| Betreft: | evenement: Q-BASE, zaterdag 12 september 2009 om 17:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hier ook, doe ik nooit meer
haha ach vanavond als de eerste achter de kiezen zijn ga je weer vrolijk verder
Uitspraak van Ouwe[G]abber op zaterdag 12 september 2009 om 11:40:lekker door zuipe
dat doen we dan maar
jaja... de grote dag is aangebroken!

Uitspraak van NutteFrenkie op zaterdag 12 september 2009 om 12:17:Het zal wel erg koud zijn vannacht vrees ik Maar in de bunkers zal het weer veel te heet zijn Hahha, dat wordt denk ik wel een griepje volgende week
Kon je weleens gelijk in hebben. Q-Base pandemie zal wel uitbreken.
Maar feestje wordt er niet minder om. Heb er weer zin in.
ja joh? 
over 8 minuten maar es naar het station toe fietsen 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 september 2009 om 13:09:nog 4 uurtjes dan gaat het helemaal loos, ik kan het hier in blitterswijck horen, overdag xD, tenminste vorige jaren wel, maarja, live erbij zijn is toch beter!
in Venray net niet
laatste aanpassing
5 uur pre-party, 6 uur vertrekken, 7 uur Q-BASE!
Helemaal loos daar in Weeze.
Tot Straks iedereen....!
Helemaal loos daar in Weeze.
Tot Straks iedereen....!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 september 2009 om 14:21:in Venray net niet. Wel lekker een keertje, 15 min in de auto en we zijn er
nee joh 15 min, op de route dinges vanuit google 27km vanuit blitterswijck, vanuit venray dus 37 km ongeveer, en vanuit ons duurde het 30 min ofzo
Was zeker vet! 
Alleen koud
Die truien die je daar kon kopen kwamen wel van pas dus!
Was een mooie afsluiter van het Outdoor feestival seizoen, vannacht toen ik het zo koud had dacht ik aan de het indoor seizoen wat er nu aankomt.
De feestjes binnen in mooi aangeklede warme zalen met dikke lasers en andere effects.
Q-Base is elk jaar de schakelaar tussen outdoor en indoor, de schakeling tussen zomer en winter met zowel binnen als buiten feesten.
Alleen koud
Die truien die je daar kon kopen kwamen wel van pas dus!
Was een mooie afsluiter van het Outdoor feestival seizoen, vannacht toen ik het zo koud had dacht ik aan de het indoor seizoen wat er nu aankomt.
De feestjes binnen in mooi aangeklede warme zalen met dikke lasers en andere effects.
Q-Base is elk jaar de schakelaar tussen outdoor en indoor, de schakeling tussen zomer en winter met zowel binnen als buiten feesten.
Wat een dijk van een feest 
Q-base is en blijft gewoon een topper. Vooral qua muziek toch een stuk beter dan veel andere feesten omdat DJ's daar de ook wat oudere platen gewoon durven en willen draaien.
Zo hoor je nog eens wat leuks
Voor mij was het de beste Q-base tot nu toe.
Vond ook de aankleding / lasers in de hangaar er mooi. Heel erg vet gedaan. en het terrein op zich blijft prachtig. Een waar genot om daar je rondes te maken.
Q-base is en blijft gewoon een topper. Vooral qua muziek toch een stuk beter dan veel andere feesten omdat DJ's daar de ook wat oudere platen gewoon durven en willen draaien.
Zo hoor je nog eens wat leuks
Voor mij was het de beste Q-base tot nu toe.
Vond ook de aankleding / lasers in de hangaar er mooi. Heel erg vet gedaan. en het terrein op zich blijft prachtig. Een waar genot om daar je rondes te maken.
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 19:54:Veel leuke mannen gezien
Thx. In tegenstelling tot de vrouwen vond ik het maar bar weinig...*op paar bepaalde na dan*
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 19:57:In tegenstelling tot de vrouwen vond ik het maar bar weinig...*op paar bepaalde na dan*
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 20:27:wel veel rare duitse chicks gezien iig! damnnnnn
lol idd jezus zeg
er gingen er ook 2 tegelijk out in de hardtechno bunker, hememaal shaken enzo, epilepsie leek het wel

![Ouwe[G]abber](/images/user/646583_3288430.jpg)