Partyflock

Forumonderwerp · 1059876
Een vijfjarig meisje is vrijdagmiddag in Vroomshoop om het leven gekomen toen ze werd aangereden door een achteruitrijdende auto.

Het ongeluk gebeurde op de Linderflier in Vroomshoop. De bestuurder van de auto reed uit een parkeerhaven achteruit net toen het kind langs de auto fietste. Het meisje kwam onder de auto terecht en werd zes meter meegesleurd. Getuigen van het ongeluk zijn meteen begonnen met reanimeren, maar dat mocht niet meer baten. De bestuurder heeft tegen de politie verklaard dat hij het kind niet had gezien. Zijn rijbewijs is ingenomen. Het onderzoek naar de toedracht van het ongeluk loopt nog.

Was gisteren bij ons in het dorp gebeurt,Je voelt toch wel als je iets raakt met de auto.

Bron:http://www.rtvoost.nl/nieuws/?nid=96770

ga over wat anders discusseren!
dit is al erg genoeg voor beide partijen!
en hou kut opmerkingen bij je!
Uitspraak van Manon xx op woensdag 13 mei 2009 om 15:34:
Als je rijbewijs gewoon wordt verlengd dan neem je vast niet het initiatief om niet meer te rijden

De een heeft een gezond verstand de ander niet.

Uitspraak van Manon xx op woensdag 13 mei 2009 om 15:34:
Het is gewoon een ongeluk, dit had ook net zo goed een jonger iemand kunnen overkomen, die niet doof is...

Je hoort mij ook nergens typen dat dat niet kan, dat kan uiteraard.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 mei 2009 om 16:04:
ga over wat anders discusseren!
dit is al erg genoeg voor beide partijen!
en hou kut opmerkingen bij je!

:aai:

Uitspraak van knetterwaus 010 op woensdag 13 mei 2009 om 17:47:
eigen schuld, mot ze maar uitkijken

Ongevoeligert!

Uitspraak van Palifingo op zaterdag 9 mei 2009 om 09:34:
Je voelt toch wel als je iets raakt met de auto.

ja hoe harder je rijdt hoe minder je voelt dat er iets aan hangt die kerel dacht gauw doorrijden maar nam zijn evidence mee :'(
laatste aanpassing
Uitspraak van knetterwaus 010 op woensdag 13 mei 2009 om 17:47:
eigen schuld, mot ze maar uitkijken

Als jij een keer onder en vrachtwagen komt dan hoop ik dat iemand dat ook eens tegen jou zegt: "eigen schuld"
Uitspraak van Dennis1977 op woensdag 13 mei 2009 om 18:26:
Als jij een keer onder en vrachtwagen komt dan hoop ik dat iemand dat ook eens tegen jou zegt: "eigen schuld"

:cry: ga jij lekker hopen
Uitspraak van Funtje (F) op dinsdag 12 mei 2009 om 23:01:
Uitspraak van Manon xx op dinsdag 12 mei 2009 om 22:31:
Nou blijkbaar degene die deze man zijn rijbewijs heeft verlengd wel he!

Zoals ik al eerder aangaf;

Uitspraak van Funt (F) wordt weer Mama! op maandag 11 mei 2009 om 12:08:
Die vent had ook uit eigen wil/initiatief niet meer achter het stuur kunnen kruipen als dove kwartel.

En zoals ik al eerder zei:

Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 12 mei 2009 om 22:10:
als hij door de keuring komt.. tsja.
Openbaar vervoer is ook niet alles voor oudere mensen en ze hoeven toch ook niet achter de geraniums te gaan zitten.

Wat moet die ouwe dan? In de drukke bus gaan staan?
Die mensen hebben hun hele leven auto gereden, hebben ervaring.... een ongeluk kan iedereen overkomen.
De moeder/vader had beter op haar/zijn kind kunnen letten, maar denk je dat zij zich dat nu niet afvragen? Dat ze zelf tekort geschoten zijn? Daar moeten ze mee leven.
Die oude man, denk je niet dat hij nu kapot is? Dat hij het nog moet meemaken dat ie een klein kind doodrijd...

Een ongeluk is een samenloop van omstandigheden, waarin een ieder een foutje heeft gemaakt en waardoor er helaas iets vreselijks is gebeurt....

Uitspraak van JaapieB12 op dinsdag 12 mei 2009 om 22:35:
Toch vind ik het vreemd dat je mag autorijden als je doof bent. Zo kun je nooit het claxoneren van een andere auto horen of het naderen van een hulpdienst.

Daar zijn aanpassingen voor te verzinnen tegenwoordig :)
Lampjes, knipperlichtjes enz..
Doof zijn betekent echt niet dat je niet kunt auto rijden. Zo kan je dove mensen alles wel verbieden want ze kunnen op straat dan ook niet lopen of fietsen.
Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 13 mei 2009 om 20:05:
En zoals ik al eerder zei:

Ik heb het alleen niet tegen jou. :aai:
Uitspraak van Funtje (F) op woensdag 13 mei 2009 om 20:58:
Ik heb het alleen niet tegen jou.

Waar zeg ik dat...?

Waarom moet er gediscussieerd worden over zo'n onderwerp?
Het is al erg genoeg voor die mensen.. sluit deze topic gewoon, en laat hen in hun waarde.
Daar is een forum voor. :aai:
Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 13 mei 2009 om 20:05:
De moeder/vader had beter op haar/zijn kind kunnen letten, maar denk je dat zij zich dat nu niet afvragen? Dat ze zelf tekort geschoten zijn? Daar moeten ze mee leven.

:yes:
ik heb het een beetje verkeerd geformuleerd sorry.
hij was niet voor de volle 100% doof..
maar wel erg slechthorend, .. (A)

ik hoop dat het alweer wat beter gaat met de ouders, het verwerken zouden ze denk ik nooit kunnen ..
zelfde voor mijn opa, die heeft het er op het momement nog steeds erg moeilijk mee ..

maar zoals er meerdere zeggen, het is erg voor beide partijen ..
het is gebeurd, en dat is al erg genoeg..

Uitspraak van Jessica. :x op vrijdag 19 juni 2009 om 00:00:
maar zoals er meerdere zeggen, het is erg voor beide partijen ..
het is gebeurd, en dat is al erg genoeg..

Vind het ook echt sneu voor je opa. Ik kom zelf ook uit Vroomshoop en dan is het toch altijd wat erger dan als het ergens anders gebeurt voor je gevoel en mede doordat ik zelf ook mama ben.
Uitspraak van Jessica. :x op vrijdag 19 juni 2009 om 00:00:
hij was niet voor de volle 100% doof..
maar wel erg slechthorend, .. (A)

En daar probeer je een "Engel" smiley achter te zetten?! :frusty:

OMG!