7415x bekeken
(polonaise)
een polonaise?
met ze alle
denk dat er paar viskraampjes neer gezet kennen worden
vent.
hoevaak moet ik 't je nog uitleggen voordat je 't snapt?
zo te zien had ik nog gelijk wat jouw niveau betreft.
Grap of niet..
Jij hoort niet zomaar aan de foto's van mijn dochtertje te zitten, begrepen? (Ga niet spotten met mijn kind of d'r fotos, dan heb je de verkeerde aan me)
Het was ironisch
jij hebt geen gevoel voor humor
moet je geen foto,s op je site zetten
dan heb je ook geen gezeik
ik heb mijn foto's afgeschermd.
en dan pakt hij maar mijn forum plaatje.
Beetje kort door de bocht, je praat anders als ik van je vette tattoos een kleurplaat maak en die publiekelijk online knal....
idd.
????????????
ja ik ben aan het bedenken of hij het alleen kan
wie wie zegt
owwwwwwwww ik dus
moet je geen foto,s op je site zetten
dan heb je ook geen gezeik
offfff ze alleen voor vrienden doen scheeld ook een heleboel
Het blijft Partyflock..
Ik heb de foto leuk bewerkt, dus niet zo aanstellen
Vindt jij...
Partyflock of niet, het blijft een feit dat het verkeerd is, je kan er zelfs strafpunten voor krijgen, en dat is dus niet voor niks..
dus moet ik alles delen
ik kan niet zwangert worden
maar samen zwanger zijn met je vriendin kan wel dan mag je een uitzondering maken
en hoef je niet te delen
Ja maar als je zwanger bent dan hoeft dat niet want dat heb je al een mee eter hihi
maar dan ken je zo aan de gang blijven met foto,s van iedereen
je weet dit is partyflock,ik lig er niet wakker van
Snap je mijn punt..
moet je klacht indienen bij de beheerders
heb ik al gedaan.
't bericht werd verwijderd.
toen zette hij die foto in z'n album, toen ik ging vloppen kreeg hij angst en verwijderde de foto snel.
maar samen zwanger zijn met je vriendin kan wel dan mag je een uitzondering maken
en hoef je niet te delen
Jij hebt makkelijk praten, jij bent nu zwangert...ik heb helemaal geen vriendin, dus sameng zwangert zijn is geen optie...
Telt een klein poesje [ in de zin van katje! ] ook als uitzondering, ik wil ontheffing van delen...
Snap je mijn punt.. jij hebt er niks van maar een prille moeder die ziet dat haar kroost gebruikt wordt bij het cyberpesten heeft er dus wel wat van, logisch als je het mij vraagt
het is en blijft partyflock, en je houdt het toch niet tegen snap je
heb ik al gedaan.
't bericht werd verwijderd.
toen zette hij die foto in z'n album, toen ik ging vloppen kreeg hij angst en verwijderde de foto snel.
dan moet je hem maar eens een bezoekie brengen
dan moet je hem maar eens een bezoekie brengen
Helemaal naar duitsland!!
Groeide *Djayden maar niet zo hard toen ik nog zwanger van hem was poeh poeh,Had best met je willen ruilen
geloof me dat wil je ook niet
dagelijks ctg etc...word wel goed in de gate gehouden maar slopen doet dit je wel hoor...
en daarbij een kindje wat niet aankomt is niet goed natuurlijk...
Jij hebt makkelijk praten, jij bent nu zwangert
wilje ruilen????
Telt een klein poesje
krijgt rare gedachten maar goed dat je er
in de zin van katje
bij zet
ook als uitzondering, ik wil ontheffing van delen
laatste aanpassing
yep
naah is me te ver weg..
mn schoonouders wonen in limburg, dat vind ik al ver..
Laat staan duitsland.
dagelijks ctg etc...word wel goed in de gate gehouden maar slopen doet dit je wel hoor...
Ja oke dat is ook niet niks nee ,
Djayden was 3370 gram (ik was toen pas 35 weken zwanger toen ik MOEST bevallen) ik denk als ik die bevalling zonder pijnstillers had moeten doen dat ik was overleden onder de bevallen (begrijp nu nog niet hoe ik hem eruit heb gekregen
Heej Lastig ding... wtf... wees es lief...
neeeej moet af en toe mijn naam eer aan doen he
Djayden was 3370 gram
maar waar is jou kleine man aan overleden als ik vragen mag
mijn jongste was 3300 met 38 weken....
deze ben ik nu 32.4 weken heen en ze is nog maar 1400 tenminste 2 weken terug morgen een echo dan weetik of ze al weer iets is aangekomen
maar al zou ik bevallen met 40 weken(wat er niet in zit)zal ze nog onder de 2500 zitten
Helemaal naar duitsland
yep
ga je mee dan????
laatste aanpassing
deze ben ik nu 32.4 weken heen en ze is nog maar 1400 tenminste 2 weken terug morgen een echo dan weetik of ze al weer iets is aangekomen
maar al zou ik bevallen met 40 weken(wat er niet in zit)zal ze nog onder de 2500 zitten
Oh dat is idd best licht
en weten ze niet hoe dat komt
jawel de navelstreng is op een bepaald stukje plat dus de voeding etc is te weinig om haar te laten groeien tenminste goed genoeg te laten groeien...
en ik rook ook niet al te best natuurlijk
ik niet hoor
ik heb geen gezeik aan me kop
nou zeg
mijn jongste was 3300 met 38 weken....
mijn moeder beviel van mij toen ze 30 weken zwanger was (met 5 maanden braken haar vliezen al)
Ik woog 1400 gr. en was 30 CM.
dat had ik met lunabella ook.
ze vonden haar te klein, ik had weinig vruchtwater en de bloedtoevoer via de navelstreng was niet in orde ofzo.
heb ook vanaf week 34 tot week 37 in 't ziekenhuis gelegen.
De gynaecoloog wouw me eigenlijk op 25 maart om 12.30 inleiden.
24 maar 's nachts kwamen de weeën 25 maart om 11.30 beviel ik van lunabella (Spontane bevalling) precies een uur later zou ik eigenlijk ingeleid worden.
maarja ik was 39.1 ver toen ik beviel, en luna woog 2690 gram..
laatste aanpassing