Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 18:16:en een goed betaalde baan natuurlijk
ik ook
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 18:42:Jij maakt zelf zo te zien ook niet echt vriendjes
jij dan
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 18:32:je moeder
Jouw moeder zit aan de crack: https://partyflock.nl/albumelement/57470235:26007980
Vandaar dat jij zo ontspoord bent met je volk. Hillarisch
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 18:45:Vandaar dat jij zo ontspoord bent met je volk. Hillarisch
gaat dit over het gothic topic wat doe je hier en nee men moeder doet niet aan crack die van jou wel
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 18:46:gaat dit over het gothic topic wat doe je hier en nee men moeder doet niet aan crack die van jou wel
Heel leesbaar. Hoort dit ook bij je zaagsels?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 18:46:wat doe je hier
Kan ik beter aan jouw vragen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 18:47:Kijk dat verklaart een boel
dat zij onzin spreekt ja klopt
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 18:47:Heel leesbaar. Hoort dit ook bij je zaagsels?
Haha pas maar op hij zij net dat als je raar over hem praat dat je dan een
straf punt krijgt
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 18:49:dat zij onzin spreekt ja klopt
Nee jij lult lekker normaal
Hij ontspoord?
Ik wist niet anders te verwoorden. Moest het snel kwijt.. Na 2 reactie's van hem, moest ik al kosten
In de gothic scene zullen ze hem wel uitkotsen dus nou probeert ie het maar hier....
triest...
Mja... Hij is nep
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 18:50:Haha pas maar op hij zij net dat als je raar over hem praat dat je dan een
straf punt krijgt
Zolang je aan het beleid houdt, is er niks aan de hand
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 18:32:je moeder
Want dat is niet netjes
Anywee...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 18:54:Zolang je aan het beleid houdt, is er niks aan de hand En hij mag gerust vloppen..Dan vlop ik hem ook met dit:
Nou als ik hem mag geloven schelden wij hem uit
maarja zal wel aan mij liggen misschien ben ik dan wel de leeg hoofd hier
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 18:59:Nou als ik hem mag geloven schelden wij hem uit zie het alleen nergens terug
maarja zal wel aan mij liggen misschien ben ik dan wel de leeg hoofd hier
Ik zie het ook nergens staan.. Hij is aan het schelden. En lekker makkelijk om een ander aan te wijzen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 19:01:Ik zie het ook nergens staan.. Hij is aan het schelden. En lekker makkelijk om een ander aan te wijzen ... En na 2 reactie's van hem naar jou gericht vond ik hem eeder een leeghoofd... Jij bent dat niet
Ja precies het is nu echt zo'n welles nietes spelletje hij heb me aan gegeven
maar ze lezen alles toch na als iemand aan gegeven word?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 19:02:Ja precies het is nu echt zo'n welles nietes spelletje hij heb me aan gegeven
maar ze lezen alles toch na als iemand aan gegeven word?
Heeft hij aangifte gedaan? Wegens wat?
Als politie het serieus neemt, dan kunnen ze het alles nalezen! En denk dat je er niks over gehoord hebt, anders vraag je me dit nie dus is er ook niks aan het handje
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 19:04:Als politie het serieus neemt, dan kunnen ze het alles nalezen! En denk dat je er niks over gehoord hebt, anders vraag je me dit nie dus is er ook niks aan het handje
haha nee meid grapjas hij heb me aan gegeven bij partyflock
gevlopt
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 19:06:haha nee meid grapjas hij heb me aan gegeven bij partyflock
gevlopt
Durf het bijna niet te zeggen of ze het wel nalezen. Maar zolang jij hem niet scheld met erge woorden. dan is er niks aan de handje.. maar waar heeft hij jou gevlopt? Want in dit topic zie ik nergens via een vlopje dat hij jouw gevlopt heeft dus
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 april 2009 om 19:03:een klote baan, en een opel kadette, en een chick met lekkere billeng
haha
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 19:04:Als politie het serieus neemt, dan kunnen ze het alles nalezen! En denk dat je er niks over gehoord hebt, anders vraag je me dit nie dus is er ook niks aan het handje
de politie moet bekeuringen schrijven dus die hebben hier geen tijd voor
de politie moet bekeuringen schrijven dus die hebben hier geen tijd voor
Hier ga ik geen uitspraken over doen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 19:10:stuurde dit:
Tis niets voor niets een onzin & humor forum. Maar omdat we nogal uitwijken en offtopic gaan
Ehhm... Partyflock is lekker bezig met foutmeldingen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 19:10:Maar wel jammer dat je tegen woordig niet gewoon effe
gezellig kan praten in een topic maar dat er meteen ruzie
gemaakt moet worden
jij begon ja in prive
Oke naja maak me ook niet druk trouwens alleen
wil mijn partylfock niet kwijt omdat iemand ineens
begint te schelden en te doen
Ot: ik zie mezelf over 20 jaar ...
Nou moet ik er om denken wat ik zeg anders
krijg ik weer van alles naar me hooft geslingerd
uhm uhm ik zie mezelf ovre 20 jaar in een groter huis
zitten
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 19:12:Maar omdat we nogal uitwijken en offtopic gaan I dont no.
Ot: ik zie mezelf over 20 jaar ...
Nou moet ik er om denken wat ik zeg anders
krijg ik weer van alles naar me hooft geslingerd
uhm uhm ik zie mezelf ovre 20 jaar in een groter huis
zitten
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 19:13:jij begon ja in prive
Nou dan mag je alles nog wel eens goed na lezen schat want jij begon
te schelden en te doen terwijl ik nog niet eens iets gezegt had
hebben jullie de pampers al vol gescheten kinders?
Je doet ook aardig mee
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 19:13:jij begon ja in prive
Goh.. Was je er weer?
Ik geloof je niet. Jij moet altijd een ander de schuld geven!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 19:14:Oke naja maak me ook niet druk trouwens alleen
Don't worry. Ze verwijderen je profiel niet
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 19:16:moet je aan haar vraagen
Niemand moet.
laatste aanpassing