Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 13:45:nou noumaar toch moet je mee
ik moet nog wel, ga je me dan dwingen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 14:46:turbooooooooooooooooooo
hou op je maakt me
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 14:51:gek?
ik hou er niet van als mensen hun zin niet af
Ik hoor ook wel eens verhalen van mensen die internetdaten zielig vinden, omdat die mensen dan schijnbaar op een andere manier geen date kunnen krijgen. Ben ik het overigens niet mee eens want als ik single was geweest had ik het wel geweten!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 00:54:binnenkort hopelijk ff een terrasje pikken, amigo
gaan we zeker doen
Uitspraak van DJ HARDNOIZE op donderdag 21 mei 2009 om 00:27:gaan we zeker doen
Na mij mattie.
Ik was nummero 135 JWT.
Uitspraak vanIdd, kan altijd m'n ei bij je kwijtIk ben ik. op woensdag 20 mei 2009 om 13:27:
ik kan goed luisteren
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 mei 2009 om 23:42:pf is ook 1 en al wanhoop
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 mei 2009 om 00:56:Nou zeg daar gaan dus mijn wanhoopsdaden
Kom op joh.
In jezelf blijven geloven.
Uitspraak van Handige Harry® op zondag 24 mei 2009 om 16:41:voor nerds
Mot jij zegguh Dirty Harry.
Je hebt nog geen eens een topicfoto.
Ik heb mijn vriend ook via internet leren kennen, dus er is niks mis met internet daten.
Ongeveer een half jaar geleden hadden we kennis gemaakt met elkaar op een site. Vervolgens 1x aan het chatten geweest op msn totdat mijn msn gehackt werd, toen was ik z`n mail adres kwijt. Tegelijkertijd kreeg hij ook problemen met zijn msn dus we hadden geen contact meer.
Ben tot begin maart aan het zoeken geweest of ik hem nog weer op kon sporen op internet, zonder resultaat.
Maar opeens kreeg ik weer een mailtje van hem, meteen weer toegevoegd op msn en paar dagen later was de eerste date, wel vrij snel maar we wilden voorkomen dat het contact weer vebroken kon worden
Maar van die date geen seconde spijt gehad, het was liefde op het eerste gezicht. Sinds 17 maart hebben we een relatie en we zijn dolgelukkig samen
Ongeveer een half jaar geleden hadden we kennis gemaakt met elkaar op een site. Vervolgens 1x aan het chatten geweest op msn totdat mijn msn gehackt werd, toen was ik z`n mail adres kwijt. Tegelijkertijd kreeg hij ook problemen met zijn msn dus we hadden geen contact meer.
Ben tot begin maart aan het zoeken geweest of ik hem nog weer op kon sporen op internet, zonder resultaat.
Maar opeens kreeg ik weer een mailtje van hem, meteen weer toegevoegd op msn en paar dagen later was de eerste date, wel vrij snel maar we wilden voorkomen dat het contact weer vebroken kon worden
Maar van die date geen seconde spijt gehad, het was liefde op het eerste gezicht. Sinds 17 maart hebben we een relatie en we zijn dolgelukkig samen
Uitspraak van AliedaXander op zondag 24 mei 2009 om 20:55:
moderne romantiek
Sorry als ik misschien klink als een spelbreker, maar kun je op zo'n korte termijn al bepalen of het echte liefde is?
Ik bedoel, de eerste 2 maanden zijn altijd leuk.. ben benieuwd hoe 't over een jaar is.
Vergeef nogmaals mijn botte oprechtheid, maar ik ben nogal het vertrouwen in relaties verloren gaandeweg...
Niet zozeer als in een date, maar na een tijdje leuk contact ben je toch wel benieuwd hoe iemand er in het echt uitziet en hoe diegene is, dan komt er vaak wel een punt van "meeten" 
Sommigen waren erg verrassend, anderen exact zoals ik gedacht had
Aan zo'n bodem van nieuwsgierigheid heb ik dan ook mijn relatie te danken
Sommigen waren erg verrassend, anderen exact zoals ik gedacht had
Aan zo'n bodem van nieuwsgierigheid heb ik dan ook mijn relatie te danken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 15:40:dus jij heb ook je vent ontmoet via internet aangezien jij ook niet moeders mooiste bent !!
jij date zeker veel dat je zo reageert op een mooien meid
hahahaha jaloers
hoezo dan...er zijn ook mensen die het Te druk hebben om in sociale kringen zoals stappen.kroegen en dat soort shit te chillen en daar de liefde van hun leven tegen komen...
gaat m niet worden...dus dan proberen ze het via datingsites...en heel veel hebben er succes mee...
hoef je niet perse lelijk en zielig voor te zijn
das ook waar jaah.... die heb je er ook bij.
maar wel heel weinig....