Partyflock

Forumonderwerp · 1056252
3005x bekeken
Waarschuw beheerder
over die seroksat of hoe je het schrijft..
ik heb ze nu een maandje, en t leek wel alsof ik in t begin al wat merkte..
alleen de laatste paar dagen niet meer.
maar volgens mij alsj e met die medicijnen stop , moet je zelf aanvoelen of je weer beter voelt of niet.
ik had trouwens nog een vraag, ik wil graag een tattoo laten zetten, maar natuurlijk komt er dan toch ook wat inkt in je bloed, kan dit gewoon met deze pillen? ja misschien domme vraag, maar ben dr nogal onzeker over, en wil alles goed weten :$

bedankt! oh zie nu trouwens dat ik hem bij de verkeede toppic heb gezet, mijn fout!!

daisy.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hee allemaal.

ik ben gestop met seroksat
wou ik zelf ook en moest van mijn huisarts ook
omdat ik aangaf dat ik geen verschil merkte, en me eigenlijk alleen maar kutter er door ging voelen
ik heb het niet lang geslikt hooguit 2 maandjes, dus me arts zei dat ik niet hoefde af te bouwen maar meteen mocht stoppen...
ben nu 5 dagen er mee gesopt , alleen sinds dat ik gestopt ben ben ik er duizelig en raar gevoel in me hoofd, zou dit hier iets mee kunen te maken hebben?
want trek het afentoe niet eens, ookal loop ik buiten krijg ik een soort vlaag in me hoofd waardoor ik me wazig voel in me hoofd, weet niet zo goed hoe ik dit moet uitleggen,
ik ben ook ziek geweest was verkouden ( nu nog steeds) en had keelpijn, zat dus erg tegen de griep aan, alleen daar heb ik nu geen last meer van, ja nog een beetje verkouden..
maar toch maak ik me druk om me hoofd... voelt onzettend vervelend dit..
en ben zeker geen aanstelster maar ging er toch om huilen omdat het zn raar gevoel is in me hoofd en ook niet goed kan beschrijven, voelt als dikke duizelig heid en alsof er een band om me hoofd zit die het stevig afknelt..

iemand suggesties?
alvast bedankt!
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
8 Stoppen
Kan ik zomaar met dit medicijn stoppen?
Nee, bouw bij voorkeur langzaam af over een periode van vier weken. Na plotseling stoppen krijgen sommige mensen last van angst, duizeligheid, draaierigheid, tintelingen, oorsuizen, hoofdpijn, misselijkheid, zweten, hartkloppingen en stoornissen in het zien. Deze verschijnselen treden vaak pas één tot vier dagen na plotseling stoppen op en zijn binnen drie weken over.

Niet iedereen heeft veel last van ontwenningsverschijnselen. Kijk daarom hoe u reageert als u de dosering iets vermindert. Als u er geen last van heeft kunt u sneller afbouwen. Vraag uw arts hierbij om advies.

Als u dit middel gebruikt tegen een depressie: wees erop bedacht dat het effect van paroxetine pas na ongeveer zes weken maximaal is en dat u het middel daarna nog minstens zes maanden moet blijven gebruiken. Als u eerder stopt, heeft u kans dat de depressie terugkomt. Als u dit middel gebruikt tegen een depressie wordt vaak over een langere periode afgebouwd, om te voorkomen dat de verschijnselen van de depressie terugkomen.

Bron.

Kortom je klachten komen overeen met als je meteen stopt. Beter toch gewoon afbouwen ipv in één keer stoppen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van daisy500 op zaterdag 9 mei 2009 om 15:07:
voelt als dikke duizelig heid en alsof er een band om me hoofd zit die het stevig afknelt..

Zeker net op je een pet op hebt?

iemand suggesties?

Duurt vaak een maandje ongeveer voordat de bijwerkingen verwateren. Probeer verder goed te eten evt in combintatie met omega 3 visolie en vitaminipreparaten. Neem een abo van de sportschool en ga met een vriend(in) 2 dagen per week sporten.
want trek het afentoe niet eens, ookal loop ik buiten krijg ik een soort vlaag in me hoofd waardoor ik me wazig voel in me hoofd, weet niet zo goed hoe ik dit moet uitleggen,

Iets van lichte paniekaanvallen zo te lezen. In dat geval GEEN drugs gebruiken (als je dat mischien doet)

Succes
Waarschuw beheerder
dat weet ik zelf ook wel van dat afbouwen..
dat , dat eigenlijk moet!
maargoet dat is nu verleden tijd..
want aangezien ik het pas 2 maanden heb gebruikt
hoef ik het van ME dokter dus niet af te bouwen..
maar kan ik meteen stoppen ermee.
ik heb het nog 2 keer voor de zekerheid nagevraagd of ik er echt zo mee kan stoppen
en volgens hem kan het ja! omdat mijn dossering ook niet zo hoog was mogt ik er dus meteen mee stoppen.

en lichte paniek aanvallen?
hmm ik denk zelf niet dat het dat is,
paniekaanvallen zijn anders en die voel je niet als een duizeligheid in je hoofd.
denk dat het toch de ontwennings verschijnselen zijn door het stopppen van die pillen..
daar moet me lichaam dus ook aan wennnen.

dus dat klopt dus wel dat je, je duizelig in je hoofd kan voelen na het stoppen van seroksat
en nee gebruik geen drugs!
en nee voelt niet als een pet op me kop, want al zou ik een pet dragen zou ik hem niet zo strak dragen!