ja soory dat geen 1 reageert hoor, ehhh welke kroeg is leuk. Het is maar njet waar je van houd. Er is genoeg te doen. Grote markt zit vol kroegen peper en poelestraat ook.. ikzou zeggen probeer er een paar uit en je weet t snel.. persoonlijk zou ik voor cafe t stoepje gaan in de muurstraat..
succes idd hihihi vergeet niet langs het graaipalijs van vieze henkie en consorten te gaan
vieze henkie is waarschijnlijk al verplaatst naar elders, maar zit vanavond weer op z'n vaste stek te graaien. Tevens is t stoepje tegewoordig wel 24 p/d open..
begonnen bij het feest,
beetje die straat door gelopen en uiteindelijk weer terugg gekomen bij het feest, wat nog wel gezellig was qua muziek
t volk zelf leek wel vast geroest aan de krukken
ja had shadrak even binnen moeten stappen, maar je hebt maar een klein stukje van groningen gezien..
laatst in coasterbar geweest, die barman keek me vreemd aan toen ik regelmatig een snuif ging nemen in de plee... dacht dat het wel mag daaro in de muurstraat
LEg gotverdomme de site een dag plat !!!! wandt MJ is death mothurfuckers!!! eerbetoon ,ooit van gehoord? keanker pf !! geen repsect for de doden !! leg de site plat voor een dag, set een kondaleance registir oid !!! me = anti pf