ik denk t welen waarom zou je van niet denken?
Nou ik zou je kennis dan maar even bijspijkerenWant je weet het duidelijk niet. Omdat jij het hebt over goeie of slechte avonden en foutjes. Terwijl het de technofundementalisten gaat over dat ie jaren geleden echte techno draaide, treintechno blabla
Dat heeft er dus niks mee te maken of iemand een mindere dag heeft, of de zaak zo af en toe verpruts, maar dat iemand jaren geleden 10X zo stevig draaide. Dus daarom hebben ze het over vroeger.
Maar goed, ik ben geen technofundementalist. Ik hou wel van gepruttel. Maar Hawtin op bvb SMS vorig jaar was echt verre van gepruttel. Laatste uurtje Contact, en de laatste set die ik van hem zit steeds meer drive in. Ook al is het misschien nog niet zoals 2002/2003. Dus stop met dat huilende langspeelplaat van gezeur, discussie gesloten
technofundementalisten? waar heb je het over?
De housescene wordt zwaar overschat, het lijkt net of je het een way of life vindt. Je geeft het meer inhoudt dan het werkelijk heeft. Wat is er
nou kunstzinnig aan een dj die andermans plaatjes staat te draaien?
dat was ook niet al te bestmaar goed kwam misschien door het geluid
En Richie H. is denk ik een beter voorbeeld; hij was de hardst beukende hoor eind jaren 90. Met een hoogtepunt op ILT 5 jaar in 2000. Heb daarna een jaar last van oren gehad. En sinds dien draag ik dopjes
Verder zou ik zeggen, ga twee weekjes ervoor op 11 april naar awake. Kan je lekker een paar uurtjes eindjarennegentigsnoeitechno doengoed voor je algemene muziekale ontwikkeling
Marco Carola is een heel ander verhaal, dat is gewoon prutwerk.
Beiden hebben trouwens vaak een laf geluid, behalve dat Marco Carola gewoon helemaal geen energie in z'n sets heeft.
Let ook op z'n laatste release, om te janken.
Marco Carola is een heel ander verhaal, dat is gewoon prutwerk.
Beiden hebben trouwens vaak een laf geluid, behalve dat Marco Carola gewoon helemaal geen energie in z'n sets heeft.
Let ook op z'n laatste release, om te janken.
Dus of het minimal is of niet, het zal me een rotzorg zijn. Als je het te soft vind en liever terug denkt aan de jaren dat het harder bonkte, kom dan niet.