Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 mei 2009 om 21:47:Beter een goeie...
oooooh uiteraard
De simpele downloaden alleen flash van internet
Uitspraak van Harry Muff op dinsdag 5 mei 2009 om 21:47:Als je kan wachten tot 2011 voordat je aan de beurt bent:
Bij tattoo's moet je geduld hebben. Vind je echt een debiel als je om een wachttijd naar iemand anders toegaat, of hij moet net zo goed/beter wezen. Het staat de rest van je leven erop.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 mei 2009 om 21:50:Bij tattoo's moet je geduld hebben. Vind je echt een debiel als je om een wachttijd naar iemand anders toegaat, of hij moet net zo goed/beter wezen. Het staat de rest van je leven erop.
Zijn er zat die dat geduld dus niet hebben.
Zelf heb ik de eerste keer ook anderhalf jaar moeten wachten tot ik aan de beurt was, de tweede keer een jaar. Bij aanvang van mn tweede project maar direct afspraken gemaakt voor de derde, en nu ben ik weer over een jaar aan de beurt.
Zoals met zoveel dingen: Als je het doet, doe het dan goed. Tis niet voor niets als er bij een tattoo artist een wachtlijst is..
Uitspraak van Harry Muff op dinsdag 5 mei 2009 om 22:03:Als je het doet, doe het dan goed. Tis niet voor niets als er bij een tattoo artist een wachtlijst is..
Uitspraak van inactief op dinsdag 5 mei 2009 om 22:17:En dan praten ze over een krediet crisis
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 mei 2009 om 22:37:het tattoo gajes iig niet
Nee ik leef wel al 4 maanden op water en brood maaaaar heb strax wel een vette tattoo hahaha
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 mei 2009 om 14:45:Die bestaat dus niet meer...Das nu de Dragon...
wegens ruzie ik cherry's gesloten ..
Uitspraak van Mary Cherrycherry's geslotenop woensdag 13 mei 2009 om 13:42:
was dat niet de zaak van zn zoon?
die zit nu een hele tijd bij dragon zelf...goed bezig voor zo'n jonge leeftijd