Partyflock

Forumonderwerp · 1058436

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Poll is afgekeurd!
Wat vinden jullie nou van deze vooral jeugdige mensen die zich laten bëinvloeden door buitenlanders?

Je hoort en ziet het steeds vaker.
Mensen die de kruis van de broek tot aan de kniën hebben hangen en dan ook nog met een zelfaangeleerde accent praten.
Je herkent ze meestal aan de uitspraken als: Je weet zelluf, skeer, wollah, ik zweer, swa en ga zo maar door, je kent de niet bestaande woorden wel.
En ze spreken het ook nog uit zoals de "o zo stoere" marokkaantjes en soortgenoten.

Ik irriteer me er zelf mateloos aan, op een forum als partyflock kan ik er wel om lachen, ik type zelf ook wel eens zo, maar mensen die zo gaan praten, mogen van mij een nekschot krijgen :jaja:
Waarschuw beheerder
lekker boeiend, motten ze zelf weten :jaja: het klinkt voor geen meter en ze zetten zichzelf zwaar voor lul

ik doe er toch niet aan mee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op zondag 26 april 2009 om 20:01:
ze zetten zichzelf zwaar voor lul

Nee, want alle kleine kindertjes gaan hun napraten, en zo krijgt Nederland later zijn eigen taal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donn045 op zondag 26 april 2009 om 20:03:
Nee, want alle kleine kindertjes gaan hun napraten, en zo krijgt Nederland later zijn eigen taal.

pfffffff maak jij je ff druk, zonde van je tijd man!
net alsof ze overal zo lullen :s laat ze lekker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op zondag 26 april 2009 om 20:09:
pfffffff maak jij je ff druk, zonde van je tijd man!

Eigenlijk wel ja 8) :lol:
Uitspraak van nad!a op zondag 26 april 2009 om 20:09:
net alsof ze overal zo lullen

Denk niet dat hun ouders er blij mee zullen zijn :nee: :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donn045 op zondag 26 april 2009 om 20:13:
Eigenlijk wel ja 8) :lol:

ja joh!
Uitspraak van Donn045 op zondag 26 april 2009 om 20:13:
Denk niet dat hun ouders er blij mee zullen zijn :nee: :x

ik ook niet, daarom verhuis ik over een jaar of 2 een beetje buiten de stad zodat mn kindje op een school zit zonder marokkanen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op zondag 26 april 2009 om 20:18:
ik ook niet, daarom verhuis ik over een jaar of 2 een beetje buiten de stad zodat mn kindje op een school zit zonder marokkanen

:cheer:

Waar is de tolerantie jegens autochtonen gebleven zeg :lol:? :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 april 2009 om 20:20:
Waar is de tolerantie jegens autochtonen gebleven zeg :lol:? :'(

tsja :roflol:

kan hij tenminste gewoon lekker rustig een broodje ham-kaas eten zonder uitgelachen te worden

Waarschuw beheerder
Beter zorgen we er met zijn allen voor dat je niet uit de stad weg hoeft te verhuizen zodat je kindje ten minste normaal op kan groeien zonder beinvloed te worden door walgelijke en verachtelijke kleine rot marrokaantjes.

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 april 2009 om 20:25:
Beter zorgen we er met zijn allen voor dat je niet uit de stad weg hoeft te verhuizen zodat je kindje ten minste normaal op kan groeien zonder beinvloed te worden door walgelijke en verachtelijke kleine rot marrokaantjes.

Klopt, maar de meeste mensen, vooral oudere mensen zijn bang voor hun dus zullen ook niet meehelpen aan zo'n actie totdat er héél véél mensen meedoen.
Krijg zo'n actie maar eens voor mekaar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donn045 op zondag 26 april 2009 om 20:27:
Klopt, maar de meeste mensen, vooral oudere mensen zijn bang voor hun dus zullen ook niet meehelpen aan zo'n actie totdat er héél véél mensen meedoen.
Krijg zo'n actie maar eens voor mekaar.

Ze worden ook eng gemaakt door de media. En de overheid stelt zich zwak op. Daarom hebben mensen er ook geen vertrouwen in.

Als het kalf verdronken is dempt men de put. Het komt wel goed... nadat het fout is gegaan :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 april 2009 om 20:25:

tja maar dat gaat toch niet lukken
en wil ook graag in een huiske wonen met een tuintje :jaja: ga btje aan de rand van de stad zitten :D
Uitspraak van Donn045 op zondag 26 april 2009 om 20:27:

bang is een groot woord denk ik
hier in de buurt wonen volop aardige mensen, allemaal werken en we kunnen hier goed met elkaar opschieten maar er zitten ook rotte appels tussen en daar behoed ik mn kind liever voor :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
moest zo lachen, stond pas bij de snackbar en 2 van die mannetjes praten zo tegen elkaar.
kwam er een donkere meneer binnen, begonnen ze ineens normaal te praten :LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op zondag 26 april 2009 om 20:32:
en daar behoed ik mn kind liever voor

(y):jaja:
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 april 2009 om 20:31:
Het komt wel goed... nadat het fout is gegaan

En dat gaat nog gebeuren :jaja:
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 april 2009 om 22:07:
moest zo lachen, stond pas bij de snackbar en 2 van die mannetjes praten zo tegen elkaar.
kwam er een donkere meneer binnen, begonnen ze ineens normaal te praten

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donn045 op zondag 26 april 2009 om 18:48:
Spelen waarmee?

naar het vinden van hun zelf, dit is gewoon n fase

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
topikopener komt zelf uit limburg en is 15 en gaat wat over andere pubers vertellen!

hilarisch :roflol:

Waarschuw beheerder
gezamelijk doof worden, gebruik van handgebaar kent geen dialect en straattaal. Lekker rustig en het ziet er grappig uit. Probleem opgelost.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Donn045 op zondag 26 april 2009 om 16:19:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Laat ze toch, vieze nepnegers."

Moeten ze toch zelf weten.

Soort van gratis clownshow. Ze zetten zichzelf voor gek.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 april 2009 om 15:21:
gezamelijk doof worden, gebruik van handgebaar kent geen dialect en straattaal. Lekker rustig en het ziet er grappig uit. Probleem opgelost.

die vind ik nou heel slim
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op zondag 26 april 2009 om 20:18:

ik hoop dat je tegen die tijd nog zulke scholen heb.........

en het is zeker zogenaamde "straattaal"
uitroeien die nep hollanders!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van daddy's little dragon op dinsdag 28 april 2009 om 13:05:
ik hoop dat je tegen die tijd nog zulke scholen heb.........

Als mijn kind (later) lastig gevallen wordt door zo'n mafkezen sta ik zo in die klas :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Naar buitenland sturen."

3de wereld landje (Y)
hoppaaa.. weg dr mee B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 27 april 2009 om 16:15:
Moeten ze toch zelf weten.

Soort van gratis clownshow. Ze zetten zichzelf voor gek.

Stem ik in mee!!

Waarschuw beheerder
Ach ieder zijn ding.
Heb er geen last van, als ze zo praten weet ik in ieder geval nog wat ze bedoelen.
Want van bijvoorbeeld echt dialecten begrijp ik over het algemeen geen snars. Ik zweer het je haha :p

Artiest Synthopia
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 april 2009 om 16:25:
je kan ook proberen om de goede dingen van buitenlanders (want jazeker, ze hebben ook dingen die ons zouden kunnen verbeteren, waar we wat van kunnen leren) eruit te halen

Begin maar..

1.
2.
3.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 april 2009 om 07:26:
Uitspraak van über-Flappie op zondag 26 april 2009 om 16:25:
je kan ook proberen om de goede dingen van buitenlanders (want jazeker, ze hebben ook dingen die ons zouden kunnen verbeteren, waar we wat van kunnen leren) eruit te halen

Begin maar..

1.
2.
3.

1 koffieshop
2 shoarmatent
3 is er niet

Waarschuw beheerder
Ik zag van de week een stuk of 10 nep-antillianen met een tandenstoker in hun mondhoek, ook weer zo'n rage volgens mij:lol:. Heb er verder geen last van hoor, ze doen maar een eind weg8).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 april 2009 om 12:03:

tzl

Ik zag van de week een stuk of 10 nep-antillianen met een tandenstoker in hun mondhoek, ook weer zo'n rage volgens mij:lol:. Heb er verder geen last van hoor, ze doen maar een eind weg.8)

:lol: Ekte kenkstaz :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Laat ze maar lekker, ik neem ze niet serieus
Waarschuw beheerder
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Naar buitenland sturen."
Waarschuw beheerder
Je herkent ze meestal aan de uitspraken als: Je weet zelluf, skeer, wollah, ik zweer, swa en ga zo maar door, je kent de niet bestaande woorden wel.
En ze spreken het ook nog uit zoals de "o zo stoere" marokkaantjes en soortgenoten.

Zóóóóó verrekte kansloos. Snap zoiezo niet wáárom hun "bij de maroc's willen horen" get a life, of wat zelfrespect ofzo...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michael!! op woensdag 29 april 2009 om 22:17:
Zóóóóó verrekte kansloos.

Jij weet swa! wolla, ik zweer JWT B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kijk véél blanke rappertjes, de style van de buitenlanders overgenomen omdat ze zelf niet creatief genoeg zijn om hun eigen BLANKE style te creëren.

Ik zeg niet dat de style van "buitenlanders" algemeen slecht is maar ik kots op zo'n fake rappers. Daarom vindt ik steen vet :jaja:

Waarschuw beheerder
Mensen die de kruis van de broek tot aan de kniën hebben hangen en dan ook nog met een zelfaangeleerde accent praten.

Meelopers van het eerste uur zonder eigen identiteit.Ik heb gewoon meedelijden met die rakkers :lol:

Ik praat zelluf ook wel es so jw, maar dan foor die sarkasme dit dat!

Uitspraak van Donn045 op woensdag 29 april 2009 om 23:06:
steen

spoort gewoon niet :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 april 2009 om 19:41:

juist... je weet zelluf :yes:

:lol:
Waarschuw beheerder
Meelopers van het eerste uur zonder eigen identiteit.Ik heb gewoon meedelijden met die rakkers

:jaja::lol:

jaja, kewoon vor die lol jwt.
spoort gewoon niet

Hendig :lol:

Waarschuw beheerder
zelfde met die gabbers uit de jaren "90
Waarschuw beheerder
Soms zie je van die nederlandse kinderen die eruit zien en praten als een buitenlander als dat mijn kind was zou ik hem echt van straat trekken :/
Waarschuw beheerder
donateur
Gebrek aan tolerantie vind ik veel erger.

Waarschuw beheerder
wat vind je van buitenlanders die zich door nederlanders laten beinvloeden?
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie nou van deze vooral jeugdige mensen die zich laten bëinvloeden door buitenlanders?

Waar ik een grote schijthekel aan heb zijn blanke (Nederlandse) kinderen die met een (Surinaams of Marokkaans etc) accent gaat praten. WALGELIJK! Mijn kind zou echt een klap voor d'r kop krijgen als ze dat flikt :[

Waarschuw beheerder

Ik irriteer me er zelf mateloos aan, op een forum als partyflock kan ik er wel om lachen, ik type zelf ook wel eens zo, maar mensen die zo gaan praten, mogen van mij een nekschot krijgen

Wat is dit nou weer voor bekrompen topic...

Mensen die met het kruis van hun broek tussen hun knieën lopen doen dat omdat ze zich laten beinvloeden door buitenlanders? Heb je er wel eens aan gedacht dat het ook te maken kan hebben met muziek waarnaar ze luisteren of de subcultuur waarmee ze zichzelf identificeren?

Als ik blanke koters zo hoor praten, dan kan ik er hard om lachen en denken:
"Ach, het is een fase... Groeien ze wel weer overheen."

Je moet je niet zo druk maken om dingen die er niet toe doen; is slecht voor je hart :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 mei 2009 om 11:44:
wat vind je van buitenlanders die zich door nederlanders laten beinvloeden?

iid, zelfde stelling allen omgedraaid, ook belachelijk :/

Lady luck, ga toch naar marokko ofzo, en laat je nemen door 8 turken :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 mei 2009 om 12:52:
Mensen die met het kruis van hun broek tussen hun knieën lopen doen dat omdat ze zich laten beinvloeden door buitenlanders? Heb je er wel eens aan gedacht dat het ook te maken kan hebben met muziek waarnaar ze luisteren of de subcultuur waarmee ze zichzelf identificeren?

ja met een subcultuur van buitenlanders :/

ga verdomme gewoon gezond op zn hollands pillen vreten en hakken :lol: