Partyflock

Forumonderwerp · 1057999
Poll, geopend op woensdag 22 april 2009, looptijd van 6072.4 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Hoe zou Nederland met deze problemen om moeten gaan?

19471%
Deze Marokkanen het land uit sturen
13249%
Marokkaanse ouders ook verantwoordelijk stellen
11843%
Grenzen dicht voor niet-westerse allochtonen
10338%
Deze Marokkanen extra zwaar straffen
83%
Anders, namelijk:
62%
Geen idee

PvdA: 'Nog 10 jaar Marokkanenproblemen'

Minister voor Integratie Eberhard van der Laan (PvdA) verwacht dat problemen met Marokkaanse jongeren nog minstens acht tot tien jaar zullen duren.

Dat zei hij vandaag in de Tweede Kamer. Over vier jaar moet er 'substantiële vooruitgang' zijn geboekt, aldus Van der Laan volgens De Pers.

Acht tot tien jaar

"Maar ik wil niemand wijsmaken dat dit over vier jaar is opgelost. Als het gaat om de vraag wanneer Marokkaanse jochies gewoon op het gemiddelde niveau zitten, dan praten we eerder over acht tot tien jaar."

In februari maakte het kabinet bekend dat Marokkaanse gezinnen met problemen 'gezinsmanagers' krijgen en dat straatcoaches hangjongeren naar school gaan sturen.

Bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/04/pvda_nog_10_jaar_marokkanenpro.html

Zelfs de PvdA, de 'allochtonen-partij' bij uitstek, begint het door te krijgen. De problemen rond Marokkaanse jongeren zullen nog zeker 8 a 10 jaar duren.

Let op: Hou het netjes, anders zal het topic gesloten worden en dat zou jammer zijn.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 17:42:
Daar gaan ze ervan uit dat je gewoon je plicht doet en de taal leert en anders tyf je maar op

Precies!

waarom doen wij dat niet?:/
Uitspraak van Florence op woensdag 22 april 2009 om 16:20:
Je hebt gestemd, jouw keuzes waren: "Deze Marokkanen extra zwaar straffen", "Deze Marokkanen het land uit sturen", "Grenzen dicht voor niet-westerse allochtonen" en "Marokkaanse ouders ook verantwoordelijk stellen"

Oprotten me die gekkeng, als ze zich niet aan WILLEN passen.
laatste aanpassing

Uitspraak van Florence op woensdag 22 april 2009 om 17:48:
Ik werk op het Ministerie van Binnenlandse Zaken.

en wat doe je zoal? (in iedere geval niet de lokale politiek dat scheelt)

Uitspraak van Florence op woensdag 22 april 2009 om 17:48:
Ik werk op het Ministerie van Binnenlandse Zaken.

Ja, je werkt vast héél hard als je de hele dag flockt

:lol:

Uitspraak van inactief op woensdag 22 april 2009 om 16:25:
ben benieuwd hoelang dit topic binnen het linkse pf beleid blijft...
btw heb alles gestemd (Y)

Als PF links is was Hitler een kleuterjuf.

Toko is zo extreemrechts als de tering. En allochtonenknuffelen is niet links, check maar 's hoe moordlustig Stalin tegen niet-Russen op trad b)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 17:18:
laten zien hoe een "fatsoenlijk" Nederlands gezin hun kinderen opvoed.

Tokkies willen wel meewerken :aai:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 19:39:
Tokkies willen wel meewerken :aai:

boeiend of die meewerken of niet

die moet je gewoon afmaken :)

hey kapitein blauwbeer, ook niet te herkennen

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 19:39:
Tokkies willen wel meewerken

probeer je grappig te zijn?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 19:58:

vergelijk me nie met die kut vlopjesdrukker wil je :loser:

:lol:

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 22 april 2009 om 20:00:
vergelijk me nie met die kut vlopjesdrukker wil je

:roflol:

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 22 april 2009 om 20:00:
vergelijk me nie met die kut vlopjesdrukker wil je :loser:

probeer je grappig te zijn?

Nee. Er zijn nog altijd meer tokkies dan probleem allochtonen :aai:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 20:05:
Er zijn nog altijd meer tokkies dan probleem allochtonen

nope

kijk maar bij Opsporing Verzocht ;)

NL-se tokkies doen wel dinge fout maar tis meer shit zoals van de vrachtwagen gevallen zooi verkopen, Marocs gaan als Ali Baba deed gewoon uit roven ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 20:05:
Er zijn nog altijd meer tokkies dan probleem allochtonen

Het gaat hier toch niet ver die tokkies :rot: het gaat hier over marokkaantjes die denken dat ze zich niet hebben aangepast, maar onze tokkies nog niet kennen. :aai:

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 22 april 2009 om 20:08:
kijk maar bij Opsporing Verzocht

tokkies doen meestal metaalhandel en op zaterdagavcond knokken, probleemmarokkaantjes doen oude vrouwtjes beroven.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 20:10:
okkies doen meestal metaalhandel en op zaterdagavcond knokken, probleemmarokkaantjes doen oude vrouwtjes beroven.

btje knokken en oud ijzer hosselen was daar nou mis mee

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 20:10:
Het gaat hier toch niet ver die tokkies het gaat hier over marokkaantjes die denken dat ze zich niet hebben aangepast, maar onze tokkies nog niet kennen.

:gaap: de gastarbeiders zijn hier gekomen omdat de tokkies geen laag niveau arbeid wilden doen maar liever uitkering trekken icm zwartklussen en handel :aai:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 19:15:
en wat doe je zoal? (in iedere geval niet de lokale politiek dat scheelt)

Informatie verzamelen :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 20:15:
de gastarbeiders zijn hier gekomen omdat de tokkies geen laag niveau arbeid wilden doen

nee, omdat de bedrijven hun niet wilden betalen

de tokkies hebben dat tuig hun ouders nie hierheen gehaald, maar de bazen van de tokkies

ofja bazen... ex bazen..

NL-ers ontslaan, Turk dr voor in de plaats uitbetalen via organisatie in eigen land CAO ontduikeng de gekste :cheer:

zwartklussen en handel

is iig werk, en levert de samenleving veel voordeel op

alleen moeten ze met hun vadsige spekkoppen van de TV blijven en nie gaan zeuren als ze na 40 jaar pak shag en 2 sixpacks per dag de kenker krijge :lol:

de gastarbeiders zijn hier gekomen omdat de tokkies geen laag niveau arbeid wilden doen maar liever uitkering trekken icm zwartklussen en handel

droom jij maar lekker verder jongen :bye: Turken kwamen hier en vertrokken voor een groot deel, marokkanen kwamen tien jaar later meestal als illegaal
laatste aanpassing

Uitspraak van Florence op woensdag 22 april 2009 om 20:19:
Informatie verzamelen

Pf goede bron (y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 20:20:
droom jij maar lekker verder jongen Turken kwamen hier en vertrokken voor een groot deel, marokkanen kwamen tien jaar later meestal als illegaal

Hehe, iemand die denkt dat 3e generatie alsnog het land wordt uitgezet, wie droomt er nou?

Het ging zo goed in Nederland dat niemand meer de echte kutklusjes en ongeschoolde fabrieksarbeid wou doen en daarom haalden ze 100000 gastarbeiders hierheen, aanvankelijk met tijdelijke contracten, maar al snel voor langer en de familietjes hierheen enzo.
Artiest DanM
'gezinsmanagers'

Uiteraard weer op de kosten van de 'normale' nederlander...:lol: korten op ww/kinderbeslag zeg ik...:[

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 20:30:
daarom haalden ze 100000 gastarbeiders hierheen

Wie is 'ze'?

Niet de luie tokkie NL-ers maar juist de papzakken aan de top van de bedrijven ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 20:30:
Hehe, iemand die denkt dat 3e generatie alsnog het land wordt uitgezet, wie droomt er nou?

hey dat heb je me nergens horen zeggen :no: dus wat lul je nou, ik zeg alleen dat probleemjongeren (en daar bedoel ik alle probleemjongeren) naar een kostschool moeten, en dat de ouders ook moeten worden aangepakt.

Dat heb ik gezegd.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 20:39:
hey dat heb je me nergens horen zeggen

Klopt sorry, wel een aantal andere zwakzinnigen hier :bye:
aanpassen of opkrassen.................
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 22 april 2009 om 20:37:
de luie tokkie NL-ers

Kijk uit met wat je zegt, anders klagen ze jou dalijk ook nog aan 8)

Uitspraak van Jantje trammelantje op woensdag 22 april 2009 om 16:31:
Iedereen loopt te roepen van extra straffen etc etc..

Heeft totaal geen zin.

zolang wij Nederlanders altijd onze eigen cultuur middelmatigen en achterstellen en dat het woord trots of nationalist, vieze woorden zijn, moeten we niet verwachten dat nieuwere groepen nederlanders onze cultuur serieus nemen.

de grondslag van veel problemen in Ned liggen veel dieper van aard en zijn niet zo simpel als ze lijken. Je moet niet de gevolgen wegnemen maar de echte oorzaken. zolang de regering niet in staat is om eensgezind te zijn en goed te reguleren, hebben we problemen en die zullen alleen maar erger worden.

Mee eens :yes: en alsof deze probleemgroep de oorzaak is van alle ellende in Nederland, verliezen we dan niet de focus op de andere maatschappelijke problemen zoals de zorg bv.? Nogmaals: elke gemeenschap heeft zijn rotte appels en die moeten worden aangepakt maar probeer zeker niet alles te stigmatiseren op afkomst of religie want dat heeft zeker in Nederland er geen ene flikker mee te maken :[

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 20:59:
Klopt sorry, wel een aantal andere zwakzinnigen hier

als zogenaamd sociaal intelligente, zit jij ook flink te generaliseren.(n)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
lijkt me duidelijk

aanpassen of..... ERUIT!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 april 2009 om 08:59:
afkomst of religie want dat heeft zeker in Nederland er geen ene flikker mee te maken

ik denk dat het daar wel degelijk mee te maken heeft, wat gewoon jammer is dat marokkanen over het algemeen best vriendelijk volk is, maar dat die opstandigen uit het rifgebergte hier zitten..... Maja gewoon degene die zich niet kunnen gedragen terug sturen is het probleem zo opgelost

Artiest Garong
Uitspraak van Florence op woensdag 22 april 2009 om 17:25:
Hey, Maar eh.. waarom doet Nederland dat dan wel?

daarom lijkt me;

dag komt 40% opdagen en na 2 weken is dit aantal 15%.

Ik zou op zijn minst willen dat een ieder zelf voor zijn cursus moet betalen.

Opkomst zal alleen maar lager worden. Ik ben hier niet heel erg in bekend maar ik dacht dat de curces verplicht was.

Je hebt gestemd, jouw keuzes waren: "Deze Marokkanen het land uit sturen", "Grenzen dicht voor niet-westerse allochtonen" en "Marokkaanse ouders ook verantwoordelijk stellen"

Uitspraak van Wesleyy_ op woensdag 22 april 2009 om 23:23:
aanpassen of opkrassen.................

:yes:

dus over 10 jaar zijn ze allemaal opgerot? (y)

waarom zou je iemand anders aanpakken wanneer het een marokkaan is..?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 april 2009 om 17:49:
waarom zou je iemand anders aanpakken wanneer het een marokkaan is..?

Ik denk dat ze doelen om de 'straathouding' van mening jeugdig Marokkaantje.. de houding die ze nogsteeds onderschatten in naief den Haag. Zolang het daar vol blijft zitten met studiebollen in pak die geen idee hebben wat er zich afspeelt in sommige steden, duurt dit probleem nog wel even. Sterker nog, het zal er heus niet beter op worden..

PvdA, watjes

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 april 2009 om 18:01:
PvdA, watjes

"Deze Marokkanen het land uit sturen"

voor de rest geen com... zon topic als deze worden veel puntjes uitgedeeld door dat linkse grut
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Deze Marokkanen het land uit sturen"

voor de rest geen com... zon topic als deze worden veel puntjes uitgedeeld door dat linkse grut

Idd... ben blij dat ik er net weer 1 heb opzitten (N)

eerst:
"Deze Marokkanen extra zwaar straffen",

en dan:
"Deze Marokkanen het land uit sturen"

veel beter plan (Y)
verwacht dat problemen met Marokkaanse jongeren nog minstens acht tot tien jaar zullen duren.

Dat hoeft maar een maand te duren als ze nou eindelijk eens echt wat gingen doen. Niet naar die klote hippies luisteren, geweld lost wel wat op. Een hoop.
Uitspraak van DanM op woensdag 22 april 2009 om 20:33:
kinderbeslag

Beetje beslag in de oven en na een uur bakken heb je een kind:D

echt weer nederland.. het gaat nog tien jaar duren.. wat is dat voor een slap gezeik zeg.. keihard aanpakken die gasten en ze voor de keus zetten : aanpassen of opzouten.. en wel binnen een jaar..

dat halfslappe gedoe uit den haag is toch te gek voor woorden.. alles moet eeuwig duren.. gezinscoaches, theedrinken, knuffelen.. :[

Het overgrote deel van nederland is het zat en het is allang duidelijk dat de softe aanpak niet werkt.

Uitspraak van ThunderdomeUtreg op zaterdag 25 april 2009 om 15:13:
Idd... ben blij dat ik er net weer 1 heb opzitten

kun je op je vingers nagaan dat je hier puntjes krijgt stel je voor zeg je hebt hier op pf een mening of zegt wat heel nederland denkt.. feit blijft dat die mannetjes niks beters te doen hebben dan overlast veroorzake nmaar je mond open doen mag niet tegen dat tuig ai ai is vast ook een puntje waard.....

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 april 2009 om 16:45:
dat halfslappe gedoe uit den haag is toch te gek voor woorden.. alles moet eeuwig duren.. gezinscoaches, theedrinken, knuffelen..

nee dat achterlijk tuig uit den haag wil alleen de hardwerkende Nederlander naaien en begraaien!! bij die niet geaccepteerde nieuwe nederlanders valt namelijk niks te halen
laatste aanpassing

Deze Marokkanen het land uit sturen

De ideeen van links (zoals Groen Links en PvdA) zijn in eerste instantie niet verkeerd, en hebben volgens mij altijd goed gewerkt
Maar dat was misschien 20 jaar geleden zo...
We leven vandaag de dag in een verruwde samenleving...
Je ziet het gewoon dagelijks voor je ogen en in de kranten afglijden
Normvervaging
Ik vind persoonlijk dat de tijd van pappen en nathouden nu wel voorbij is
De tijd van een schouderklopje, thee drinken, medelijden en subsidie is nu wel voorbij lijkt me...
Mensen die NIET willen werken en chronisch crimineel gedrag blijven vertonen en de maatschappij criminaliseren (conducteurs mishandelen, buschauffeurs molesteren enz enz) hebben allen een flinke trap onder hun hol nodig
Niet de zoveelste taakstrafje, vlinderreis, moeilijke jeugd en identiteitscrisis met de Marokkaanse afkomstgezeik

AANPAKKEN :bounce:

En ik ben het zeker niet voor de volle 100% eens met Geert Wilders, maar hij schudt dat ingeslapen zooitje in Den Haag mooi wel wakker (respect Darfur) :respect:
laatste aanpassing
"Maar ik wil niemand wijsmaken dat dit over vier jaar is opgelost. Als het gaat om de vraag wanneer Marokkaanse jochies gewoon op het gemiddelde niveau zitten, dan praten we eerder over acht tot tien jaar."

ja ofniet die lui zulle nooit verandere. rattevolk, profiteurs in hart en niere

Goede poll (y) en vooral een prachtige tussenstand :respect: