Partyflock

Forumonderwerp · 1058900

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Net op de tv een live ongeluk op Nederland 1 :|

bron: Nederland 1

Update:

APELDOORN - De viering van een stralende Koninginnedag in Apeldoorn is donderdag uitgedraaid op een drama waarbij vijf personen omkwamen; drie mannen en twee vrouwen.

Een 38-jarige man reed om tien voor twaalf met zijn auto in op het publiek dat keek naar de juist passerende bus met daarin koningin Beatrix en haar familie.

Justitie interpreteert de daad van Karst T. uit de Gelderse plaats Huissen als een aanslag op leden van het Koninklijk Huis.

Daarmee is het incident uitgegroeid van een regulier misdrijf tot een ''zaak van nationaal belang''.

Moord

Op dit misdrijf staat de maximale tijdelijke gevangenisstraf van dertig jaar. Ook is T. verdachte van moord of doodslag op de mensen uit het publiek die hij de dood in heeft gejaagd.

In totaal maakte T. met zijn zwarte Suzuki Swift zeventien slachtoffers. Behalve de vijf doden vielen er vier zwaargewonden en acht lichter gewonden. De gewonden zijn vijf mannen, vier vrouwen en drie kinderen van zestien, vijftien en negen jaar oud.

De man raakte zelf ook zwaargewond toen zijn auto in volle vaart tegen het monument De Naald bij paleis 't Loo knalde. Toen hij nog in het wrak van zijn auto zat, was hij nog aanspreekbaar. Later maakten de autoriteiten bekend dat hij in levensgevaar verkeert.

Veiligheidsmaatregelen

Hoe T., die niet eerder met politie en justitie in aanraking zou zijn gekomen, de veiligheidsmaatregelen heeft kunnen omzeilen, is niet duidelijk geworden.

De politie heeft met hem gesproken toen hij nog in zijn auto zat en daaruit is opgemaakt dat het om een bewuste actie ging, die tegen de koninklijke familie was gericht. Waarom T. de aanslag pleegde, is niet bekend.

Hoofdofficier van justitie Ludo Goossens benadrukte dat het niet om een terroristische actie ging.

Onder de gewonde slachtoffers van de kamikazeactie zijn vijf familieleden van leden van een Tilburgse drumband, een politieagent en een medewerker van de Koninklijke Marechaussee.

Afgelast

De ontwikkelingen in Apeldoorn leidden ertoe dat op veel plaatsen in het land de officiële koninginnedagevenementen werden afgelast. De Toppers en Kane gelastten hun optredens op het Museumplein in Amsterdam af.

Het Residentie Orkest zegde het Koninginnedagconcert af. Op de rijksgebouwen zijn de vlaggen halfstok gehangen.

Koningin Beatrix en haar familieleden zagen het incident vanuit de open bus waarin ze zaten. Het staatshoofd verscheen later op de dag op tv om haar medeleven te betuigen met de slachtoffers en hun naasten.

Gepland

Het is nog niet zeker dat T. zijn daad alleen heeft gepland en uitgevoerd, maar volgens hoofdofficier Goossens zijn er geen aanwijzingen dat er een groep mensen achter de actie zit.

De recherche heeft donderdag huiszoeking gedaan in de woning van de verdachte in Huissen. Justitie heeft nog niet bekendgemaakt of daar iets relevants is gevonden en zo ja wat.

Voor het onderzoek naar de aanslag heeft de Nationale Recherche 250 agenten vrijgemaakt.

Bron: http://www.nu.nl/algemeen/1957437/vijf-doden-en-12-gewonden-bij-drama-apeldoorn.html
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
https://partyflock.nl/albumelement/64794413:RESPECTLOOS

Ken je deze persoon ?

Ik zou hier als baas niet zo heel blij mee zijn als ik dit soort respectloze medewerkers zou hebben.

"ze hadden haar( H.M. BEATRIX enz enz) dood moeten rijden.

Dat was de text die zij uitkraamde toen een journalist aan haar vroeg wat ze van de tragedie in apeldoorn vond.

ZIEK IN JE KOP BEN JE DAN
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dre@mc@tcher op vrijdag 1 mei 2009 om 16:35:
voor nabestaande?

Ja dat werd hier in het begin heel veel gezegd. Niemand die door had wat ze eigenlijk zeiden.
Waarschuw beheerder
jammer dat de dader ook heen is , maar aan de ander kant we hoeven nou geen 380 eurs voor hem elke dag te betalen.

Waarschuw beheerder
Even apeldoorn belleng jwt!

Waarschuw beheerder
[img width=268 height=208 cacheid=00108448002d7f9396ce405f1a027d19e7]http://www.centraalbeheer.nl/assets/images/fun/fun_rio_l.jpg[/img]

http://www.centraalbeheer.nl/cbi/cb/corporate/fun/commercials.jsp?commercial=rio

Even apeldoorn belleng (h)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jammer dat hij dood is ze moesten hem lijden met lange ij!!!

Waarschuw beheerder

Even apeldoorn belleng (h)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
https://partyflock.nl/albumelement/64794413:RESPECTLOOS.html

Ze krijgt er ook al aardig van langs momenteel, en terecht natuurlijk, domme doos;
http://jet0s.hyves.nl/?pageid=5L8ANZGFTZ404W44O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 mei 2009 om 16:19:
Briljant, hoe kom je erop. Je bent echt de eertse. Wat heb je gewonnen? Een Suzuki swift zelf af te halen en als je raadt waar hij staat, krijg je een reis naar mexico erbij.

:lol:
mooie bitchslap! hulde! :respect:

tis inmiddels alweer de day after/De Dag Erna en mensen, ik zeg het jullie, ik blijf het onwerkelijk vinden. weet iemand al wat meer? en ja, ik heb de hele dag geen nieuws gehoord of krant gelezen: heb nog steeds de griep en kom nu pas uit mn bed gerold (ging vervelen na 3 dagen; ziek of niet)

Waarschuw beheerder
blijkbaar een kennis van wat vaage vrienden van mij

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 mei 2009 om 16:54:
Even apeldoorn belleng

Nr. 3.295

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 mei 2009 om 17:02:
mooie

geboortedag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qrazy op vrijdag 1 mei 2009 om 16:59:
Ze krijgt er ook al aardig van langs momenteel, en terecht natuurlijk, domme doos;

ja leuk allemaal beetje gaan lopen flamen in dr hyves profiel, get a life, bijna net zo dom als die muts zelf
en dan nog anoniem ook, big ups
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op vrijdag 1 mei 2009 om 17:12:
Terug in bed jij!

NEEHEE!!! Ik wil niet!!! ik heb geen koorts meer :D en ik heb net n pistoletje shoarma op (y)

OT: ik luister nu eindelijk naar het journaal. bizar, manG! 7 doden... de gek... er is echt iets in zn controlekamer geknapt. ik zeg het al jaren: het zijn bijna altijd de stille, teruggetrokken figuren die zulke wanhoopsdaden doen....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 mei 2009 om 17:17:
NEEHEE!!! Ik wil niet!!! ik heb geen koorts meer :D en ik heb net n pistoletje shoarma op (y)

Ook niet geknort? :[ Dan is het veilig en mag je weer naar buiten :[

Waarschuw beheerder
ik blijf jammer vinden dat ze alles eerder hebben laten aflopen

stelletje watjes zijn het daar!!!!

ok het is erg voor die mensen die het gezien hebben

maar iedere dag gaat er wel iets of iemand dood moeten we dan straks alles gaan aflasten

maar ja dit is balkenende politiek zodra er wat gebeurt met je staart tussen de benen weglopen.

tsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Waarschuw beheerder
:nocheer: triest..

Waarschuw beheerder

Die is echt te dom om te schijten, ze heeft zelfs haar adres op hyves staan :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op vrijdag 1 mei 2009 om 17:12:
ja leuk allemaal beetje gaan lopen flamen in dr hyves profiel, get a life, bijna net zo dom als die muts zelf
en dan nog anoniem ook, big ups

ja zij zei het teminste recht voor de camara

Waarschuw beheerder

allemaal vriendjes verzoeken doen of tikken/krabbels sturen:P :woop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja lekker belangrijk, ze doet een domme uitspraak voor de camera, niet slim natuurlijk maargoed iedereen doet wel s domme dingen
maar nu keert alle collective woede tegen haar alsof zij in die auto zat, gaat toch nergens over :loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op vrijdag 1 mei 2009 om 17:18:
Ook niet geknort? :[ Dan is het veilig en mag je weer naar buiten :[

nee, en ook niet gehoest of geniest (y)
ik zei het al: heb gewoon de ekte hollandsche griep :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 mei 2009 om 17:18:
maar iedere dag gaat er wel iets of iemand dood moeten we dan straks alles gaan aflasten

ook in het klein gebeurt dat, hoor. als een collega dood gaat, wordt er die dag niet verder gewerkt, hoor. als het een medescholier of student is, wordt er die dag ook geen les gegeven, hoor. ik weet niet waar je woont, maar hier in Rotterdam e.o. staat de wereld WEL even stil en worden activiteiten afgelast in de directe omgeving van de overledene...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 mei 2009 om 17:21:
allemaal vriendjes verzoeken doen of tikken/krabbels sturen

joh, laat dr lekker. die zit volgend week toch bij Lekker Slim op RTL5... kan ze verlekkerd graaien in de kralenbak ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van dikke dragonder op vrijdag 1 mei 2009 om 17:25:
ze doet een domme uitspraak voor de camera,

Zelfs op het koninklijk huis gebeurt dat nog wel eens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 mei 2009 om 17:21:
allemaal vriendjes verzoeken doen of tikken/krabbels sturen:P :woop:

Die zijn niet van de lucht nee:X
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 mei 2009 om 17:27:
nee, en ook niet gehoest of geniest (y)
ik zei het al: heb gewoon de ekte hollandsche griep :)

Dan ben je weer welkom op feestjes en hiero B)

Ownee:( Dat was je al want dat bepaal ik helemaal niet

*doet weer verder dromen* :(
Waarschuw beheerder
Ach jezus, klik op die hyves, is het iemand met wie ik in de klas heb gezeten :/

Njaa toen was het al niet de snuggerste maar dit :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 mei 2009 om 17:18:
ik blijf jammer vinden dat ze alles eerder hebben laten aflopen

stelletje watjes zijn het daar!!!!

ok het is erg voor die mensen die het gezien hebben

maar ja dit is balkenende politiek zodra er wat gebeurt met je staart tussen de benen weglopen.

Ik vind dat ze het gister mooi hebben opgelost. Alles stil leggen was een vrij groot probleem geworden denk ik.

Aan de andere kant: je staat wel hetzelfde feest te vieren als de 7 doden die zijn gevallen. En degene die in feite het feest geeft, de koningin, is aangevallen.
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 mei 2009 om 17:27:
Zelfs op het koninklijk huis gebeurt dat nog wel eens.

Bovenop het koninklijk huis? Worden daar dan vaak uitspraken gedaan?
Waarschuw beheerder
kom op mensen, laat die meid

ok het is niet snugger wat ze gezegd heb, maar k was rond die tijd in A'dam en toen wisten de meesten geeneens wat er aan de hand was... en natuurlijk speelt de alcohol ook mee:lol:

maargoed slimme opmerking is het niet nee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op vrijdag 1 mei 2009 om 17:33:
*doet weer verder dromen* :(

:lol:

Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op vrijdag 1 mei 2009 om 17:33:
Dan ben je weer welkom op feestjes en hiero B)

nee, nog ff 1 week goed uitzieken. vorig week dacht ik ook al weer beter te zijn. toen kwam de griep na 3 dagen weer terug:/
dus ff goed uitzieken B)

Uitspraak van Britt (F) op vrijdag 1 mei 2009 om 17:33:
Ach jezus, klik op die hyves, is het iemand met wie ik in de klas heb gezeten :/

:lol: de wereld is klein, he?

Waarschuw beheerder
Echt een trauma ook voor al die kinderen die langs de weg hebben staan kijken:/
Waarschuw beheerder
Nog eentje overleden:

Het drama van gisteren in Apeldoorn heeft een zevende leven geëist. Het is de marechaussee die gisteren zwaargewond raakte. De Commandant van de Koninklijke Marechaussee, Dick van Putten, heeft dat bekendgemaakt.

Roel Nijenhuis was in burgerkleding aanwezig bij de viering van Koninginnedag. Nijenhuis werkte als chauffeur bij de transportgroep van het Landelijk Opleidings- en Kenniscentrum Koninklijke Marechaussee in Apeldoorn.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 mei 2009 om 17:37:
nee, nog ff 1 week goed uitzieken. vorig week dacht ik ook al weer beter te zijn. toen kwam de griep na 3 dagen weer terug:/
dus ff goed uitzieken B)

Dat is wel slim ja B)
Waarschuw beheerder
rip voor de mensen die zijn omgekomen :FLOWER: heel erg wat er gebeurd is
diep triest.

https://partyflock.nl/albumelement/64794413:RESPECTLOOS.html

idd zeker waar.
maar ik vind haar voor alles en nog wat uit maken ook respectloos.
ja dronken mensen zeggen wel eens verkeerde dingen.
maar nuchtere mensen ook!, kijk maar eens hier op partyflock.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 1 mei 2009 om 17:35:
Bovenop het koninklijk huis?

Nee, op staat er toch? Nie zo zoeken joh. Op het koniklijk huis is goed Nederlands hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 mei 2009 om 17:37:
de wereld is klein, he?

Helaas wel, ben blij dat ik er totaal niets meer mee te maken heb :D
Waarschuw beheerder
gisteren gezien op tv... :/
erg triest allemaal en hij komt er mooi mee weg :[
ze hadden hem moeten verhoren toen ie nog in die suzuki swiffer zat want hij was wel aanspreekbaar maar ze moesten hem zonodig eruit halen en opereren om hem te redden??
nee nu zijn ze lekker ver gekomen :D

sterkte voor de nabestaanden (Y)

Uitspraak van Nickelson35 op vrijdag 1 mei 2009 om 16:43:
Ken je deze persoon ?

die wil je toch niet kennen :\ :/
dom blond bestaat nog :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Het klinkt misschien heel egoistisch,maar mijn zusje zei dat er een filmpje op youtube stond van 18 jaar en ouder dat je die mensen geraakt zag worden,weet iemand hoe dat filmpje heet of waar ik hem kan vinden?

Wat las k trouwens nou ook? één vrouw die is overleden was ook zwanger?:O Jeetje,eigenlijk dus nu al 8 doden dan
Waarschuw beheerder
Sectie op lichaam dader aanslag Apeldoorn

ROTTERDAM - Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) verricht vrijdag sectie op het lichaam van Karst T. uit Huissen.

Dat gebeurt omdat de dader van de mislukte aanslag op het koningshuis aan een onnatuurlijke doodsoorzaak is overleden, verduidelijkt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM).

bron: telegraaf.nl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.aaike op vrijdag 1 mei 2009 om 17:50:
Wat las k trouwens nou ook? één vrouw die is overleden was ook zwanger? Jeetje,eigenlijk dus nu al 8 doden dan

Klopt, maar maak daar maar 9 van..

Een medewerker van de Koninklijke Marechaussee, het slachtoffer, de 55-jarige Roel Nijenhuis uit Apeldoorn
Uitspraak van O:)Kleintje O:) op vrijdag 1 mei 2009 om 17:57:
Dat gebeurt omdat de dader van de mislukte aanslag op het koningshuis aan een onnatuurlijke doodsoorzaak is overleden, verduidelijkt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM).

Een frontale botsing op mensen en daarna een monument is ook niet echt een natuurlijke dood ;-)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 mei 2009 om 17:58:
Klopt, maar maak daar maar 9 van..

Een medewerker van de Koninklijke Marechaussee, het slachtoffer, de 55-jarige Roel Nijenhuis uit Apeldoorn

Het totaal is 7 op dit moment hoor, die vrouw hoorde al bij de eerdere 5. (En inclusief baby is het 8 dan)

Waarschuw beheerder
Dat was best jammer idd

T bier smaakte er niet minder om :)