arnhem/5-21%2011%202009
Waarschuw beheerder
Uitspraak van #81 -[D.K]- op vrijdag 28 augustus 2009 om 14:28:
dit soort sites moeten ze dus direct platgooien

Helemaal mee eens! Stelletje tovenaars.
Denk dat ik toch maar naar Qlimax ga,al zeg ik elk jaar 'volgend jaar niet meer' Tis toch een traditie aan het worden en lekker dicht bij de deur:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Judas :[ op donderdag 27 augustus 2009 om 11:56:
ik hoorde pasgeleden dat q-dance geen vergunning heeft gekregen voor qlimax @ gelredome en dat ze uitwijken naar het sportpaleis..

Ach,ze zeiden vorig jaar ook dat Defqon niet meer op het almere strand werd gehouden. Alleen de mainstage stond aan de andere kant :P
Waarschuw beheerder
Tuurlijk komt Qlimax wel in het Gelredome, naast DefQon hét paradepaardje van Q-dance. Ieder jaar zijn er wel van die paranoïde geruchten dat dit en dat niet meer gehouden wordt, gewoon geduldig zijn. Einde van deze week waarschijnlijk is de eerste info er.

Verder zou ik wel graag de mannen van Neophyte records allstars als afsluiter zien, die weten wel hoe ze moeten afsluiten! Of nosferatu vs endymion, ook zeker hard. En van de hardstyle mogen de donkeyszzz rollers, noisecontrollers, dutch master of A-lusion best wel komen;) Ik heb het nu wel een beetje gehad met iedere keer Showtek of technoboy, Maarja, wat de lineup ook wordt, ik ben er weer te vinden, 3e keer alweer:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Q-core op maandag 31 augustus 2009 om 16:44:
Verder zou ik wel graag de mannen van Neophyte records allstars als afsluiter zien,

Dat zou idd echt top zijn! Maar ik verwacht het niet... Neophyte deed 2 jaar geleden de afsluiter al
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 september 2009 om 17:22:
Dat zou idd echt top zijn! Maar ik verwacht het niet... Neophyte deed 2 jaar geleden de afsluiter al

Ja das waar, maar nu met de rest van de mannen telt het niet echt als alleen maar Neophyte, vorig jaar draaide Headhunterz en daarna ook nog eens als Project one met wildstylez, en Vince was ook weer te vinden bij de afsluiter terwijl hij in 2005 daar ook al stond.

Dus het zou opzich kunnen, maarja, het zal inderdaad wel niet:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Q-core op donderdag 3 september 2009 om 18:32:
Ja das waar, maar nu met de rest van de mannen telt het niet echt als alleen maar Neophyte

Laten we het hopen ;)

Uitspraak van Q-core op donderdag 3 september 2009 om 18:32:
vorig jaar draaide Headhunterz en daarna ook nog eens als Project one met wildstylez

Das vond ik een beetje jammer ja... Teveel van hetzelfde achter elkaar :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 september 2009 om 21:32:
Das vond ik een beetje jammer ja... Teveel van hetzelfde achter elkaar :S

Ja echt heah, nu ben ik vanaf het begin niet echt zo'n project one fan geweest, headhunterz wel wat meer maar inderdaad, dit was gewoon teveel. Hopelijk pakt Q het dit jaar toch wat beter aan kwa lineup, wat innovatiever, ook al nog steeds hulde aan de show die ze gaven

Het koor *kwijlt* :P:)

Werkzaam bij Ravers Religion
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zin in...:)
Waarschuw beheerder
zeker zin in ga ook zeker achter de kaarten aan:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Q-core op vrijdag 4 september 2009 om 13:59:
ook al nog steeds hulde aan de show die ze gaven

De shows zijn idd vet :respect: Maar de vetste blijft volgens mij die van 2006. Maarja die heb ik als 1 van de weinige edities moeten missen :'(
En ook wel respect voor het geluid op de afgelopen editie. Ze hebben zo goed en zo kwaad als het kon toch geprobeerd om zo veel mogelijk bezokers goed geluid te geven door overal extra line-arrays op te hangen.
En die podia links en rechts op de tribune waren helemaal de bom :respect: Daar kon je zo mooi staan met uitzicht op het stadion / de show en dan ook nog eens je eigen line array die tien meter voor je waffel hing. Dus ook nog eens perfect geluid :respect: en minder drukte dan op het veld (Y) n je was vanaf die plek zo bij een plee of bar onder de tribune. Heerlijk :D :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 september 2009 om 21:32:
Teveel van hetzelfde achter elkaar :S

Vond het wel meevallen. Project One vind ik één van de weinige namen die op hardstyle gebied een compleet eigen stijl hebben qua producties, en Headhunterz draaide daarna best hard voor zijn doen, vond ik. Genoeg variatie in mijn ogen dus :)
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat A-lusion er een keer staat.Als er iemand is die al jaaaaaaren goede producties aflevert, is hij het wel. Vind m altijd zo ondergewaardeerd. Staat zelden op een groot feest op de main, terwijl hij dat naar mijn mening dubbel en dwars verdient.
Mijn wens is dus A-lusion.
Tzal wel niet, maar van mij mogen ze gewoon met hardstyle afsluiten. Laat activator ofzo nog ff alles uit de kast halen.
We shall see...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ghius op zaterdag 5 september 2009 om 17:08:
met hardstyle afsluiten

Dat was heldig op hardbass, de donkey's :lief:
Maar op qlimax mogen ze van mij best wel een uurtje met hardcore knallen op het einde :jaja:

Ik hoop dat A-lusion er een keer staat

Dat zou wel vet zijn, evt samen met scope DJ en dan zo'n setjes als op Defqon in de bleu :bounce:
Waarschuw beheerder
21 november de enige datum voor defqon1.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Andre®* op zaterdag 5 september 2009 om 19:11:
21 november de enige datum voor defqon1.

?:rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 5 september 2009 om 17:21:
Maar op qlimax mogen ze van mij best wel een uurtje met hardcore knallen op het einde :jaja:

Al is het maar om al die rare vogels uit het buitenland zo raar te zien kijken als alle Hollanders lekker aan het raggen zijn :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sublim&All op zaterdag 5 september 2009 om 22:33:
Al is het maar om al die rare vogels uit het buitenland zo raar te zien kijken als alle Hollanders lekker aan het raggen zijn

Een andere reden kan ik in elk geval niet bedenken

Waarschuw beheerder
niet aanwezig 8)
dezelfde avond dirty workz deluxe in antwerpen
Waarschuw beheerder
Uhm, ik wil niet vaag doen maar , ik hoorde net op real hardstyle radio een nieuw nummer en er werd heel de tijd qlimax door heen geschreeuwd alsof 't een anthem was :P

weet iemand meer?

btw ik neem aan dat we 12 september / met Qbase meer weten sowieso ?

Waarschuw beheerder
nope...ook niet te googelen gok ook aankomend weekend starttdatum was volgens mij vorig jaar ook rond die periode...
Waarschuw beheerder
Ja en ze doen alles altijd aan kondigen of verkoop beginnen op de dag dat iets anders plaatsvindt volgens mij

In qontrol dag begon defqon verkoop en met defqon Qbase volgens mij d us, laten we nog ff 6 dagen wachten :)
Artiest {SHOWLIST artist 60688, 49131}
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat A-lusion er een keer staat.Als er iemand is die al jaaaaaaren goede producties aflevert, is hij het wel. Vind m altijd zo ondergewaardeerd. Staat zelden op een groot feest op de main, terwijl hij dat naar mijn mening dubbel en dwars verdient.
Mijn wens is dus A-lusion.
Tzal wel niet, maar van mij mogen ze gewoon met hardstyle afsluiten. Laat activator ofzo nog ff alles uit de kast halen.
We shall see...

X2, ook tenminste iemand die het snapt! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 september 2009 om 12:11:
niet aanwezig
dezelfde avond dirty workz deluxe in antwerpen

ik ga toch echt wel naar qlimax dan hoor :D geen vechten.. goed geluid dikke sfeer mooie show :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timmie_Z op maandag 7 september 2009 om 16:46:
Ik hoop dat A-lusion er een keer staat.Als er iemand is die al jaaaaaaren goede producties aflevert, is hij het wel.

Omdat hij achter de tafels er geen reet van bakt. Hij mag leuke plaatjes maken voor de gene die wel kunnen draaien. Stel je voor dat je voor 20000 man hitjes staat te draaien (want dat doet hij)en ze vinden je set dan niet boeiend, wat kan je dan? Nix! je kan je set niet boeiender maken door nog een hitje erop te gooien.

Als je nog een beetje skills heb zoals pavo kun je je er nog makkelijk uit redden, die man verstaat zijn vak.
laatste aanpassing