Uitspraak van Australian Girl op woensdag 21 oktober 2009 om 18:26:dat komt niet snel voor.. dus .. nee
wat bedoel je ? komt het niet snel voor dat een jonger kleiner is ?
hier is er één !!!!!
Uitspraak van Just me Mandy op dinsdag 3 november 2009 om 13:41:Dat overkomt me echt nooit
ben meestal de kleinste
heb ik nou nooit last van
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 oktober 2009 om 10:50:wat bedoel je ? komt het niet snel voor dat een jonger kleiner is ?
hier is er één !!!!!
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 oktober 2009 om 10:50:wat bedoel je ? komt het niet snel voor dat een jonger kleiner is ?
hier is er één !!!!!
petertje is voor MIJ
stop hem in mijn handtas
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 april 2009 om 15:24:ik moet echt geen vrouw die groter is dan ik
dat kan echt niet!
haha nee idd
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 april 2009 om 15:24:ik moet echt geen vrouw die groter is dan ik
dat kan echt niet!
Ach lijk me wel een keer leuk als ik erop gegooit wordt
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 5 november 2009 om 15:35:petertje is voor MIJ
stop hem in mijn handtas
oei dat wordt hier nog gezellig
Uitspraak van roodmannetje op zaterdag 7 november 2009 om 04:57:Ik vind kleine Peter een koning!
wauw dankje roodmannetje, waar heb ik dat aan te danken ?
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 9 november 2009 om 09:30:petertje is voor MIJ
stop hem in mijn handtas
oei dat wordt hier nog gezellig
zeker weten dat het gezellig wordt mannetje
Ik zou daar niet eens op letten, maakt het nou uit of een vriend groter of kleiner is?
Wel zou ik minder snel tot niet een relatie nemen met een kleiner persoon, waarom kan ik eigenlijk niet uitleggen.. Heb een keer een hele leuke jongen ontmoet maar ben uiteindelijk afgeknapt omdat hij kleiner was.. Heel stom eigenlijk..
Wel zou ik minder snel tot niet een relatie nemen met een kleiner persoon, waarom kan ik eigenlijk niet uitleggen.. Heb een keer een hele leuke jongen ontmoet maar ben uiteindelijk afgeknapt omdat hij kleiner was.. Heel stom eigenlijk..
Uitspraak van roodmannetje op vrijdag 13 november 2009 om 16:14:Omdat je niet zo standaard bent als 99% van de mensen hier op partyflock.
dat is zo ja, ik val wel op he
Uitspraak van roodmannetje op vrijdag 13 november 2009 om 16:14:Ik zou het dus wel weten als ik zo klein zou zijn, in de filmwereld kan je goud verdienen peter.
denk je dat echt ?? heb er al meer mensen over gehoord hoor, maar ja, ik ben wel superklein, maar kan ik ook acteren ??
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 november 2009 om 10:11:Ik vind je wel echt een geinig koppie hebben om te acteren hoor, ik zie jou liever in austin powers dan die vervelende mini-mi
dankjewel tijger, is al goed voor mn zelfvertrouwen als een knappe meid zoals jij dat zegt
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 november 2009 om 10:11:Ik vind je wel echt een geinig koppie hebben om te acteren hoor, ik zie jou liever in austin powers dan die vervelende mini-mi
helemaal met tijger eens : we want peter in the movie !!!!!!!!
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 20 november 2009 om 16:28:helemaal met tijger eens : we want peter in the movie !!!!!!!!
ik begin er straks zelf nog in te geloven
Uitspraak van Escobar_038 op woensdag 9 december 2009 om 21:31:Kleiner dan ik, dan moet het een kabouter zijn.!
Zo klein ben jij toch niet? tenminste op tv lijk je iig niet klein
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 december 2009 om 16:43:Gewoon vrienden? Al is het een dwerg.. zolang het gezellig is..?
wauw dus ik heb hier EINDELIJK een kans ?????????
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 december 2009 om 12:48:wauw dus ik heb hier EINDELIJK een kans ?????????
Wat voor kans wil je? Zoek je vrienden?
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 december 2009 om 16:43:ja, waarom niet ???
ok, succes
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 24 maart 2009 om 12:52:Wat vinden de meiden/dames/vrouwen/girls hier er van om te gaan stappen met een jongen/man die kleiner is dan zij zelf ?
niet doen