Partyflock

Forumonderwerp · 1062795
Waarschuw beheerder
Yoo luitjes!

Bestaat er toevallig Fruity Loops voor Mac? Ik heb al eea gegoogled alleen kan niet echt een duidelijk antwoord vinden, wil namelijk fruity loops op men Macbook gooien (Y)

Alvast bedankt :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 15:57:
Kansloze discussie dit....
En ook niet belangerijk welke het beste is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sorry, moest ff poepen

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img cacheid=0010b3d8002dd00c90717bc31a028b6e76]https://www.abclinuxu.cz/data/prilohy/3/5/139653-ibrator2-41529.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 juni 2009 om 19:34:
Eventjes reclame maken:

ja rot op smet je kut spam en kut herrie, niemand wil het horen!
OT:
Fruity heeft een kut sound engine die een eigen geluid heeft en niet een "clean" geluid, zoals het daadwerkelijk klinkt, weergeeft.
punt 2: fruity gebruikt als logo een afbeelding van de gebruiker dus dat is al een reden het programma niet te gebruiken
[img width=320 height=320 cacheid=0010b404002dd05af5bae80c1a028b7d67]http://gamesnet.vo.llnwd.net/o1/gamestar/objects/162570_main.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Fruity heeft best een aardige sound engine, maar je moet de circular panning law uit schakelen en de limiter die op de master zit ook.

Cubase mag je ook gaan leren, maar FL is veel makkelijker in gebruik.
Zoals de pianoroll van FL bijvoorbeeld of het routen van effecten kanalen zijn dingen die in cubase veel minder makkelijk zijn uitgewerkt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Conflict Technology op vrijdag 7 augustus 2009 om 12:10:
Cubase mag je ook gaan leren, maar FL is veel makkelijker in gebruik.
Zoals de pianoroll van FL bijvoorbeeld of het routen van effecten kanalen zijn dingen die in cubase veel minder makkelijk zijn uitgewerkt.

(y)cubase werkt te omslachtig maar dat is ook mijn persoonlijke mening.
leer de basis in fruity en zodra je dat een beetje door hebt ga je over op programma's als cubbase of logic of wat je dan ook wil. Maar gelijk met zo'n programma beginnen is natuurlijk altijd beter maar kan demotiverend werken als het moeilijk gaat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ARTFX op zaterdag 1 augustus 2009 om 03:37:
It's not the software, but the producer who uses it!

Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb nu mac osx op me pc geinstalleerd met logic erbij en daarvoor gebruikte [nog steeds wel] xp met fruityloops. Het geluid dat uit logic komt vergeleken met fruityloops is gewoon _O_ Zoveel mooier en meer zuiver.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 augustus 2009 om 16:51:
leer de basis in fruity en zodra je dat een beetje door hebt ga je over op programma's als cubbase of logic of wat je dan ook wil. Maar gelijk met zo'n programma beginnen is

Idd(Y) dat ben ik nu ook aan het doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TommyF16 op vrijdag 7 augustus 2009 om 18:58:
Ik heb nu mac osx op me pc geinstalleerd met logic erbij en daarvoor gebruikte [nog steeds wel] xp met fruityloops. Het geluid dat uit logic komt vergeleken met fruityloops is gewoon _O_ Zoveel mooier en meer zuiver.

Wedden dat ik uit FL Studio precies zo "zuiver" geluid kan halen dan uit je Logic? :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 1 augustus 2009 om 22:54:
Het zijn gewoon Core solo of Core Duo processoren. Als ze dat niet zouden zijn zou je er ook geen Windows op kunnen draaien, slimmerik. Ze werken ook met dezelfde compiler, vandaar dat er veel software niet meer compatible is met Apple Power PC's. Geweldig! Zit je met je coole Apple en is er geen nieuwe software meer voor te krijgen! :lol:

Het zijn GEEN Pentium 4 chips en ze zijn niet eens van Intel maar van IBM....

Check maar; http://en.wikipedia.org/wiki/PowerPC_970

Je had vroeger tog ook van die home computers die op CP/M draaiden, veel hadden n Z80 processor maar lang niet allemaal. Toch draaiden ook niet-Z80 based pc's CP/M, bijvoorbeeld de Commodore 64, die n Motorola 6809 cpu had... en zelfs op een IBM-PC kon je het draaien.

En Windows draait óók op een PowerPC processor ja, maar het is al veelzeggend dat je op een Mac Bootcamp moet hebben, om het te kunnen draaien. CPU heeft geen fuck te maken met welk besturingssysteem je draait, althans niet in dit geval. BTW je post slaat sowieso nergens op, want j beweert dat als het geen core solo of core duo is, je geen Windows kan draaien. Verklaar dan aub ff meteen wrom ik gewoon XP draai op mijn AMD? :Lol:

Een Mac is gewoon een ándere computer dan een PC, specifiek ontwikkeld voor maximale grafische en audio-prestaties. Het feit dat een Mac een CPU met lagere kloksnelheid heeft, voor dezelfde prestaties als een PC met hogere kloksnelheid, zegt ook wel weer het een en ander.

Koop je een PC, dan moet je al moeite doen om een perfect functionerend systeem te hebben, je moet precies weten wat je voor onderdelen bij elkaar pleurt. Apple levert gewoon een steengoed totaalpakket, ipv een zooi in elkaar geassembleerde 'compatible' onderdelen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 augustus 2009 om 13:21:
Het zijn GEEN Pentium 4 chips en ze zijn niet eens van Intel maar van IBM....

Zeg, simpele ziel. Ik heb het hier over de NIET Power PC chips. Daar draai je immers ook geen Windows op.

De huidige Macs zit WEL een Intel chip in.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Op een G5 kan je Windows draaien.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 augustus 2009 om 14:13:
Op een G5 kan je Windows draaien.

Tja, ik kan ook een mainframe emulator draaien, of een C64, of wat dan ook. Wil niet zeggen dat het efficient is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee dat niet nee, maar n Mac haalt dezelfde prestaties uit n systeem dat qua specs langzamer lijkt dan n even snelle PC, dat zegt wel t 1 en ander over de voordelen ervan.

En dan moet je natuurlijk nie XP gaan draaien.

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 augustus 2009 om 14:52:
Nee dat niet nee, maar n Mac haalt dezelfde prestaties uit n systeem dat qua specs langzamer lijkt dan n even snelle PC, dat zegt wel t 1 en ander over de voordelen ervan.

En dat is dus puur speculatie. En dan nog, de PPC is dood. Discontinued. Het hele Propellerhead forum zit vol met huilende Mac PPC eigenaars die niet snappen waarom hun platform niet meer ondersteund wordt in de nieuwste software.