Partyflock
 
Forumonderwerp · 1061554
op de site van id-t kunnen we allemaal zien dat black in 2010 weer terug komt maar......niet in de arena,,
Waar zou jij black het liefst terug willen zien? rai? gelredome? thialff stadion?
 
iid of ze moeten een monsterlijk harde line-up doen, dan maakt voor mij de locatie niet veel meer uit
Hier zou ik wel warm voor lopen:

22.00-22.45 Marcel Woods vs Rank 1
22.45-23.45 Fausto vs Jowan
23.45-00.30 The Prophet vs The Beholder
00.30-01.15 Pavo
01.15-02.30 Project One
02.30-03.45 Noisecontrollers
03.45-04.30 Buzz Fuzz
04.30-05.15 G-Town Madness & The Viper
05.15-06.15 Ophidian vs Nosferatu vs Endymion
06.15-07.00 Negative A vs Day-Mar
dat is totaal geen line up zoals je hem van black gewend ben..
 
Uitspraak van MAQ op zondag 5 juli 2009 om 22:02:
dat is totaal geen line up zoals je hem van black gewend ben..

klopt maar het is wel een gedurfde vernieuwing die hoog nodig is in de terugkeer van ''het nieuwe black'' Ik zie in mijn lineup elementen van trance energy, in qontrol en thunderdome/moh en misschien is dat wel beter als ze echt hard en nieuw willen terugkomen
(los van black als ik op een willekeurig feest zo'n line-up zou tegenkomen dan zou dat (Y) zijn
laatste aanpassing
Liever zo (H)
22.00-22.45 Fausto vs Jowan
22.45-23.45 The Prophet vs The Beholder [early setje]
23.45-00.30 Tuneboy
00.30-01.00 DHHD [Live]
01.00-01.45 Zatox and Tatanka
01.45-03.30 Wildstylez
03.30-05.00 Noisecontrollers vs Zany
05.00-05.45 Bass-D
05.45-06.30 Ophidian vs Nosferatu vs Endymion
06.30-07.00 The Outside Agency [Live]
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 21:31:
Hier zou ik wel warm voor lopen:

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 21:31:
06.15-07.00 Negative A vs Day-Mar

Beter hou je het maar bij rappen...(y)

Uitspraak van TommyF16 op maandag 6 juli 2009 om 00:21:
Liever zo

idd jij heb smaak! eigen voorkeur

22.00-23.00 cosmic gate
23.00-00.10 zatox & activator
00.10-00.40 black identity live
00.40-01.50 d block & s tefan
01.50-03.00 noisecontrollers
03.00-03.30 donkey rollers live
03.30-04.40 bass d & king matthew
04.40-05.50 endymion
05.50-07.00 ophidian & d passion
laatste aanpassing
 
Negative A vs Day-Mar

Beter hou je het maar bij rappen...

Waar slaat dat nou weer op? Daar doe ik niet aan maat (N)
en wat is er dan mis met hun 2 als afsluiter he?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juli 2009 om 13:12:
Daar doe ik niet aan maat

Goed zo!


Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juli 2009 om 13:12:
en wat is er dan mis met hun 2 als afsluiter he?

Je wilt toch dat het een ''monsterlijk harde line up'' wordt om black weer tot een succes te maken?

Negative a is wel een goeie maar net te rauw voor het publiek.

Day mar daarintegen is absoluut geen trekpleister en kan al helemaal niet draaien, je krijgt dan net zo'n set als outblast & promo. Day mar heeft niet de capaciteiten om op wat de andere doet in te spelen.

Begrijp je he?
 
Uitspraak van Charles du Fap op maandag 6 juli 2009 om 16:40:
Day mar daarintegen is absoluut geen trekpleister en kan al helemaal niet draaien

Dit vindt ik echt kolder eerste klas :rot:
Day-Mar is wel degelijk geschikt voor als afsluiter op bv Sensation Black :respect:
Uitspraak van Charles du Fap op maandag 6 juli 2009 om 16:40:
Negative a is wel een goeie maar net te rauw voor het publiek.

Mijn zegen hebben ze (Y)
Dus als Q-Dance BLACK overneemt, dan heet het volgend jaar dus BLAQ...
Want Q-Dance heeft alleen maar feesten waar de "Q" in verwerkt zit :yes:
 
Uitspraak van Q Mike op maandag 6 juli 2009 om 17:06:
Want Q-Dance heeft alleen maar feesten waar de "Q" in verwerkt zit :jaja:

:lol:
Uitspraak van MAQ op vrijdag 3 juli 2009 om 16:52:
rob gee

Uitspraak van MAQ op vrijdag 3 juli 2009 om 16:52:
geniaal
laatste aanpassing
 
Daar heb je wel gelijk in ja, want negative a zou het anders te underground maken. Maar daymar kan best wel draaien hoor, td heeft ze goed afgesloten na mijn mening.

iig zijn we het over het einde eens dat een dj van het enzyme label dat moet doen(Y)
laatste aanpassing
The viper als afsluiter of d passion !
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juli 2009 om 18:15:
Daar heb je wel gelijk in ja, want negative a zou het anders te underground maken. Maar daymar kan best wel draaien hoor, td heeft ze goed afgesloten na mijn mening.

daymar is leuk maar niet als afsluiter

opening van design the future was leuk !
maar daymar als afsluiter ? neeee iets wat echt beukt

nogmaals
the viper of d passion
Uitspraak van KeesBoelhouwer op maandag 6 juli 2009 om 22:20:
the viper

en dan hitjes krijgen zoals live a lie, come as one, cliffhanger, buck em down?? Gelukkig hebben we die niet 1000keer voor geschoteld gekregen.
Uitspraak van !!!*youri*!!! op zondag 5 juli 2009 om 01:22:
b2s wil in hun georganiseerd feestjes nix van q hebben

Behalve decor stukken etc.. Natuurlijk weet ik het niet zeker maar ik denk dat het gewoon één natte pot hardstyle monopoly is :) Maar ach die 50 euro wat een gemiddeld Q/B2S feest kost heb ik er voor over :)
Uitspraak van TommyF16 op maandag 6 juli 2009 om 22:42:
en dan hitjes krijgen zoals live a lie, come as one, cliffhanger, buck em down?? Gelukkig hebben we die niet 1000keer voor geschoteld gekregen.

je zegt het goed

hitjes

vergeet niet dat er niet allemaal muziekkenners zoals jouw rondlopen
herkenbaar dus harder uit je dak
Uitspraak van KeesBoelhouwer op dinsdag 7 juli 2009 om 09:28:
muziekkenners

Idd, daarom graag niet als afsluiter :)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van TommyF16 op dinsdag 7 juli 2009 om 14:21:
daarom graag niet als afsluiter ;)

Voor degene die ooit The DJ Producer op een Sensation Black neerzet als afsluiter krijgt van mij een enorme bos bloemen thuisgestuurd 8)
(Y)
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juli 2009 om 16:26:
Sensation Black

denken jullie nog steeds allemaal dat er een black editie komt in 2010?
 
Uitspraak van arj@n op dinsdag 7 juli 2009 om 16:28:
denken jullie nog steeds allemaal dat er een black editie komt in 2010?

Na die 2 floppers van White dit jaar zou mij het iig niks verbazen of het gewoon weer terugkeert in de ArenA :lol:
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juli 2009 om 16:26:
The DJ Producer

kut hey, dak daar niet aan gedacht had... vind het een behoorlijk goed idee.

maar goed, nog 3 dagen is het zover :cheer:

....................................:(
Uitspraak van arj@n op dinsdag 7 juli 2009 om 16:28:
ken jullie nog steeds allemaal dat er een black editie komt in 2010?

Denk het niet nadat filmpje van white dat alice een deur open doet en je "turbulence - 6 million ways to die" hoordr en haar zelf rot schrok en snel weer de deur dicht doet. Dat lijkt er erg op dat id&t de deuren wilt gaan sluiten voor de hardcore.
Hopelijk neemt q-dance het over.
zo iets zal het wel worden denk ik.
Uitspraak van TommyF16 op dinsdag 7 juli 2009 om 18:03:
Denk het niet nadat filmpje van white dat alice een deur open doet en je "turbulence - 6 million ways to die" hoordr en haar zelf rot schrok en snel weer de deur dicht doet.

Alice is gewoon een pussy :loser:

terreur in dr eur!!
 
Uitspraak van TommyF16 op dinsdag 7 juli 2009 om 18:03:
Uitspraak van arj@n op dinsdag 7 juli 2009 om 16:28:ken jullie nog steeds allemaal dat er een black editie komt in 2010?
Denk het niet nadat filmpje van white dat alice een deur open doet en je "turbulence - 6 million ways to die" hoordr en haar zelf rot schrok en snel weer de deur dicht doet. Dat lijkt er erg op dat id&t de deuren wilt gaan sluiten voor de hardcore.
Hopelijk neemt q-dance het over.

Ik zeg fuk id&t nu gewoon permanent, laten hun maar lekker bij die popijopi club music blijven, en de echte muziekliefhebbers gaan door.

Vorig jaar heb ik met een groep van een tiental mensen onze eigen BLACK georganiseerd, en dat was een succes. Zo moeilijk was het niet eens. 1000 man knallen in almere. Laten wij gewoon als echte fans BLACK zelf regelen en id&t aanpakken voor het verraad dat ze doen met het dicht gooien van de hardere stijlen, waar ze zo groot mee zijn geworden.

tis een kwestie van tijd voordat ze ook aan thunderdome willen gaan zitten....
laatste aanpassing
Als jij een nacht vergunning bij de amsterdam arena kan regelen dan doe ik mee (Y)
en ik sluit me ook wel aan
 
Moet wel lukken(Y)
want dit (school)jaar moet ik weer een soortgelijke project doen. Dus er gaat zeker ''wat'' komen

En anders zijn er nog wel dikke locaties in almere waar het kan en das maar 10 min. rijden van amsterdam
laatste aanpassing
Vet idee :p

als ik het geld of de middellen zou hebben dan zou ik ook best wel graag een feest neer witten zetten in de ArenA :lol:
Als ze qua thema het maar een beetje een vergelijkbaar feest van houden..
Dus the stage in het midden, het publiek er omheen,

Maar dat word evengoed geen goedmakertje voor het verlaten van de arena met black, Black = Arena.


Gelredome lijkt me trouwens wel een heel goede vervanger. Het is een vergelijkbaar voetbalstadion en ik denk dat het toch een beetje de sfeer van de arena behoud.. Een hardstyle/hardcore feest in een overdekt voetbalstadion.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 07:12:
Bron: http://www.reyersen.nl/Vastgoedbeleggingen/BlackBox/ZiggoDome/Default.aspx?i_id=16&huidig=true

Stichting Amsterdam Music Dome biedt u, in samenwerking met Adviesgroep Reyersen van Buuren bv, de mogelijkheid te beleggen in een unieke concertlocatie, pal naast de Amsterdam ArenA: de Ziggo Dome.

De Ziggo Dome wordt een hoogwaardige muziek- en evenementenzaal, speciaal ontwikkeld voor versterkte muziek voor internationaal entertainment. Het zaalconcept luidt: ‘single purpose design, multi use’. De Heineken Music Hall bewees de kracht hiervan.

De start van de bouw van de Ziggo Dome is voorzien medio 2009. Medio 2011 is de oplevering gepland. Het gebouw wordt gebruiksklaar opgeleverd door de initiatiefnemer.

Ik denk dat BLACK 2010 @ Ziggodome niet doorgaat, vraag me af waar dan wel...

Het zal wel lekker vernederend zijn, white in de arena, black in een kleiner gebouwtje ernaast..
wat lopen jullie nu nog allemaal over white en black te praten..
zo heet dat feest toch niet meer..het is nu gewoon sensation
dat ging alleen op toen er nog een white en een black editie waren.
dat was toch het concept en daar zijn ze dus vanaf gestapt.
laatste aanpassing
Uitspraak van leonkooij op dinsdag 7 juli 2009 om 22:23:
Gelredome lijkt me trouwens wel een heel goede vervanger. Het is een vergelijkbaar voetbalstadion en ik denk dat het toch een beetje de sfeer van de arena behoud.. Een hardstyle/hardcore feest in een overdekt voetbalstadion

nog een keer dan in het geldredome kan geen groot podium in het midden staan,daar is het te klein voor
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juli 2009 om 00:08:
''het nieuwe black''

mag zeker GEEN!!!!!


Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juli 2009 om 00:08:
elementen van trance energy

hebben!

waar black ook komt het gaat zeker nooit het zelfde zijn als in de arena jammergenoeg zelf niet mogen meemaken maar op video's te zien is het echt gek!

hopelijk vinden ze nog een locatie!


Uitspraak van arj@n op dinsdag 7 juli 2009 om 23:06:
nog een keer dan in het geldredome kan geen groot podium in het midden staan,daar is het te klein voor

als het in de ethias arena kan waarom zou het niet daar binnen kunnen?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2009 om 23:50:
als het in de ethias arena kan waarom zou het niet daar binnen kunnen

daar ben ik nog nooit geweest ,maar dat zal dan wel breder zijn dan het geldredome.
even snel op de site gekeken,maar de ethias arena is bijna 100meter breed. en dat haal je in het geldredome echt niet
laatste aanpassing
 
Uitspraak van arj@n op woensdag 8 juli 2009 om 00:00:
even snel op de site gekeken,maar de ethias arena is bijna 100meter breed. en dat haal je in het geldredome echt niet

nouja bij black hier in belgie hadden ze de zaal in de breedte gebruikt, maar hij kon er nog niet volledig in.
misschien als ze het gelredome gebruiken op zn lengte? want een voetbalveld moet het toch wel kunnen halen denk ik.
maar ben zelf nog nooit in het gelredome geweest dus weet ook niet precies hoe groot het is :)
Gelderdome is heel hoog en ethias arena is vrij laag ook.
 
Uitspraak van Charles du Fap op woensdag 8 juli 2009 om 00:14:
Gelderdome is heel hoog en ethias arena is vrij laag ook.

idd, ze hadden zelfs niet de bovenste stekels kunnen monteren in de ethias arena :(
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juli 2009 om 00:08:
nouja bij black hier in belgie hadden ze de zaal in de breedte gebruikt, maar hij kon er nog niet volledig in.
misschien als ze het gelredome gebruiken op zn lengte? want een voetbalveld moet het toch wel kunnen halen denk ik.
maar ben zelf nog nooit in het gelredome geweest dus weet ook niet precies hoe groot het is

hoe bedoel je bij black moet het juist een groot rond podium midden in de zaal zijn.
waar je dus van allekanten er om heen kan lopen
en als ik je zo begrijp was het daar tegen een lange kant aan.
waar je dus niet om heen kon lopen
laatste aanpassing
Uitspraak van Charles du Fap op woensdag 8 juli 2009 om 00:14:
Gelderdome is heel hoog en ethias arena is vrij laag ook.

:jaja:
Black zou gemakkelijk in het Gelredome passen. Gelredome is wel lager dan de ArenA, maar de arena is zo dusdanig hoog dat er boven het podium nog erg veel ongebruikte ruimte zit (wat overigens de lichteffecten wel mooi maakt)
Ook qua vloeroppervlak zal het niet veel schelen. Voetbalveld = voetbalveld toch? Dat er bij de Arena wat extra mensen erin passen komt volgens mij door de grotere tribunes en de grote flonders die aan de kopse kanten over de grachten worden gelegd naar de tribunes waarop je ook alweer snel 5000 man kwijt kan.
Uitspraak van Desolator :[ op zaterdag 4 juli 2009 om 14:46:
is niet helemaal waar.

True


Uitspraak van !!!*youri*!!! op zondag 5 juli 2009 om 01:22:
q-dance en id&t is waar maar b2s staat helemaal los van q-dance;)
q-dance en id&t zijn broertjes en b2s is n helegoed vriend
b2s wil in hun georganiseerd feestjes nix van q hebben
alleen voor het boeken van de dj's

Not true. b2s en Q-Dance organiseren samen DefQon.1 en Decibel, vandaar dat B2Q BV bestaat. Q-Dance en b2s wisselen voor deze feesten expertise uit om de feesten perfect te laten verlopen. Dus dat ze niets van elkaar moeten hebben raakt kant noch wal. Daarnaast regelt Q-dance ook altijd de vergunningsaanvragen voor B2S.
Nou moet ik er bij zeggen, de black in belgie afgelopen keer was mischien een stuk kleiner dan in de arena, maar het geluid was verdomd goed, tegen HMH volume en zuiverheid aan, dat heb je niet in de arena! en de sfeer was uiteraard anders maar super gezellig!

Maar wat ik miste en daar hebben wij het nou de hele tijd over, dat mega groote, dat miste ik toch wel een beetje.

Al met al was black be wel een zeer volwaardige black!

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 8 juli 2009 om 14:10:
Black zou gemakkelijk in het Gelredome passen.

Maar thijs, ik wil rag en beuk geluid, dat heb je niet in gelderdome!
laatste aanpassing
Uitspraak van Snq op woensdag 8 juli 2009 om 15:40:
Not true. b2s en Q-Dance organiseren samen DefQon.1 en Decibel, vandaar dat B2Q BV bestaat. Q-Dance en b2s wisselen voor deze feesten expertise uit om de feesten perfect te laten verlopen. Dus dat ze niets van elkaar moeten hebben raakt kant noch wal. Daarnaast regelt Q-dance ook altijd de vergunningsaanvragen voor B2S.

Q en B2S regelen wel dingen samen en kopen samen middellen in zoals cathering en technische middellen enzo. en qua vergunningen zullen ze elkaar ook wel helpen. En de verschillende feesten van hun zullen veelal niet dusdanig kort op elkaar worden gehouden zodat de concurreren met elkaar ;)
Maar daarbij denk ik wel dat beide organisaties bepaalde zken ook wel zelf regelen, ik heb het idee dat er bij Q-dance en B2S een totaal ander creatief team aan het werk is wat betreft het ontwerp van decors en visuals enzo :d

Uitspraak van Charles du Fap op woensdag 8 juli 2009 om 19:07:
Al met al was black be wel een zeer volwaardige black!

Denk dat het gelredome een erg mooi compromis kan zijn.
Toch rond de 25.000 man de grootsheid, alleen net niet de overtreffende trap zoals in de Arena.
 
Uitspraak van arj@n op woensdag 8 juli 2009 om 00:45:
en als ik je zo begrijp was het daar tegen een lange kant aan.

jawel hoor je kon er heel gemakkelijk rond lopen zelfs!


Uitspraak van Charles du Fap op woensdag 8 juli 2009 om 19:07:
maar het geluid was verdomd goed

hangde ook af waar je stond in de zaal :)
als je in een straal van 20 meter rond het podium stond ging het echt lekker hard, maar hoe meer je naar achteren ging hoe minder je de bass nog hoorde.
maar het geluid was idd vet, veeeeeeel beter dan in het sportpaleis :lol:
We moeten gewoon wachten tot dat de nieuwe kuip er is (H)
Uitspraak van Charles du Fap op maandag 6 juli 2009 om 01:40:
Beter hou je het maar bij rappen...(y)

echt weer zo'n opmerking van zo'n randdebiel uit fkn hillegom.

Uitspraak van TommyF16 op donderdag 9 juli 2009 om 01:20:
We moeten gewoon wachten tot dat de nieuwe kuip er is (H)

als het daar gehouden wordt brand ik het gebouw van ID-T persoonlijk af
Uitspraak van JesseB op donderdag 9 juli 2009 om 01:59:
als het daar gehouden wordt brand ik het gebouw van ID-T persoonlijk af

boks
Uitspraak van JesseB op donderdag 9 juli 2009 om 01:59:
als het daar gehouden wordt brand ik het gebouw van ID-T persoonlijk af

Anders maar lekker in het zuiderpark_O_ dicht bij huis ook dan
Uitspraak van JesseB op donderdag 9 juli 2009 om 01:59:
als het daar gehouden wordt brand ik het gebouw van ID-T persoonlijk af

echt weer zo'n opmerking van zo'n randdebiel uit fkn purmerend