Uitspraak van second time ir= op donderdag 19 maart 2009 om 16:34:
Uitspraak van Tacone* op donderdag 19 maart 2009 om 16:33:
Uitspraak van second time ir= op donderdag 19 maart 2009 om 16:31:
Vraag anders even aan de admins hier
das vragen om een vlopje
Uitspraak van Tacone* op donderdag 19 maart 2009 om 16:14:
net goed
lekkl PUH!!!
GNAGNA gnegne!
Naaaaaaananananaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
whehehehheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
hihihihihihihi !
WHaWhaWhaWhaWha
hohohohohohoho ik lach me een wasbord hohohohoho
Uitspraak van Tacone* op donderdag 19 maart 2009 om 16:33:
Uitspraak van second time ir= op donderdag 19 maart 2009 om 16:31:
Vraag anders even aan de admins hier
das vragen om een vlopje
Uitspraak van Tacone* op donderdag 19 maart 2009 om 16:14:
net goed
lekkl PUH!!!
GNAGNA gnegne!
Naaaaaaananananaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
whehehehheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
hihihihihihihi !
WHaWhaWhaWhaWha
hohohohohohoho ik lach me een wasbord hohohohoho
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 maart 2009 om 15:37:Jij hebt wel vaak een mening over dingen die je zelf niet gebruikt zeg
geen mening, een rijke fantasie
In die zin inderdaad dat wanneer je met iemand seks hebt die een soa heeft de kans groot is dat je als vrouw zijnde deze overneemt, maar als je natuurlijke weerstand ook nog eens weg is, wordt de kans nog groter
Ik denk eerlijk gezegd dat geen enkele punani bescherm is tegen een SOA hoe hoog of laag je zuurgraad ook is. Maybe I'm wrong!
Uitspraak van appeltje voor de dorst op maandag 16 maart 2009 om 20:03:Zolang ze maar bij de voetbal wegblijft.
wat een onzin, dat is een fabeltje, blaasontsteking is een bacteriele infectie, zonder onderbroek lopen heeft er niets mee te maken
vaak helpt het als je daar problemen(ontstekingen infecties ed) mee hebt even losse broek aan of rokje en geen onderbroek...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 maart 2009 om 13:30:Met Lactacyd heb je aanzienlijk meer kans op Soa's dus hoezo ''schoner'' ..
wat heeft dat de in godnaam mee te maken? als je geen condoom omdoet met vrijen heeft geen donder mee te maken met lactaspul