Partyflock

Forumonderwerp · 1060421

ik ga 7 juni naar florida, ROAD TRIP!!! ben een beetje aan het kijken naar hoe en wat, is er iets wat ik echt niet mag missen? tell me!!!

pfff... wordt flink doorkachelen indd

na je vakantie weer aan vakantie toe :lol:

iemand bekend met Panama City Beach toevallig?

Wij waren vorige zomer op doortocht door Florida, heb van Florida alleen Miami gezien, wij zaten op South Beach en zijn er in totaal ook maar 2 dagen geweest. Vergeleken bij waar we daarna naartoe gingen vonden wij Miami wel beetje tegenvallen. Wel vet waren die dikke patser bakken daar! Waar je ook maar kijkt overal Hummers en limo's enzo. Ook Lincoln road was leuk met die winkels en terrasjes. Daarna gingen we op cruise door het Caribisch gebied, dat is ook een echte aanrader! Wij hebben de westkant gedaan:Miami, Cayman eilanden, Honduras, Belize, Cozumel, Miami zeker de moeite waard! Maar de rest van Florida lijkt me ook wel kicken, we gaan zeker nog eens die kant op!

Helemaal vergeten dat ik hier gepost had :P

Florida (L) Echt verliefd geworden daar!!

Wij vonden Sanibel en Captiva Island het gaafste van de hele reis, vooral omdat er wilde dolfijnen zwommen toen wij er waren (L)

Miami viel ons ook tegen in eerste instantie...de hele Ocean Drive werd verbouwd leek wel...wat een pauperstraat :P Maar nadat we Miami zelf ingingen (Hoewel eigenlijk alles Miami Beach is) ook daar wel verliefd op geworden :D

Bush Gardens was trouwens waaaaaaaanzinnig!! Seaworld was ook leuk, die show was (y) en de Manta supersupercool :D

Damn ik wil terug :(

Net terug...

Orlando vond ik een beetje nep, Disney in Parijs is leuker/groter.
Vind Amerika best wel een behoorlijk nepland.
Al die mensen die vragen hoe het met je gaat en 'have a nice day'
Overal dikke auto's; zelfs de grootste pauperwijken staan vol met Infiniti's en SUV's.

Kan 1 ding echt aanraden; Key West
Wat is dat vet, echt een paradijsje op aarde, vooral door de palmbomen.
Een heel andere sfeer als in Amerika zelf... surfdudes en hippies, mensen op fietsen, skateboards en scooters ipv auto's.
Dikke motorfietsen, etc.
Zijn daar ook maar meteen gebleven omdat het daar echt relaxt was.

Voor de mensen die naar Key West gaan; Duval Street

ja ik vond key west ook het leukst. zijn wij ook het langst gebleven.

tja dat de mensen vragen hoe het met je is en je een fijne dag wensen is misschien wel nep, maar als dat het ergste is :p
het is iig even wennen, dat hadden wij ook. :lol:

Ik had op het resort een Engelsman leren kennen en die had er ook zo'n hekel aan.
Hij vroeg aan zo'n Amerikaan waarom ze dat zeggen, in Europa vraag je dat alleen aan mensen als je er echt in geinteresseerd bent.
Wij de proef op de som genomen...
'hello sir, how are you doing'
'do you really care?'
*doodse stilte*

tja het is een soort beleefdheid he. in thailand vragen ze ook allemaal hoe het met je is en waar je vandaan komt...bali ook...en vast nog veel meer landen. dat de hollanders nou lekker stug overal door jakkeren..

In maart 10 dagen naar florida... :cheer:.. druk druk druk met uitzoeken en boeken :D