Partyflock

Forumonderwerp · 1061592
1 volger · 4829x bekeken

Waarschuw beheerder
Hoi,

Wij gebruiken nu al enige tijd xtc, meestal om de week.
Nu hebben wij de laatste 3 weken achter elkaar gebruikt en heb ik het idee dat de pillen niet meer zo lang werken als voorheen.
Werkte een pil eerst 2,5 uur, gisteren leek dit wel 1 uurtje.
De pil was net ingeslagen en ik gooide er al vast een volgende in, om het effect te behouden.

jullie daar ook last van?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van blauwvinger op maandag 25 mei 2009 om 13:22:
das niet al te lang... 2,5 uur... dan heb je denk ik lichte pilletjes?
Een goeie pil doet 3-4 uur namelijk. Dan hoef je ook minder snel bij te nemen.

Hmm, tja bij mensen die niet of nouwlijks gebruiken kan een pil 3 a 4 uur duren.
Maar als je (norrmaal gesproken) om de 2 weken gebruikt dan duren ze toch aanzienlijk minder, en dat ligt echt niet aan de pillen hoor.

Uitspraak van blauwvinger op maandag 25 mei 2009 om 13:22:
tip: neem L-tryptofaan of 5-htp vooraf en achteraf, dat scheelt ook :)

WTF is dat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 mei 2009 om 13:25:
ja, gelukkig zijn wij niet de enigste met dit probleem.
Nou ja, voorlopig maar ff 2 weken rust.

Mhwa moet ik zeggen dat ik afgelopen weekend 3 dagen ben door gegaan op xtc.

Neem eens minimaal 2 maanden rust, en probeer het dan nog een keer.

3 dagen aan de X in 1 weekend, ouwe gek ! :P

Waarschuw beheerder
Haha, jah wel erg bizar, maar kwam zo ff uit.
Eerst party in woerden, daarna na huis, en volgende dag naar ruigoord, en tja als je in ruigoord ben kom je ook niet meer weg daar.
(blijven maar draaien en stampen)

Afijn, eerst maar ff die party over twee weken, daarna maar eens gaan stoppen, moet nuchter toch ook wel lukken plezier te maken?
Waarschuw beheerder
L-tryptofaan en 5-htp worden omgezet in serotonine, dus wat je pilletje opmaakt wordt hierdoor weer aangevuld.
google er maar eens op :-)

Waarschuw beheerder
Gevonden via google:

Als je een serotonine tekort heb en daarom wat depressief bent of als je dus je serotonine heb verbruikt omdat je de vorige dag xtc heb gebruikt is het dus wel een goeie optie.

5 HTP is de belangrijkste stap tussen tryptofaan en serotonine. Het lichaam gebruikt 5 HTP om serotonine en daarna melatonine te vormen. In tegenstelling tot tryptofaan heeft 5 HTP ook een werking op het dopamine/noradrenaline systeem. Ook passeert 5 HTP de bloed-hersenbarrière makkelijker dan tryptofaan, om vervolgens in de hersenen serotonine te vormen.
Verschillende studies laten zien dat 70% van de orale inname van 5 HTP de bloedstroom bereikt. Naast het verhogen van het serotonine en melatonine niveau in de hersenen verhoogt 5 HTP ook het endorfine niveau. Dit zou een verklaring kunnen zijn voor de pijnstillende en stemmingsverbeterende kwaliteiten van 5 HTP.

Ok, op de smartshop..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
naar mijn mening gaat die tolerantie gewoon nooit meer weg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 mei 2009 om 16:32:
naar mijn mening gaat die tolerantie gewoon nooit meer weg

Dat zou best eens kunnen kloppen, hoewel je wel weer hard gaat na een lange pauze, is de magie er toch af.

Sowieso is M geen middel om elk weekend te ge/misbruiken, veel teveel nadelen.

Waarschuw beheerder
Toen ik 16 was heb ik het een paar maanden elk weekend volgas gedaan. Ik spacede em altijd lekker. Ik nam dan wel vrij veel tabletten op een gegeven moment. Later ben ik geminderd met mijn gebruik. Maar nu heb ik nooit meer dat lekkere gevoel dat ik toen had. ook al stop ik een half jaar of slik ik veel pillen. Best stom dat ik het zo vaak gedaan, want de eerste paar keer was het leukst:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 mei 2009 om 19:50:
Toen ik 16 was heb ik het een paar maanden elk weekend volgas gedaan. Ik spacede em altijd lekker. Ik nam dan wel vrij veel tabletten op een gegeven moment. Later ben ik geminderd met mijn gebruik. Maar nu heb ik nooit meer dat lekkere gevoel dat ik toen had. ook al stop ik een half jaar of slik ik veel pillen. Best stom dat ik het zo vaak gedaan, want de eerste paar keer was het leukst

Had afgelopen TE na 1 1/5 naar weer eens een pilletje (of twee) genomen en ik moet zeggen dat ik flink uit mijn pan ging. Daarvoor werd het bij mij ook minder.
Waarschuw beheerder
eerste keer dat ik pillen deed bijna ieder weekend aan de blauwe mitsubishi's gezeten (140mg)

laat ik zeggen zo'n anderhalf tot 2 maand ieder weekend.

na ongeveer 4 weken voelde 4 stuks pakken al als 1 hele.

de 5e week 2 stuks voelde ik me nuchter.

hele lange pauze gehouden daarna. toen eens mdma kristallen gedaan.

k spacede opzich best wel maar het love gevoel was gewoon weg..

beetje te gek gedaan denk ik:p

Waarschuw beheerder
je weet nu ook wat er komen gaat, dus het bijzondere is er ook een beetje vanaf. Mischien heeft dat er ook mee te maken:P

Waarschuw beheerder
dat 5 htp spul waar is dat te kopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 mei 2009 om 18:27:

http://www.import-usa.nl/shop/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 mei 2009 om 18:27:

Bij he plaatselijke smartshop.

Mwha, ik laat het jullie op 6-6-2009 wel ff weten wat het effect is geweest van 2 weken geen snoepies.
Maar persoonlijk denk ik dat het nooit zo erg zal zijn als afgelopen weekend.

daarna zal ik ff een tijdje stoppen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
verstand komt met de jaren zeggen ze maar bij jullie is dat denk ik niet het geval :S hoe kom je er in godsnaam bij om weekenden of zelfs dagen achter elkaar pillen te gebruiken ?
snap je dan niet dat dat fucking slecht voor je is en ook nog eens veel minder leuk.

achja zelf weten...

Waarschuw beheerder
Ach, kwam zo ff uit.
En waar hebben we het over, 2 pilletjes om de 2 weken?
(ik ken genoeg mensen die veel meer en vaker gebruiken)

Alleen de laatste 3 weken liep het een beetje uit de hand, 3 weekenden achter elkaar, waarbij het laatste weekend de eerste vrijdag was waarbij ik meer dan 2 pillen gebruikte, zaterdag tot en met zondag ochtend 5 pillen. (maar dan praat je over een party van 12 uur)
Natuurlijk weet ik dat het veel is, en dat je daar absoluut geen gewoonte van moet maken.

A.s party over 2 weken staat gepland, en zal tevens voor mij even de laatse party zijn met X.

Vergeleken met andere X gebruikers hier stel mijn gebruik geen reet voor.
Komt allemaal wel weer goed, ook al slaan de pillen a.s party wel goed in is dat geen reden voor mij om het X gebruik tijdelijk ff te staken.
Zien daarna wel weer verder.
Waarschuw beheerder
klopt zijn pcp pillen vroeger 10 jaar geleden had je aan 1 a 2 tablet genoeg om de hele nacht en ochtend helemaal wappie te zijn dat lekkere ouderwetze gevoel gelukkig is mijn zus getrouwd met 1 hells angel dus wie weet

Waarschuw beheerder
lol, die sd,tjes had ik ook van/via een hells angel lid, inmiddels ui verkocht overgens.

P.S, indien je serotine op is geraakt wordt dit door je eigen lichaam binnen 6 a 8 weken weer volledig aangevuld.
(een kuurtje 5htp kan dit proces versnellen, maar daar zitten risico,s aan)
Een stop van minimaal 8 weken moet dus voldoende zijn om het fijne gevoel van xtc weer terug te krijgen.
Meerdere pillen slikken om dit fijne gevoel terug te krijgen heeft geen zin, als je serotine op is krijg je geen fijn gevoel meer, alleen nog maar de oppepende werking van XTC.

Over het algemeen is het niet waar dat het fijne gevoel, ook na lang stoppen niet meer terug komt.
Indien dit bij jouw wel het geval is raadt ik je aan om naar de dokter te gaan, mogelijk zijn er problemen met de aanmaak van serotine in je hersens, dit probleem doet zich vooral voor bij depressiefe mensen, mensen die dus o.a aan de prozac zitten.

Natuurlijk is het waar dat het effect nooit zo is als je eerste keer.
maar dit heeft te maken (zoals al eerder werd aangeven) dat je weet wat er gaat komen, de magie is er wel een beetje van af.

Risico,s bij veel gebruik van 5htp:
Te veel gebruik van 5htp kan er voor zorgen dat de aanmaak van serotine stopt, athans in zo verre, je lichaam/hersens maakt het zelf niet meer aan door de gewenning van 5htp.
Dit is zeer ernstig, je zal de rest van je leven over moeten gaan op prozac of andere middelen die het aanmaken van serotine bevorderen.

Wat ik tot op heden nog niet heb kunnen vinden op indernet maar waar ik wel nieuwsgierig naar ben is hoe snel de serotine vooraard slinkt bij gebruik van XTC.
Het is namelijk niet zo dat wanneer je 1x XTC gebruikt op een avond dat je volledige serotine voorraad direct op is.
Helaas heb ik hier nog geen medische informatie over kunnen vinden, iemand daar een antwoord op?

XTC heeft bij normaal gebruik (maximaal 2 pillen per maand gedurende 1 jaar)
Vrijwel geen blijvende nadelige effecten op het lichaam en hersens.
XTC heeft wel blijvende nadelige effecten bij gebruik van 1 a 2 pillen per week, gedurende 1 jaar.
(niet te verwarren met niet blijvende nadelige effecten)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kwam net een filmpje tegen van onze dokter Shulgin. (dr MDMA!)
http://www.disclose.tv/viewvideo/17442/Mind_States_IV___Ask_the_Shulgins_Pt_2_3
Hierin verklaard de dr. dat de MAGIC van de XTC na 10-22 keer echt verdwijnt.
Als de dr. het zelf verteld zal het wel waar zijn.
Dus wees zuinig met je ervaringen....

Waarschuw beheerder
Ik krijg het filmpje helaas niet geladen.
Wat wordt er precies verstaan onder de "Magic" van xtc?

Ik wordt al in geen tijden meer zo wous als vroeger.
Maar voel wel nog steeds dat fijne warme gevoel, al is dat misschien niet meer te vergelijken met vroeger.
Niettemin, nog steeds een aangenaam effect.

Alleen de laatste keer duurde het effect erg kort.
(zat me gisteren wel te bedenken dat ik ook erg veel speed op had afgelopen weekend, kan er ook mee te maken hebben)

Waarschuw beheerder
link die wel laadt: http://www.truveo.com/Mind-States-IV-Ask-the-Shulgins-Pt23/id/1630018773

Waarschuw beheerder
Er zijn best goeie te krijgen bij mij in de regio, Witte versace's en rooie met een driehoek in gedrukt. Nog voor redelijke prijs, die witte mitsus zijn te duurrr.

Ik ken je wel helpen om in contact te komen. Laterrzzz :P
Waarschuw beheerder
hier is 5-htp stuk goedkoper te krijgen!
Bij meerdere potjes wordt de prijs nog lager.

http://www.smeetsengraas.nl/ortholon/brain-mood.php

Waarschuw beheerder
werkt 5htp ook echt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 mei 2009 om 08:40:
Over het algemeen is het niet waar dat het fijne gevoel, ook na lang stoppen niet meer terug komt.

Volgens mij heb jij nog nooit xtc gebruikt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 mei 2009 om 08:40:
P.S, indien je serotine op is geraakt wordt dit door je eigen lichaam binnen 6 a 8 weken weer volledig aangevuld.
(een kuurtje 5htp kan dit proces versnellen, maar daar zitten risico,s aan)
Een stop van minimaal 8 weken moet dus voldoende zijn om het fijne gevoel van xtc weer terug te krijgen.
Meerdere pillen slikken om dit fijne gevoel terug te krijgen heeft geen zin, als je serotine op is krijg je geen fijn gevoel meer, alleen nog maar de oppepende werking van XTC.

Indien dit bij jouw wel het geval is raadt ik je aan om naar de dokter te gaan, mogelijk zijn er problemen met de aanmaak van serotine in je hersens, dit probleem doet zich vooral voor bij depressiefe mensen, mensen die dus o.a aan de prozac zitten.

Natuurlijk is het waar dat het effect nooit zo is als je eerste keer.
maar dit heeft te maken (zoals al eerder werd aangeven) dat je weet wat er gaat komen, de magie is er wel een beetje van af.

Risico,s bij veel gebruik van 5htp:
Te veel gebruik van 5htp kan er voor zorgen dat de aanmaak van serotine stopt, athans in zo verre, je lichaam/hersens maakt het zelf niet meer aan door de gewenning van 5htp.
Dit is zeer ernstig, je zal de rest van je leven over moeten gaan op prozac of andere middelen die het aanmaken van serotine bevorderen.

Wat ik tot op heden nog niet heb kunnen vinden op indernet maar waar ik wel nieuwsgierig naar ben is hoe snel de serotine vooraard slinkt bij gebruik van XTC.
Het is namelijk niet zo dat wanneer je 1x XTC gebruikt op een avond dat je volledige serotine voorraad direct op is.
Helaas heb ik hier nog geen medische informatie over kunnen vinden, iemand daar een antwoord op?

XTC heeft bij normaal gebruik (maximaal 2 pillen per maand gedurende 1 jaar)
Vrijwel geen blijvende nadelige effecten op het lichaam en hersens.
XTC heeft wel blijvende nadelige effecten bij gebruik van 1 a 2 pillen per week, gedurende 1 jaar.
(niet te verwarren met niet blijvende nadelige effecten)

werk jij bij Trimbos, beetje hier op PF 'helpen'?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op maandag 25 mei 2009 om 13:31:
2cb is trouwens geen geschikte vervanger voor xtc ofzo he (tenzij je ervan houd uiteraard)
niet dat mensen dat opeens gaan proberen op een feest omdat ze hier wat gelezen hebben ofzo:p
het is trippen en dat moet je liggen, anders kan het je een zeer onaangename ervaring bezorgen:p

Er zit erg veel verschil in trippen naar mijn mening,
paddo's ga ik standaard fout op terwijl 2cb altijd super lekker bij me gaat
voor de rest nog geen tripmiddelen gehad eigenlijk :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 mei 2009 om 22:57:
werkt 5htp ook echt?

Heb het verleden week in huis gehaald.
Het zal inderdaad waar zijn dat de werkzame stof je serotonine level aanvult, sneller dan je eigen lichaam dat doet.
Verder merk ik wel op dat mijn humor iets verbeterd na het gebruik van verleden week, echter heb ik het idee dat dat een placebo effect is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 mei 2009 om 08:52:
Er zit erg veel verschil in trippen naar mijn mening,
paddo's ga ik standaard fout op terwijl 2cb altijd super lekker bij me gaat
voor de rest nog geen tripmiddelen gehad eigenlijk

mja mij hoor je ook niet zeggen dat daar geen verschil in zit, ben het helemaal met je eens
feesten op 2cb is geweldig en met paddo's moet ik er niet aan denken
maar dat neemt niet weg dat mensen het niet zo maar op een feest moeten gaan proberen als vervanger van xtc want dat kan het je zeker wel een nare ervaring bezorgen als je niet weet wat je te wachten staat
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op zaterdag 30 mei 2009 om 10:47:
mja mij hoor je ook niet zeggen dat daar geen verschil in zit, ben het helemaal met je eens
feesten op 2cb is geweldig en met paddo's moet ik er niet aan denken
maar dat neemt niet weg dat mensen het niet zo maar op een feest moeten gaan proberen als vervanger van xtc want dat kan het je zeker wel een nare ervaring bezorgen als je niet weet wat je te wachten staat

Ja dat is zeker waar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 mei 2009 om 10:36:
Verder merk ik wel op dat mijn humor iets verbeterd na het gebruik van verleden week

dus des te meer je gebruikt, des te grappiger jij wordt. Lauwe shit ouwe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 mei 2009 om 14:07:
Maar als je (norrmaal gesproken) om de 2 weken gebruikt dan duren ze toch aanzienlijk minder, en dat ligt echt niet aan de pillen hoor.

Tijd om een tijdje te stoppen. Dat ze minder werken komt omdat je serotinesysteem een opdonder heeft gehad. Als je goede pillen hebt, is je serotine na 2 pillen op 1 avond wel op. Meer slikken heeft totaal geen zin. Niet om lekker te spacen iig want dan voel je op gegeven moment alleen nog maar de andere troep die erin zit.

Als de serotine na een avondje x op is, dan heeft een gezond lichaam ongeveer 5 weken nodig om weer compleet op het oude nivo te komen. Omdat je vaker dan om de 5 weken wat neemt, begrijp je dus dat dat systeem flink de weg kwijt kan zijn.
Een maandje of 2 stoppen doet wonderen (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je kan wel goed wazig worden, maar dat typische gevoel van de eerste paar keren krijg je niet terug zover ik gemerkt heb :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Veel plezier met je onherstelbare geheugenschade en langdurige depressie straks.
Denk voortaan even na alsjeblieft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tomaas op zondag 31 mei 2009 om 11:12:
Veel plezier met je onherstelbare geheugenschade en langdurige depressie straks.
Denk voortaan even na alsjeblieft.

:gaap: weer zo'n moraalridder....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 mei 2009 om 22:57:
werkt 5htp ook echt?

heb dit spul 2 weken geleden gehaald bij ons in de reformshop. moest wel op bestelling gaan maarrr ik heb ze!
nu 2 keer gebruikt voor het slapengaan innemen en je bent echt fitter als je wakker wordt! niet dat brakke gevoel dat je de hele nacht op bent geweest :) dan als ik wakker word start ik met groot glas water en vitaminensuppl. en dan heeerlijk wat fruit eten en nu eet ik zelfs al een stokbroodje uit de oven!! jamjammmm daar moest ik eerst echt niet aan denken, dat geknauw en geknaag en die arme kaakspieren.... maar gaat nu hartstikke lekker ik ga zonnig dit daggie in!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op zondag 31 mei 2009 om 11:30:
:gaap: weer zo'n moraalridder....

Weer zo eentje die niet nadenkt en de XTC-schade ziet als een ver-van-mijn-bed-show. En dus die paar uurtjes lol die schade aan de hersenen waar je de rest van je leven nog mee moet doen op de koop toe neemt.
Lees je gewoon in en hou langere tussenpauzes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 mei 2009 om 20:36:
A.s party over 2 weken staat gepland, en zal tevens voor mij even de laatse party zijn met X.

:|

Zou je die keer gewoon niet ook ff overslaan ofzo :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partygirl73 op zondag 31 mei 2009 om 11:35:
heb dit spul 2 weken geleden gehaald bij ons in de reformshop. moest wel op bestelling gaan maarrr ik heb ze!
nu 2 keer gebruikt voor het slapengaan innemen en je bent echt fitter als je wakker wordt! niet dat brakke gevoel dat je de hele nacht op bent geweest dan als ik wakker word start ik met groot glas water en vitaminensuppl. en dan heeerlijk wat fruit eten en nu eet ik zelfs al een stokbroodje uit de oven!! jamjammmm daar moest ik eerst echt niet aan denken, dat geknauw en geknaag en die arme kaakspieren.... maar gaat nu hartstikke lekker ik ga zonnig dit daggie in!!

als ik weer een keer mdma neem haal ik wel eerst wat 5htp:P
Waarschuw beheerder
over 5-htp: goed spul hoor, heb vannacht goed geslapen erop, vanochtend nog eentje genomen en multi-vitamine pil, iets meer dan normaal gedronken om vocht bij te vullen, vanaaf lekker gebbqd met biertje erbij :D
oja, ook ge-preload vooraf ermee. helpt echt tegen een brakke dag na een wapavondje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van blauwvinger op zondag 31 mei 2009 om 21:49:
biertje erbij

biertje en al erbij:P daar moet ik meestal na mdma absoluut niet aan denken:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op vrijdag 29 mei 2009 om 09:38:
Ik kwam net een filmpje tegen van onze dokter Shulgin. (dr MDMA!)

OMG pay your respect to Shulgin and his wife....
die Ann shulgin heeft haar bijdrage aan pihkal grootendeels geschreven onder invloed van 250 mg mdma... :cheer: :lol:

leuk filmpje btw..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 mei 2009 om 21:14:
Hoi,

Wij gebruiken nu al enige tijd xtc, meestal om de week.
Nu hebben wij de laatste 3 weken achter elkaar gebruikt en heb ik het idee dat de pillen niet meer zo lang werken als voorheen.
Werkte een pil eerst 2,5 uur, gisteren leek dit wel 1 uurtje.
De pil was net ingeslagen en ik gooide er al vast een volgende in, om het effect te behouden.

jullie daar ook last van?

Ben je de koningin ofzo, omdat je in meervoud spreekt?
Uitspraak van bounz™ op maandag 25 mei 2009 om 01:16:
huilen met de pet op

liever met een zonnebril op..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van b00t op maandag 1 juni 2009 om 00:04:

[img width=300 height=218]http://img195.imageshack.us/img195/6391/personalities.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Er treedt tolerantie op voor de effecten van XTC. Als je vaak gebruikt, wordt het typische XTC ‘love’ gevoel steeds minder.

Bij dieren is aangetoond dat MDMA schade kan toebrengen aan bepaalde hersencellen. Bij erg zware XTC gebruikers zien we gelijkaardige schade. Het is nog niet duidelijk wát die schade betekent en of de schade zich (volledig) kan herstellen.

Als je een paar jaar lang ieder weekend 2 pillen gebruikt, zien we negatieve effecten op je geheugen. Die negatieve effecten zijn nog niet verdwenen als je na dit heftige gebruik een jaar lang gestopt bent.

Als je matig gebruikt (bijvoorbeeld één keer per twee maanden, 1,5 pil) dan zien we vooralsnog geen nadelige effecten op je geheugen en hersenen.

MDMA is dus een stof die daadwerkelijk schade kan toebrengen aan bepaalde hersencellen, we weten alleen niet precies bij welke dosis dit bij de mens gebeurt. Daarom is het erg belangrijk om extra voorzichtig te zijn! De Unity norm is: niet vaker dan eens in de 4-6 weken en dan niet meer dan 1-2 mg MDMA per kg lichaamsgewicht. Als je ieder weekend XTC gebruikt, kom je in ieder geval in de gevarenzone! Daarom raadt Unity af om ieder weekend te gebruiken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Amaltheus op zondag 31 mei 2009 om 23:33:
die Ann shulgin heeft haar bijdrage aan pihkal grootendeels geschreven onder invloed van 250 mg mdma...

1.5 jaar lang wekelijks 250 Mgr!

Maar nu werkt het dus niet meer bij haar, ze wordt er zelfs depresief van...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van b00t op maandag 1 juni 2009 om 00:04:

Ja ik begrijp het dat je nog niet snapt dat mensen op een bepaalde leeftijd naar elkaar toe trekken en samen door het leven gaan en leuke dingen ondernemen.
Maar maak je niet druk, die tijd komt voor jouw ook nog wel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gewoon niet gebruiken heb je nergens last van, en je leeft een stuk langer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xqlusively op zondag 31 mei 2009 om 13:18:
Uitspraak van Marcel(L)Marie op donderdag 28 mei 2009 om 20:36:
Zou je die keer gewoon niet ook ff overslaan ofzo

Idd, wees een echte vent en stop er gelijk een tijdje mee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tomaas op zondag 31 mei 2009 om 11:12:

Idd. Kom je helaas vaak (te) laat achter. Maar als je nu al merkt dat het allemaal minder wordt en je steeds meer nodig hebt, ben je toch al verder op weg dan je denkt.
Maat van mij schrijft de hele dag alles op, geheugen als een zeef.
Verder aan de antidepressiva.