Partyflock

Forumonderwerp · 1053110

Heb vandaag een leuk schermpje gekocht, al zeg ik t zelf..
Een samsung syncmaster T200..

Maar daar zit dus zo'n dvi kabel voor, waar is dat ding precies voor? in mijn computer zit ook zo'n aansluiting dus ik denk dat die voor op de pc is maar er wordt ook beweert dat dat is om je dvdspeler op aan te sluiten..
Iemand die mij kan vertellen wat nou de waarheid is?

heb trouwes de drivers niet geinstalleert en hij doet het toch perfect ook al zoiets :lol:

Uitspraak van Atmoz op woensdag 11 maart 2009 om 19:03:
Het zijn (één van) de beste DVI kabels ooit gemaakt: MONSTER DVI M500.

Heb je dan ook die garantie die monster cable geeft op de HDMI kabels? (levenslange garantie, en levenslang gratis nieuwe kabels als er betere uitkomen?)

En over de prijs van de kabels, ik merk weinig verschil met het beeld dat ik heb met een big-ben ps3 kabel (24 eu) en een monstercable (130 eu) van dezelfde lengte
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 10:42:
Heb je dan ook die garantie die monster cable geeft op de HDMI kabels? (levenslange garantie, en levenslang gratis nieuwe kabels als er betere uitkomen?)

Geen idee. Ik heb die kabel ook maar gewoon gekocht.
Garantie boeit me ook eigenlijk niet. Als de kabel het goed doet, zal die dat ook altijd blijven doen (Y)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 10:42:
En over de prijs van de kabels, ik merk weinig verschil met het beeld dat ik heb met een big-ben ps3 kabel (24 eu) en een monstercable (130 eu) van dezelfde lengte

Er is wel degelijk verschil (op grote afstanden).
Ik kan het hier thuis gewoon testen... Bij sommige kabels heb ik super veel spikkels en strepen in het beeld, en bij de kabel die ik nu heb is dat al VEEEEEL minder, maar toch nog soms zichtbaar, en bij een korte super goede QED of Monster kabel is het beeld gewoon fantastisch! We hebben het dan wel over volledige 1080p uit een 45GB Bluray!!

Dus mensen, kom niet aan dat een goedkope kutkabel ook goed is, want dat is gewoon NIET zo. Anders mag je zelf komen kijken ;)

Bij korte kabels voldoen slechte/goedkope kabels (in sommige gavallen) misschien wel, maar ook daar is er soms verschil zichtbaar!