| Betreft: | evenement: Q-BASE, zaterdag 12 september 2009 om 17:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak vanwanneer de line up bekend wordt.--//Roell\\--
op dinsdag 16 juni 2009 om 11:12:
Ik denk over een maand waarschijnlijk..
zou er dit jaar een nieuwe Anthem komen?
Zowiezo
Uitspraak van inactief op dinsdag 16 juni 2009 om 12:55:Ik denk over een maand waarschijnlijk..
Ik hoop dat er weer een Enzyme bunker is dit jaar
Uitspraak van inactief op dinsdag 16 juni 2009 om 12:55:Uitspraak van Roderickje op maandag 8 juni 2009 om 14:11:
zou er dit jaar een nieuwe Anthem komen?
Zowiezo
kdenk weer een remix van Mike NRG - Lost in dreams
Kvind die van vorig jaar nog steeds leuk
die heeft echt nog een speciaal plekje bij mij
Op naar q-base, btje jammer dat het nog 3 maanden duurt!
laatste aanpassing
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 15 juni 2009 om 17:45:net zoals q-dance volgend jaar troubles zal krijgen met vergunning defqon, aangezien de gemeente misschien een soort boulevard langs almere strand wil aanleggen
Op oproep Flevoland zinspeelde Q-dance zelfs al op meer bezoekers voor defqon volgend jaar. dus als het verkrijgen van een vergunning zo moeilijk is dan zullen ze dat soort dingen niet snel roepen voor een camera
Volgens mij zijn de projecten rond zowel die van weeze als die van almere-haven de koelkast in verdwenen ivm de economische crisis.
soms heeft die crisis dus ook wel voordelen
Uitspraak vanHuisje geboektMad Schone
op dinsdag 16 juni 2009 om 15:56:
Gheheh same here
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 juni 2009 om 16:33:is het zo dat je met de aanschaf van kaarten je ID moet laten zien? of bewijzen dat je 18 bent? en dat je op q-base niet wordt gecontroleerd omdat der allemaal studenten ofzo staan? en dat je als 17 jarige zo door kan lopen met een ticket?
Wat voor zooi gebruik jij dan
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 juni 2009 om 22:11:is de controle streng als je al een ticket hebt?
net als met defqon en zo
Uitspraak van sweettommy22 op dinsdag 23 juni 2009 om 16:15:Yes i am therei have never missed one Q-Base Party
q-base
beste feestje dat ik al heb gedaan 
dus zeker weer aanwezig
dus zeker weer aanwezig

![Ouwe[G]abber](/images/user/646583_3288430.jpg)