Partyflock

Forumonderwerp · 1061769
6881x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik hoor altijd iedereen zeggen dat snuiven zo slecht is voor je neus en het uiteindelijk ook je neustussenschot wegvreet.

Nu snuif ik zelf ook vaker, kan niet zeggen dat ik al ergens last van heb, maar dat zal vast nog wel komen ;-)

Maar ik vraag me af; en wat dan? als je tussenschot weg is?
Overal staan waarschuwingen, maar niemand zegt wat het dan uitmaakt? Wat als mijn tussenschot weg is? zul je vast ook gewoon mee kunnen leven?

Iemand ervaring mee?
Waarschuw beheerder

Una Paloma Blanca :smoke: :[

sorry
nee echt....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoi Prittie!

Ik kon het niet laten om even op je thread te reageren, ik kwam er namelijk op omdat ik een oplossing aan het googelen was voor mijn eigen missende neustussenschot.....

Ik ben inmiddels ongeveer 3 jaar clean, maar heb in het verleden ERG veel gebruikt. Als gevolg daarvan mis ik nu een stuk van mijn neustussenschot, ongeveer 1 bij 1,5 cm.
Het is ontzettend vervelend, ik heb er echt dagelijks last van, erg benauwd, constant het gevoel alsof je neus verstopt zit en de hele dag door neus snuiten. Ook nies ik erg snel omdat ik dus ook een deel van de 'filter' in mijn neus mis. Ik moet wel zeggen dat ik zelf denk dat het er ook aan gelegen heeft dat ik een half jaar in Zuid-Amerika heb gewoond en daar behoorlijk gebruikt heb, en de cocaïne van daar is echt een stuk puurder.
Maar hoe dan ook, het blijft rotzooi die behalve je neustussenschot nog veel meer effecten heeft, geestelijk en lichamelijk.
Ik moet waarschijniljk een operatie ondergaan zodat ze met kraakbeen uit mijn been mijn tussenschot kunnen reconstrueren.....

Al met al zwaar kut dus :(

Het zal echt niet meteen gebeuren als je af en toe een keer in het weekend snuift, maar ook daarvan kan je tussenschot al dunner worden. Om nog maar te zwijgen over alle andere negatieve bijwerkingen :S

Ik wil geen hele preek houden dat drugs slecht is en iedereen moet stoppen, dat moeten jullie zelf weten. Ik weet dat ik er hele leuke tijden met drugs heb gehad, tot het teveel werd en ik op een gegeven moment niet meer gebruikte omdat het leuk was, maar meer omdat ik het nodig dacht te hebben. Dat was voor mij het teken dat het mooi was geweest....

Ik wilde in ieder geval even laten weten dat het dus GEEN fabeltje is dat door snuiven je neustussenschot schade oploopt en ook ECHT daadwerkelijk WEG KAN ROTTEN....

Cheers! :P x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prittie op dinsdag 26 mei 2009 om 12:49:
Maar ik vraag me af; en wat dan? als je tussenschot weg is?
Overal staan waarschuwingen, maar niemand zegt wat het dan uitmaakt? Wat als mijn tussenschot weg is? zul je vast ook gewoon mee kunnen leven?

hahaha tja hij zal toch niet helemaal weg gaan..
ik denk wel dat je botje een klein beetje wegrot... maar dat gaat heel langzaam
Waarschuw beheerder
Hij gaat dus wel helemaal weg, op den duur.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prittie op dinsdag 26 mei 2009 om 12:49:
Ik hoor altijd iedereen zeggen dat snuiven zo slecht is voor je neus en het uiteindelijk ook je neustussenschot wegvreet.

de kans op een hersenbloeding is veel groter als je snuift
Waarschuw beheerder
watte fock prate jullie over neusschotten watt is dat voor onderwerp gwn snuife tot je der bij neer valt tog zo gaat die shit kom niet sgijterig doen als je die shit gebruikt je weet zelf lijpheid kent geen tijd nou tenmiste bij mie en mie matiies

Waarschuw beheerder
Hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Die Hollandertjes toch :lol:

Respect voor dit toppa :vaag:
Waarschuw beheerder
Michael Jackson had er ook last van. Z'n hele neus was weggerot.
Waarschuw beheerder
ik loop al tijdje mee en hij zal best dunner worden maar je moet flink investeren om em weg te snatzen hoor..
Artiest Biomek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ame de Gekste.. op zondag 7 juni 2009 om 06:47:
100% BULLSHIT DUS VAN NEUSSCHOTJES DIE VERDWIJNEN!

Dat jij er geen last van heb dat wil niet zeggen dat het bullshit is.
Dit is gewoon weer iets (zoals vele dingen) wat bij iedere persoon gewoon anders is.

Wat ook zeker meetelt is de kwaliteit van je spul. Als er een berg teringzooi in je spul zit gaat t een stuk harder met je volgens mij.

En TS, blijf maar lekker doorsnuiven hoor, aangezien je er nogal trots op bent :loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geen last van, vroegah wel het een en ander naar binnen gewerkt.

Probleem is wel (2a3jr na dato) dat mn geur zeker minder is, mn neus zit CONSTANT verstopt, wat best hinderlijk is. Zowiezo heel gevoelig geworden, nies dus erg snel nu.

Allemaal niet ernstig oid, maar wel erg hinderlijk. Mn neusbotje ed zit er nog, net zo sterk als daarvoor.
Uitspraak van Gabriëlle1984 op zondag 26 juli 2009 om 14:44:
Het is ontzettend vervelend, ik heb er echt dagelijks last van, erg benauwd, constant het gevoel alsof je neus verstopt zit en de hele dag door neus snuiten. Ook nies ik erg snel omdat ik dus ook een deel van de 'filter' in mijn neus mis.

lol, vrij identiek verhaal :D

Indd, behoorlijk hinderlijk.

Waarschuw beheerder
toch is het zelf wel ... een bekende van mij heeft 3 jaar lang gesnoven .... en van het tussenschotje is niet veel meer over ;)

Waarschuw beheerder

denk je dr nu nog zo over?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juli 2009 om 23:30:
denk je dr nu nog zo over?

Extreme gevallen hou je.