Partyflock

Forumonderwerp · 1060438
1007x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik zit met een dilemma. Elke zaterdagochtend ga ik als normale klant een spinninglesje volgen op mn werk. In die groep zit ook een erg leuk en aantrekkelijk meisje. Ik heb sinds 4 weken eindelijk verbaal contact met haar maar daarvoor zeiden we geen woord tegen elkaar en kenden we elkaar ook nauwelijks tot helemaal niet. Nu is het geval zo dat binnenkort een strandfestival word georganiseerd door die sportschool waarbij er in de middag groepslessen worden gegeven, vanaf 17:45 een barbecue en vanaf 19:30 tot 24:00 een feest met Dj's en alles erop en eraan.

Nu wil ik haar vragen of zij daar ook heen gaat zoja of ik met haar mee mag rijden. Ik heb haar hyves dus ik kan het via hyves vragen. Ik kan het ook aankomende zaterdag aan haar vragen maar gezien ik een mietje ben wat dat betreft, zit ik met het volgende dilemma: Via hyves of face to face. Als ik het via hyves doe dan is het voor mij wel toegankelijker dan face to face. Bovendien, als ik het face to face doe dan denken de andere dat ik kansloos of wanhopig ben.

Wat zouden jullie doen in zo,n geval?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remsjo op donderdag 14 mei 2009 om 14:40:
Via hyves of face to face. Als ik het via hyves doe dan is het voor mij wel toegankelijker dan face to face. Bovendien, als ik het face to face doe dan denken de andere dat ik kansloos of wanhopig ben.

Hyves.. :roflol: Dat is pas kansloos :roflol: Ik als vrouw/meisje/ vrouwelijk geslacht Zou me kapot lachen als je het via hyves doet.. :P..
Nee niet doen geloof me..:P:P.. whaha

Face to face.. tuurlijk waar is je mannelijke ego??
Mannen horne op je af te komen.. dat is al eeuwen oud.. gewoon face to face.. leuk praatje maken.. kom haal het beste in jezelf.. en ben rustig..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 mei 2009 om 11:43:
kenni ik ben bang dat deze echt is

want? :lol:

Waarschuw beheerder
het is inmiddels zaterdagmiddag: wat heb je gedaan, Remsjo???????????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 mei 2009 om 16:23:
het is inmiddels zaterdagmiddag: wat heb je gedaan

heel pseudo geinterresseerd flockend NL wacht smachtend op het antwoord
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Op Hyves..

Wil je met me mee naar Het straatfestival want ik ben te laf en te bang om het zo maar te vragen.. (6)
Waarschuw beheerder

Waar ik al bang voor was is idd uitgekomen: Ze was er niet :nocheer:
Echt kut maar t is niet anders. Maandagavond nieuwe kansen want dan zal ze er wellicht wel zijn dus zal het dan proberen.

Nu heb ik wel een excuus om haar aan te spreken met de zin zovan: Hee ik heb je gemist afgelopen zaterdag :O Waar was je? Owwww oke, maar het is niet zo dat je niet kwam omdat ik les ging geven? :D

Beetje slijmen en daarna lachend aankijken met de vraag of ze zaterdag wel komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 16 mei 2009 om 16:47:
straatfestival

STRAND ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remsjo op donderdag 14 mei 2009 om 14:40:
Bovendien, als ik het face to face doe dan denken de andere dat ik kansloos of wanhopig ben.

Als jij het niet doet, doet dalijk een ander het en dan sta jij mooi te kijken vrind ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Remsjo op vrijdag 15 mei 2009 om 09:40:
Zal ik haar eens toevoegen als vriend op hyves? Kijken wat ze daarop zegt. Of graaf ik hiermee een val voor me eigen?

Ik geef je nog een tip zorg ervoor dat je veel meer 'leuke' meiden kent en niet op 1 gaat focussen. Daar graaf je je eigen graf mee. Anders lezen ze het zo van je af.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 mei 2009 om 03:43:
Als jij het niet doet, doet dalijk een ander het en dan sta jij mooi te kijken vrind ;)

Haha, dit had ik toevallig dus ook meegemaakt deze week, wel mee daten enso verder en ze wilde zelfs dat ik langs kwam bij haar thuis vd week maja mocht niet baten ;) net niet genoeg ondernomen en nu heeft ze plots boem een vriend hahah XD. Die shit gebeurd idd. Als je het echt wilt moet je soms snel wezuh.

Maar altijd backups!!!

En denken SCHEIT ze is toch te lelijk en te duur en klaar dan, niet veel aandacht meer aan besteden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remsjo op zaterdag 16 mei 2009 om 19:05:
Nu heb ik wel een excuus om haar aan te spreken met de zin zovan: Hee ik heb je gemist afgelopen zaterdag Waar was je? Owwww oke, maar het is niet zo dat je niet kwam omdat ik les ging geven?

zweer je :LOL: als ze dit zou lezen zou ze je direct nooit meer aankijken :LOL:
echt zoooooooo sneu :roflol:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 mei 2009 om 15:09:
want?

hij hapt zo lekker serieus :LOL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remsjo op zaterdag 16 mei 2009 om 19:09:
STRAND ;)

Zelfde..:P.. sorry typ foutje..:P.. o:)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 mei 2009 om 19:02:
hij hapt zo lekker serieus :LOL:

Dat is toch leukk!!!.. :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 21 mei 2009 om 19:33:
Dat is toch leukk!!!..

dit soort mensen houden pf in leven, eerlijk is eerlijk ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 mei 2009 om 11:27:
dit soort mensen houden pf in leven, eerlijk is eerlijk ;)

Anders zou het maar saaie boel worden hier..:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 22 mei 2009 om 11:30:
Anders zou het maar saaie boel worden hier..

ja idd, was het de laatste tijd ook, een beetje leven in de brouwerij was erg welkom :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 mei 2009 om 11:34:
ja idd, was het de laatste tijd ook, een beetje leven in de brouwerij was erg welkom :)

Ja,. anders is het oook niet zo leuk he.. :S..

LEVEN!!!!! :honger: