1 volger · 9869x bekeken
daar gaat het bij vrouwen toch altijd om?
ohoh
ik hou dr niet zo van als iemand voor mij betaald
donateur
Mannen jullie moeten wat meer voor jezelf opkomen!
haha, moet ik meer voor mezelf op komen?
Zegt een meisje van 20.....
wat maakt dat nou uit hoe oud ze is?
geeft mss alleen maar aan dat ze meer wijsheid heeft dan de oudere hier aanwezig
Ik pak gewoon de rekening en ik betaal gewoon 
laatste aanpassing
geeft mss alleen maar aan dat ze meer wijsheid heeft dan de oudere hier aanwezig
Ik vind dat als de man betaalt ik weet dat de man echt geinteresseerd is in mij.
net alsof iemand van 20 geen levenservaring kan hebben:??
Minder dan iemand van 31
donateur
Minder dan iemand van 31
Misschien wel, misschien niet.
Wil niet zeggen dat ik geen mening heb en die niet mag/kan uitten.
Ja ik ben 20, maar mijn hersens zijn goed ontwikkeld hoor. en heb genoeg van het leven gezien om mn mening te formuleren over dit onderwerp.
donateur
Ik vind dat als de man betaalt ik weet dat de man echt geinteresseerd is in mij.
dat is echt stom. en als ik het je moet uitleggen, dan gaat deze stelling niet meer op :
Minder dan iemand van 31
donateur
ook echt alsof elke 31 jarige meer ervaring heeft dan elke 20-jarige 
dat is echt stom
Waarom is dat stom?
ook echt alsof elke 31 jarige meer ervaring heeft dan elke 20-jarige
Ik zeg niet ELKE 31 jarige ik spreek alleen voor mezelf
donateur
Waarom is dat stom?
omg
Ik zeg niet ELKE 31 jarige ik spreek alleen voor mezelf
dan nog
Nee das waar
gelukkig, je snapt 'm eindelijk
donateur
Nee das waar
Kijk niet om je af te kafferen ofzo, maar jij kent mij niet, jij kent mijn leven niet. Het enige wat je leest zijn mijn forumberichten en dat ik 20 ben. en daar oordeel jij over dat ik niet mag zeggen dta mannen heyt meer voor zichzelf op moeten nemen. Ik vidn dat weinig met leeftijd te maken hebben dat het mis is dat ik dat zeg?
Doe ik toch
Jij wel
maar jij kent mij niet, jij kent mijn leven niet
Geldt ook voor jou ..over mijn leven dan
dta mannen heyt meer voor zichzelf op moeten nemen.
Waarom moeten mannen meer voorzich op komen dan?
laatste aanpassing
donateur
Geldt ook voor jou ..over mijn leven dan
Ik oordeel ook niet over jou leven.
Waarom moeten mannen het meer voorzich op komen dan?
Ja omdat ik vaak hoor van: ja ik betaal of splitten, laat jezelf als man zijnde ook een keer verwennen door een vrouw die betaald ook al is het de eerste date. Vind dat mannen dat ook wel eens verdienen
Vind dat mannen dat ook wel eens verdienen
Het gaat er ook niet om of ze het verdienen ja of nee....het gaat erom of ze moeten/willen betalen
Ik ben daar ouderwets in..want ik vind wel fijn als er op de eerste date door hem betaalt word..geef mij meer het gevoel
dat ik het waard ben...daarna betaal ik heus wel als we wat gaan drinken of op een vervolg date...
En weet je beide dat er geen vervolg inzit dan deel ik wel mee in de kosten...maar de mannen die ik ontmoet heb wilden en
stonden erop om zelf te betalen...
donateur
bitch fight!!!
helemaal niet, ben niet boos ofzo en hoop jij, San, ook niet. Want is niet boos/gemeen/lullig bedoeld.
Het gaat er ook niet om of ze het verdienen ja of nee....het gaat erom of ze moeten/willen betalen
Ik ben daar ouderwets in..want ik vind wel fijn als er op de eerste date door hem betaalt word..geef mij meer het gevoel
dat ik het waard ben...daarna betaal ik heus wel als we wat gaan drinken of op een vervolg date...
En weet je beide dat er geen vervolg inzit dan deel ik wel mee in de kosten...maar de mannen die ik ontmoet heb wilden en
stonden erop om zelf te betalen...
Oke, mja meningen zijn verdeeld, en is prima toch? Ieder zijn mening en ieder zijn ding.
Misschien dat dit wél aan het leeftijdsverschil ligt. Want vroeger was het meer vanzelfsprekend dat een man betaalde en de laatste jaren zie je daar wel verandering in.
helemaal niet, ben niet boos ofzo en hoop jij, San, ook niet.
Misschien dat dit wél aan het leeftijdsverschil ligt.
Ik denk het ja
ik niet, mannen gaan toch ook niet stofzuigen, strijken en schoonmaken eten koken
Nouhou,,ik ken mannen die dat wel doen
Vrouwen werken tegenwoordig ook hoor!