Partyflock

Forumonderwerp · 1061496
1 volger · 9546x bekeken

Waarschuw beheerder
Hey,

Ik heb wel eens 2cb op in pilvorm. Dit waren blauwe pilletjes met een paddo erop. Ik had er eentje op samen met een maatje van me, vond het aardig gek. Lekker ontspannen gevoel, lachkicks en alles golfde een beetje.

Nou is mijn vraag; heeft iemand enig idee hoeveel miligram 2cb deze pillen bevatten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dannyrotterdam op zaterdag 30 mei 2009 om 12:14:
hoop 2cb ingeslagen, ook nog wat xtc, genoeg voor de komende zomer, hehe

is alleen het melden waard als je ook gratis gaat uitdelen
Waarschuw beheerder
uhhhhhh ik ga ze voor het eerst sinds zeer lange tijd gebruiken. Bij extrema. daar is het wel heel erg druk.
Toch doen???
Waarschuw beheerder
ik snap je zin niet, ga je het nu voor het eerst doen of heb je het zeer lang geleden eens gedaan en wil het nu weer doen?!?!
In het eerste geval zeg ik, doe het eerst eens lekker thuis, kijk eerst eens wat het met je doet voordat je de drukte induikt.

Tweede geval, check!!!drop die shizzle..and party hard...have fun..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CCD op woensdag 1 juli 2009 om 00:36:
hhhh ik ga ze voor het eerst sinds zeer lange tijd gebruiken. Bij extrema. daar is het wel heel erg druk.
Toch doen???

nee niet doen mijn mening is dat je een 2cbtje lekker thuis moet nemen en niet op een party vind het nou niet echt drugs voor op een feessie maar ja dat is mijn mening
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amaltheus op donderdag 2 juli 2009 om 22:53:
ik snap je zin niet, ga je het nu voor het eerst doen of heb je het zeer lang geleden eens gedaan en wil het nu weer doen?!?!

Het is tien jaar geleden dat ik het ooit heb gebruikt. bedankt voor de adviezen. eerst maar eens thuis proberen!!