Ik kan wel weken achter elkaar niet gebruiken maar ik ben nou eenmaal een drug addict, kan niet leven zonder.
Hmm, ik begrijp wat je bedoelt, maar je hebt er niets aan om er zo tegenaan te kijken.
Ik zou gewoon niet gebruiken i.p.v. er aan toe te geven, want je wilt eigenlijk wel stoppen, anders had je dit topic niet geopend.
Ik heb zelf 2,5 jaar intensief gebruikt, dus ik kan niet invullen hoe het voor jou is, immers elke verslaving is anders.
Het is een kwestie van de juiste afleiding op het juiste moment zoeken, en tegelijkertijd kijken waarom je gebruikt(e), is het echt omdat je het zo graag wilt, of toch om een of andere leegte op te vullen.
Speed is nu eenmaal een middel waarmee je, net als coke je grenzen nog een flinke stuk verder legt dan bv met alcohol, ikzelf gebruik momenteel helemaal niets, maar heb ook momenten dat ik terug verlang naar een joint of een lijn speed.
En dat nog steeds na 3 jaar te zijn gestopt.
Daarom is het ook zo belangrijk dat de oorzaak van de verslaving bij de wortel word aangepakt, anders blijf je idd zoals je zelf zegt een drug addict.
Kijk maar wat je hiermee kan, ik ben geen expert ofzo, maar ik heb gewoon een hekel aan mensen die doelloos drugs gebruiken (ik was er ooit een van), ik weet dat er niet altijd een aanwijsbare oorzaak is, maar ik ben ervan overtuigd dat er altijd negatieve omstandigheden aan een verslavingsprobleem vooraf gaan.
Groetjes,
Lars