3010x bekeken
| Betreft: | evenement: Harmony of Hardcore The Festival, zaterdag 30 mei 2009 om 13:00 evenement: Emporium, zaterdag 30 mei 2009 om 12:00 |
donateur
hele lastige vraag
not
not
vraagt zij dat dan wijsneus?
hij.. maar toch bedankt
donateur
hehe oja sorry .. komt denk omdat er een meisje op je forumpica staat 
3de jaar Harmony Of Hardcore
Emporium pour moi!
Vorig jaar met een groep naar Emporium geweest, en is goed bevallen. Ook de mogelijkheid om even naar een house area o.i.d te gaan is wel fijn.. En dat kun je op Harmony of Hardcore dus gewoon NIET.. Ik denk dat de groep dan ook meteen een stukkie kleiner wordt, aangezien 90% van de groep niet van Hardcore houd, maar zich wel prima kan vinden in Hardstyle
Vorig jaar met een groep naar Emporium geweest, en is goed bevallen. Ook de mogelijkheid om even naar een house area o.i.d te gaan is wel fijn.. En dat kun je op Harmony of Hardcore dus gewoon NIET.. Ik denk dat de groep dan ook meteen een stukkie kleiner wordt, aangezien 90% van de groep niet van Hardcore houd, maar zich wel prima kan vinden in Hardstyle
Voor de hardcore liefhebbers is Harmony of Hardcore een aanrader
Qua buitenfeesten staat Harmony of Hardcore bij mij hoog in het vaandel alhoewel er natuurlijk niks boven Decibel gaat
harmony of hardcore is stukky harder qua muziekstyle maar ook qua geluid.
vorig jaar emporium veeeeel te zacht die muziek..
dicibel is een topper inderdaad maar mijn favo blijft toch defqon en q-base
Voor mij weer Harmony of Hardcore
of niet!! Vorig jaar mn beste festival en dan overdrijf ik niet
donateur
Harmony
Harmony
Harmony Of Hardcore
Zeker Harmony
HARMONY OF HARDCORE
Zeker Harmony of Hardcore
Duidelijk Harmony
harmony of hardcore natuurlijk
Harmony of Hardcore
Harmony of Hardcore
harmony of hardcore
Harmony of Hardcore.
donateur
senz, je vergeet mijnes te citeren 
donateur
senz, je vergeet mijnes te citeren
Ja maar je hebt nog niet een keer harmony of hardcore gezegd
laatste aanpassing
Ga altijd alleen, dus hoop op open en gezellige en leuke gasten daar..
Kijk!! Altijd een goede keuze om alleen te gaan! Kijk alleen wel uit als je met de trein gaat dat je op tijd terug gaat, want die fout heb ik vorig jaar gemaakt en kon toen alleen naar station en toen bleek ik de trein ook nog gemist te hebben
Maar...voor mij dus weer Emporium! Organisatie heeft van gemeente toestemming geluid harder te zetten! Het leuke aan Emporium is dat zowat alle stylen langskomen. Ja...leuk!!
Kijk!! Altijd een goede keuze om alleen te gaan! Kijk alleen wel uit als je met de trein gaat dat je op tijd terug gaat, want die fout heb ik vorig jaar gemaakt en kon toen alleen naar station en toen bleek ik de trein ook nog gemist te hebben .. Gelukkig woont vriendin in de buurt en zij heeft me mokkend naar huis gebracht, hahaha!
Maar...voor mij dus weer Emporium! Organisatie heeft van gemeente toestemming geluid harder te zetten! Het leuke aan Emporium is dat zowat alle stylen langskomen. Ja...leuk!!
Ik heb een auto, en ga dus niet met de trein.
Uitspraak van [PPT]IWAUS op maandag 9 maart 2009 om 02:46:
Nou moet ik zeker wel?
Nee, emporium word hem niet. Tenzij het regent! En de hele dag hardcore is ook nix voor mij... Oftewel, zaterdags gewoon werken en stappen. En dan zondags ppo
HOH 
donateur
plat
juist .. dat is wel een mooie benaming ja
juist .. dat is wel een mooie benaming ja
Ik doe mijn best
donateur
sfeerloos past er ook wel bij
sfeerloos past er ook wel bij
Dat zou ik niet weten, ben er nog nooit geweest namelijk, maar de line-ups beloven inderdaad een middagje plat vermaak met binnen iedere stijl de grootste hitjes, en dat was het dan
Edit: mijn broertje is er vorig jaar ook geweest met de rest van de boeren van onze voetbalclub die normaal geen feesten bezoeken behalve van die Nope Is Dope concepten
laatste aanpassing
donateur
ik ben vorig jaar geweest. zijn geen partypeople wat daar komt. beetje staan en praten, alsof het een verjaarspartijtje bij iemand thuis is en je hebt je vrienden heel lang niet gezien en je wilt even bijpraten
eens en nooit weer
eens en nooit weer
Emporium is gewoon een of ander plat festival waar binnen iedere stijl alleen maar wat standaard naampjes komen draaien
Geen idee ben naar beide niet geweest..
Maar vele goede dingen over HOH gehoord
Emporium is gewoon een of ander plat festival waar binnen iedere stijl alleen maar wat standaard naampjes komen draaien
Niet met eens, kijkend naar de Hardstyle...
Dat je HOH leuker vind ok, maar dit is wel de meest mongole redenatie omdat te hebben. Zo kan je dat over elk commercieel festival of feest zeggen! Of gok je dat op HOH geen hitjes gedraaid worden?
laatste aanpassing
Dat je HOH leuker vind ok, maar dit is wel de meest mongole redenatie omdat te hebben. Zo kan je dat over elk festival of feest zeggen! Of gok je dat op HOH geen hitjes gedraaid worden?
op HOH hoor je ook hitjes, maar niet alleen maar
Ik zie een Ruffneck vs Gangsta Alliance op de mainstage, en daarmee heb ik al genoeg gezegd eigenlijk, kan nog wel meer voorbeelden noemen. De hardcore-namen bij Emporium zijn wel de typische hitjes-draaiers. Niet erg overigens, maar dan kies ik in dit geval toch voor wat meer diepgang
Sowieso hoef je dat niet over elk festival te zeggen, Ground Zero heeft al jaren een aparte line-up en ook Q-Base verraste afgelopen jaar met bunkers voor het label van Miss Djax, het Genosha-label, en een bunker voor het Pandemonium-concept
Dus er zijn wel degelijk uitzonderingen
Klopt, denk ook wel dat emporium commerciëler is opgezet, maar denk dat elk festival wel namen neerzet met "hitjes" omdat dat nou eenmaal mensen trekt. Denk dat wanneer je op Qbase en Ground zero, wat toch grote festivals zijn, alleen de dj's met meer "diepgang" neerzet, dat je een te klein publiek aantrekt!
Maar ben je met je eens dat ze ene minder standaard line up hebben die twee feesten.
Maar ben je met je eens dat ze ene minder standaard line up hebben die twee feesten.
laatste aanpassing
jawel, want op elk groot festival staan dus standaard namen in de lijst hehe
en in mijn ogen op Emporium alleen maar, dit in tegenstelling tot andere festivals, waardoor deze zich toch weten te onderscheiden en ik graag een kaartje voor deze festiviteiten aanschaf
donateur
line up vind ik minder belangrijk dan sfeer en beleving. de muziek was af en toe vet vorig jaar en dan staat iedereen maar een beetje te chillen.
ik ga dan dansen en dan staan ze mij aan te kijken van "wat doe jij nou?
"
ik ga dan dansen en dan staan ze mij aan te kijken van "wat doe jij nou?
Ging vorig jaar met hoge verwachtingen naar Emporium.
Helaas is daar niks van terecht gekomen. Heb idd alleen maar staan praten met mensen die ik al lang niet meer gezien had en verder een beetje alleen in de hardcore tent gestaan.
Pfff wat was dat een dikke vette tegenvaller zeg!!!
Zeker HOH dit jaar, heb er alleen maar goede verhalen over gehoord en de line-up is helemaal top. Dit jaar dus met zeer hoge verwachtingen naar Erp en ben er van overtuigd dat deze nu wel vervuld gaan worden!!
Helaas is daar niks van terecht gekomen. Heb idd alleen maar staan praten met mensen die ik al lang niet meer gezien had en verder een beetje alleen in de hardcore tent gestaan.
Zeker HOH dit jaar, heb er alleen maar goede verhalen over gehoord en de line-up is helemaal top. Dit jaar dus met zeer hoge verwachtingen naar Erp en ben er van overtuigd dat deze nu wel vervuld gaan worden!!
Ging vorig jaar met hoge verwachtingen naar Emporium.
Maar je hebt helemaal gelijk, alleen stond ik ook nog eens te buurten met mensen die ik iedere week zie hahaha... Maar we gaan van HOH een topfeest maken!
is toch niet meer in erp?
Is om de hoek schijnbaar, wel hetzelfde terrein maar een andere ingang? Dacht ik...
laatste aanpassing
Wat een politiek correct antwoord
hahah ja een beetje wel, maja Emporium was gewoon bagger en ben ervan overtuigd dat HOH 100x beter is
(das minder politiek correct)
is toch niet meer in erp?
Is om de hoek schijnbaar, wel hetzelfde terrein maar een andere ingang? Dacht ik...
Ja Erp of Veghel, maakt niet uit het wordt toch wel een vet feest!!!
Uitspraak van *J0rdy op vrijdag 6 maart 2009 om 12:14:
Harmony
Uitspraak van Andymion op vrijdag 6 maart 2009 om 12:28:
Harmony
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op vrijdag 6 maart 2009 om 13:03:
Harmony Of Hardcore
Uitspraak van John-ny op vrijdag 6 maart 2009 om 14:03:
Zeker Harmony
Uitspraak van HELMOND. op vrijdag 6 maart 2009 om 16:25:
HARMONY OF HARDCORE
Uitspraak van R.v.H. op zaterdag 7 maart 2009 om 13:12:
Zeker Harmony of Hardcore
Uitspraak van Xardio DJ op zaterdag 7 maart 2009 om 15:17:
Duidelijk Harmony
Uitspraak van Saskia' op maandag 9 maart 2009 om 11:55:
Uitspraak van Housefreak op maandag 9 maart 2009 om 14:09:
Harmony of Hardcore
Uitspraak van _Massy_ op maandag 9 maart 2009 om 16:09:
Harmony of Hardcore
Uitspraak van OXYD op maandag 9 maart 2009 om 18:24:
harmony of hardcore
Uitspraak van HARMKEop dinsdag 10 maart 2009 om 20:40:
Harmony of Hardcore.
En Harmony
Ben 3 keer naar Emporium geweest, 1 keer naar Harmony... En alle 3 de Emporiums (woon er tenslotte naast!) Waren niet zo vet als vorig jaar. Dikkere line up voor minder geld, dan is mijn keus duidelijk
Uitspraak van Twizza op dinsdag 14 april 2009 om 20:36:
En Harmony
word ik gvd weer niet geciteerd
Excusez moi, ik maak het goed op Harmony
donateur
goed plan
donateur
is het nog geen 30 & 31 mei
nee, eerst even naar amerika
nee, eerst even naar amerika
laatste aanpassing
donateur
wel een goeie deal eigenlijk he ..
maar ik ga volgend jaar ook al naar aruba
maar ik ga volgend jaar ook al naar aruba
wel een goeie deal eigenlijk he ..
Vond ik ookal
aruba
donateur
zeker harmony of hardcore!!
heb de kaarten al binnen!
Geen moeilijke keuze. Emporium, 100% zeker!!
donateur
Geen moeilijke keuze. Harmony of Hardcore, 100% zeker!!
voor mij persoonlijk veel betere line up!
donateur
neh ... er zijn niet zo veel saaie festivallen hoor
Emporium, zeker gezien de gemeente belooft mee te werken met geluid en het waarschijnlijk de laatste keer is op de Berendonk.
En natuurlijk thuiswedstrijd
En natuurlijk thuiswedstrijd
Niet met eens, kijkend naar de Hardstyle...
daar moet ik je helemaal gelijk in geven. staat weer top namen tussen
jij zit ook al in het n1 toppa he
dat klopt
donateur
ga je op woensdag al naar n1?
en wil je ook wel meeten op hoh eigenlijk
op woensdag al naar n1
wil je ook wel meeten
weet je dat wel ckr?!
donateur
jij?
ja natuurlijk
weet je dat wel ckr?!
nee, je kan nooit iets zeker weten
zoek.. en vind zou ik zeggen
als je iets gaat zoeken vind je het meestal toch niet
ga je op woensdag al naar n1?
Tis geen date flock
sinds wanneer is een meeting op een feest een date?
of zeg jij dat steeds tegen je matties? "ey jongeeee, ik heb vet veel dates gehad de laatste weken
Nee want ik meet nooit met mensen op een feest die ik niet ken
een meeting kan ook met mensen die je wel kent pikkemoos
gvd, probeert er 1 snugger te zijn hier
Ow jah sorry man dat ik niet van dermate hoog niveau ben als jou
Gvd kan ook echt niet geloven hoe snugger jij bent
donateur
gvd, probeert er 1 snugger te zijn hier
Inderdaad zeg
wijsneus dat ie is.
donateur
Gvd kan ook echt niet geloven hoe snugger jij bent
dit is nog niks gap
wijsneus dat ie is.
ja wijs is ie niet echt, als ie maar wel een feestneus is dan is er niks aan de hand
Dante je hebt aanhang
kom op nou, we zouden de discussie stoppen .. toch?
dit is nog niks gap
ja wijs is ie niet echt, als ie maar wel een feestneus is dan is er niks aan de hand
Wijs zijn is voor jou, maar dat andere zit wel snor
kom op nou, we zouden de discussie stoppen .. toch?
Oke oke oke oke!
AAAHHHHH wie slaat mij in een coma, zodat ik zaterdag wakker wordt 
Wordt er echt naar van, helemaal omdat ik NIET naar Fight Night kon (aha zware tegenvaller!)
Dus alles maar opgespaard voor dit feestje
Aanbod staat nog steeds hahahaha
Wordt er echt naar van, helemaal omdat ik NIET naar Fight Night kon (aha zware tegenvaller!)
Dus alles maar opgespaard voor dit feestje
goed plan
Aanbod staat nog steeds hahahaha
ik accepteer nog steeds bier
Ik ook wanneer is het ??
Ik ook wanneer is het ??
Vetkop jij ging toch naar Emporium, dat lelijke feest bij mij naast de deur?
ik accepteer nog steeds bier
Das mooi, ik ook

![[NL] Cindy](/images/user/583366_3871545.jpg)

![N[ii]entje](/images/user/196121_43813.png)