Partyflock

Forumonderwerp · 1053531
Gilverbod in Duinrell

Volgens de Telegraaf dreigt er een officieel gilverbod in attractiepark Duinrell. De rijkelui in de omgeving zijn fel tegen de komst van een nieuwe achtbaan die zeker het nodige gegil zal opleveren.

Ze vrezen geluidsoverlast omdat in de nieuwe attractie karretjes met een snelheid van 70 km van een hoogte van 22 meter gaan storten. De gemeente gaat vanaf mei, als de achtbaan actief wordt, met geluidsmetertjes de gillers controleren. "Bij overtredingen krijgt Duinrell eerst een waarschuwing, daarna een boete". Er komen nu mogelijk speciale borden om bezoekers te vragen niet al te hard te schreeuwen.

Bron http://www.spitsnieuws.nl/archives/provinciaal/2009/03/gilverbod_in_duinrell.html

gaan ze lekker verhuizen naar een bejaardentehuis, daar zal het vast stiller zijn :[
of ze hadden maar niet naast een pretpark moeten gaan wonen, gezeik van mensen soms :S
Uitspraak van Remsjo op zaterdag 14 maart 2009 om 20:27:
ze moeten die hele rijkemensen buurt opblazen

en dan mag er niet gegild worden

:lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 maart 2009 om 13:47:
of ze hadden maar niet naast een pretpark moeten gaan wonen, gezeik van mensen soms

idd
daar kikker je van op! :P

Gillende mensen moesten ze de kop van door de broekenpers heenhalen

Uitspraak van Remsjo op zaterdag 14 maart 2009 om 20:22:
De rijkelui in de omgeving

Die moeten niet zo zeiken!
OMG wat een miereneukerij weer hier! :[ Ik neem aan dat die rijkelui vast wel genoeg geld hebben het huis goed te isoleren en geluidsdicht te maken! Jezus:frusty:

http://www.youtube.com/watch?v=IIT64ALYg88

whahaah
net goed, sommige mensne die gillen echt alleen om het gillen.
23 september 2009

Beste mevrouw de koningin
Hierbij wil ik toch stilletjes medelen dat ik gister middag verkracht ben door een boze buurtbewoner in het pretpark in de nagelegen buurt
Ik wou heel graag gillen omdat er paar meter verderop 2 politie agenten stonden.
Maar inverband met het gilverbod in de wijk wassenaar, heb ik me hellaas stil moeten houden.
Aangezien ik hierbij een flinke boete krijg en de verkrachter in zijn gelijk stond.
Kon ik nog maar gillen dan was ik niet voor het leven getekend.

was getekend een kapot meisje van 14

Wassenaar bedankt.

Waar moet het heen met onze democratie.
laatste aanpassing