28 maart vecht regerend K1 kampioen Remy Bonjasky in Yokohama tegen Alistair Overeem die in zijn laatste party op KO wist te winnen van niemand minder dan Badr Hari.
snap wel wat je bedoelt, wat die topsporter allemaal moeten doen en laten om aan de top te komen, daar heb ik wel respect voor. Maar als je dan keer op keer als een of andere superheld opkomt en vervolgens binnen 1 ronde of knock out bent, of te moe om verder te kunnen dan kan ik daar echt geen respect voor opbrengen.
Nee maar zo klinkt ut alsof het allemaal vanzelf is gegaan jwt
Kijk als ik een keihard afgetrainde vechter zie ( Remy in dit geval ) die gemiddeld 2x per dag trained. En dan vervolgens in bijna elke partij constant zn dekking potdicht, in zn achteruit gaat en alleen een eenvoudige trap + stoot geeft en er niet meer uitkomt dan vind ik dat best wel vreemd. Kun je wel het gooien op zo vecht hij nu eenmaal, maar dat gaat er bij mij niet in.
Ik zie het ook in een heel ander oogpunt als de gemiddelde kijker die af en toe een keer K1 kijkt op eurosport. Komt ook dat ik alles volg en er best wel veel van af weet.
Van alle vechters die ik ken en heb zien vechten en dat zijn er nog al wat, dan is remy toch niet echt wat het moet zijn. Met die natrap van Badr Hari bijvoorbeeld, ik weet het is hartstikke fout. Maar een "echte vechter" ( knokker ) staat op en gaat er keihard voor.
Het is maar hoe je het bekijkt
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 maart 2009 om 10:16:
Maar het is gewoon jammer omdat hij een goede vechtstijl heeft maar daar zo weinig van laat zien.
dat is zeker zo ja. Maar ja hij pakt wel telkens de winst en heeft weinig blessures, daar is ook wat voor te zeggen
maar de kijker wil toch spektakel en dat is ook wat waard.
Van alle vechters die ik ken en heb zien vechten en dat zijn er nog al wat, dan is remy toch niet echt wat het moet zijn. Met die natrap van Badr Hari bijvoorbeeld, ik weet het is hartstikke fout. Maar een "echte vechter" ( knokker ) staat op en gaat er keihard voor.
Uitspraak van antznor op dinsdag 31 maart 2009 om 10:16:
Pcies
dat gaat om karakter! en een vechters hart!
hoorde dat hij op de vooravond van zijn wedstrijd in een restaurant zijn knie verdraaide!
Remy is een getalenteerde vechter. Hij behoudt altijd het overzicht en slaat slim toe. Voor de rest vind ik hem een aanfluiting voor de sport met zn geacteer. Ik bid dan ook elke dag dat ie ook es zwaar ko gaat.
Remy is een getalenteerde vechter. Hij behoudt altijd het overzicht en slaat slim toe.
Dat zeg je precies goed
Hij gaat Hoost een beetje achterna, kijken kijken en dan toeslaan
is opzich mooi en goed en hij wint ook steeds
bonjanksy is een tactische vechter. ben zeker geen fan van hem. veel te zakelijk en saai. maarja, hoe ie het doet doet ie het. hij wint. maar hij zal nooit het respect krijgen dat bijv. Aerts krijgt. hij zal echt moeten aanvallen, en niet alleen counteren.