Partyflock

Forumonderwerp · 1051768
Waarschuw beheerder
Richie Hawtin & Marco Carola

29 april

Watt Rotterdam

Electric Deluxe

Bron: www.m-nus.com

Iemand hier meer info over?
Waarschuw beheerder
minimaal gepruttel of simpele "funky" snoeitechno, ik vind het allebei kut.

Geef mij maar techno dat verder gaat dan een zogenaamde drive of zogenaamd vooruitstrevend gepruttel.
Waarschuw beheerder
zoals mills op awake vorige keer
Waarschuw beheerder
heerlijk topic weer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D'lectronique op maandag 2 maart 2009 om 13:35:
ik denk t wel :) en waarom zou je van niet denken?

Nou ik zou je kennis dan maar even bijspijkeren ;) Want je weet het duidelijk niet. Omdat jij het hebt over goeie of slechte avonden en foutjes. Terwijl het de technofundementalisten gaat over dat ie jaren geleden echte techno draaide, treintechno blabla

Dat heeft er dus niks mee te maken of iemand een mindere dag heeft, of de zaak zo af en toe verpruts, maar dat iemand jaren geleden 10X zo stevig draaide. Dus daarom hebben ze het over vroeger.

Maar goed, ik ben geen technofundementalist. Ik hou wel van gepruttel. Maar Hawtin op bvb SMS vorig jaar was echt verre van gepruttel. Laatste uurtje Contact, en de laatste set die ik van hem zit steeds meer drive in. Ook al is het misschien nog niet zoals 2002/2003. Dus stop met dat huilende langspeelplaat van gezeur, discussie gesloten ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 2 maart 2009 om 23:25:
zoals mills op awake vorige keer

dat was ook niet al te best:nocheer:maar goed kwam misschien door het geluid

Ontopic:
Dit zou wel een gruwelijke koninginnenacht zijn zeg poepoe, nu maar hopen da het door gaat!:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloutje op dinsdag 3 maart 2009 om 12:19:
Nou ik zou je kennis dan maar even bijspijkeren ;) Want je weet het duidelijk niet. Omdat jij het hebt over goeie of slechte avonden en foutjes. Terwijl het de technofundementalisten gaat over dat ie jaren geleden echte techno draaide, treintechno blabla

Dat heeft er dus niks mee te maken of iemand een mindere dag heeft, of de zaak zo af en toe verpruts, maar dat iemand jaren geleden 10X zo stevig draaide. Dus daarom hebben ze het over vroeger.

Maar goed, ik ben geen technofundementalist. Ik hou wel van gepruttel. Maar Hawtin op bvb SMS vorig jaar was echt verre van gepruttel. Laatste uurtje Contact, en de laatste set die ik van hem zit steeds meer drive in. Ook al is het misschien nog niet zoals 2002/2003. Dus stop met dat huilende langspeelplaat van gezeur, discussie gesloten

technofundementalisten? waar heb je het over?

De housescene wordt zwaar overschat, het lijkt net of je het een way of life vindt. Je geeft het meer inhoudt dan het werkelijk heeft. Wat is er
nou kunstzinnig aan een dj die andermans plaatjes staat te draaien?
Waarschuw beheerder
ik zou trouwens echt para worden van die hippies die zwaar van de kaart op mijn mengpaneel staan te kwijleb pfff
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van marloutje op dinsdag 3 maart 2009 om 12:19:
technofundementalisten

:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 12:47:
technofundementalisten? waar heb je het over?

De housescene wordt zwaar overschat, het lijkt net of je het een way of life vindt. Je geeft het meer inhoudt dan het werkelijk heeft. Wat is er
nou kunstzinnig aan een dj die andermans plaatjes staat te draaien?

Als je partyflock het laatste jaar een beetje had gevolgd dan wist je waar ik het over had. Maar moet ik het nou weer gaan uitleggen? Ik had het niet eens tegen jouw. Zorg zelf maar dat je op de hoogte bent.

Ik weet niet waar jij verder dat way of life, kunstzinnig en dat soort dingen vandaann haalt. Ik leg haar alleen uit dat Hawtin en Carola vroeger harder draaide, en dat dat veel mensen dwars zit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Pimmetje!!! op dinsdag 3 maart 2009 om 12:21:
dat was ook niet al te bestmaar goed kwam misschien door het geluid

ok...ik vond het anders een dikke set.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloutje op dinsdag 3 maart 2009 om 13:04:
Ik leg haar alleen uit dat Hawtin en Carola vroeger harder draaide, en dat dat veel mensen dwars zit.

vroegerwasallesbetersydroompje?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 13:26:
vroegerwasallesbetersydroompje?

Wat bedoel je met het vraagteken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloutje op dinsdag 3 maart 2009 om 13:04:
Ik leg haar alleen uit dat Hawtin en Carola vroeger harder draaide

keihard a la DJ Rush
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 12:47:
technofundementalisten

als dit het alternatief is voor de ware fundementalisten graag ipv bommen rollende techno :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloutje op dinsdag 3 maart 2009 om 13:41:
Wat bedoel je met het vraagteken?

vraag·te·ken het; o -s leesteken (nl.: ?) achter een vraag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op dinsdag 3 maart 2009 om 15:37:
keihard a la DJ Rush

alleen hawtin ja. carola was meer a la ben sims
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 23:45:
vraag·te·ken het; o -s leesteken (nl.: ?) achter een vraag

je bedoeling vroeg ik, niet wat het is...

als in, vraag je of ik dat heb, want dan maak je jezelf wel heel erg belachelijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloutje op woensdag 4 maart 2009 om 10:28:
als in, vraag je of ik dat heb, want dan maak je jezelf wel heel erg belachelijk.

hij doet niet anders....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op dinsdag 3 maart 2009 om 15:37:
keihard a la DJ Rush

Hawtin zeker begin jaren '90. Sowieso draaide hij tot halverwege 2002 niet zo lafjes als dat ie nu doet :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op maandag 2 maart 2009 om 21:53:
En Richie H. is denk ik een beter voorbeeld; hij was de hardst beukende hoor eind jaren 90. Met een hoogtepunt op ILT 5 jaar in 2000. Heb daarna een jaar last van oren gehad. En sinds dien draag ik dopjes
Verder zou ik zeggen, ga twee weekjes ervoor op 11 april naar awake. Kan je lekker een paar uurtjes eindjarennegentigsnoeitechno doen:) goed voor je algemene muziekale ontwikkeling;)

Tja. Ik vind Richie's vroegere sets lekker, vind zijn sets van nu ook wel lekker omdat ik de minimale sound niet erg vind.

Marco Carola is een heel ander verhaal, dat is gewoon prutwerk.
Beiden hebben trouwens vaak een laf geluid, behalve dat Marco Carola gewoon helemaal geen energie in z'n sets heeft.
Let ook op z'n laatste release, om te janken.
Uitspraak van Ibu op woensdag 4 maart 2009 om 23:14:
Beiden hebben trouwens vaak een laf geluid, behalve dat Marco Carola gewoon helemaal geen energie in z'n sets heeft.

klopt wel beetje.. heb wat sets van carola uit 2006 en die vind ik zo onwijs vet.. echt heerlijke minimal

maar af en toe is het nu wel héél gay hoe hij draait :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op woensdag 4 maart 2009 om 23:14:

helemaal eens, die laatste release is echt sneu.. Richie vind ik echt dope, maar Carola heeft al zn credits verspeeld bij me. Als je de eerste paar beats hoort kan je de rest van de plaat zelf al invullen :'(
Waarschuw beheerder
ik kan me nog een carola op de eerste voltt loves summer herinneren, dat was echt de carola zoals ik het graag zie :)
daarna nog een hele dikke avond in okt 2006 gehad met carola in de melkweg, vanaf toen heb ik nooit meer echt een dikke set van em gehoord.
laatste awake heb ik eigenlijk van begin tot eind dezelfde plaat gehoord met iedere 5 min een irritant lange break en vervolgens weer ff de bas erin.
echt om moe van te worden...
Waarschuw beheerder
Richie Hawtin
Speedy J
Chris Liebing
Marco Carola
Len Faki
Boris Ross
Joey Daniel
Perry

29 April Watt Rotterdam

|| bron: www.electricdeluxepresents.net ||

Reken maar niet op "gepruttel"
Waarschuw beheerder
dat is nou eens een lijn omhoogje, mogen vele organisaties wat van leren. Len Faki, Speedy, Boris lekker knallen.
Jammer dat het in rotterdam is en dat ik op wintersport ben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rochier op donderdag 5 maart 2009 om 15:19:
Reken maar niet op "gepruttel"

ze draaien toch allemaal minimal?
Waarschuw beheerder
Dit is de tracklist van Berghain 3 (mixed by Len Faki)

01. John Beltran – Vienna
02. Edit-Select – Bauer (Exclusive Track)
03. Roman Lindau – Raumgestaltung
04. Collabs feat. Speedy J & Chris Liebing – Magnit Express
05. Gez Varley pres. Tony Montana – The World Is Yours
06. Someone Else – Lowdown Brittle (Wink’s Profound Sound Interpretation)
07. Pfirter – Mi Chica
08. Eric Johnston – Waiting For Weird
09. JP Montesino – Viaje Numero Uno
10. Planetary Assault Systems – Surface Noise
11. Len Faki – BX 3 (Exclusive Track)
12. Radio Slave - Neverending (Exclusive Track)
13. Radio Slave w/ Dennis Ferrer – Neverending w/ Jero a cappella
14. Koljah & Oliver Deutschmann - Eaten Back To Life (Ed Davenport's Stripped Mix)
15. Tony Lionni – Found A Place (Exclusive Track)
16. Basement Jaxx – Fly Life (Xtra Mix)
17. Nick Holder & Kaje pres. Trackheadz – Feel (Instrumental Mix)
18. Laurent Garnier – The Man With The Red Face
19. Ferrer & Sydenham Inc. - Timbuktu
20. Bloc Party - Where is Home? (Burial Remix)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een espresso apparaat pruttelt... minimal of niet, dit wordt een stuk harder dan wat de hedendaagse minimal / tech-house ganger gewend is.

Vorig jaar bij electric deluxe vond ik dat speedy j al veel te vroeg op een te hoog tempo zat en vond ik hawtin daarna te vlak. Hawtin en Speedy j b2b op het eind vond ik wel weer heel fijntjes, maar dat was op het eind van de avond. Dit jaar is Chris Liebing van de partij en Collabs staat nou niet bekend om zn softe setjes.

Dus of het minimal is of niet, het zal me een rotzorg zijn. Als je het te soft vind en liever terug denkt aan de jaren dat het harder bonkte, kom dan niet.

Het verkoopt toch wel dubbel en dwars uit dus gun dan je kaartje aan iemand die ervan gaat genieten in plaats van gaat zeiken.

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
mooi gesproken rochier
Waarschuw beheerder
Heeft iemand enig idee waar en wanneer de kaart verkoop begint??

Alvast bedankt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rochier op donderdag 5 maart 2009 om 16:51:
Dit jaar is Chris Liebing

afgelopen weekend gezien....4 uurs set en geloof me....Liebing is nu ECHT Liebing niet meer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op donderdag 5 maart 2009 om 16:09:
ze draaien toch allemaal minimal?

Chris Liebing kan toch echt wel knallen, heb hem helaas in de s80 gemist afgelopen weekend dus weetniet of hij nog doorbeukt.
Ik dacht't wel.

Anyway, leuk feest dit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op donderdag 5 maart 2009 om 23:01:
Chris Liebing kan toch echt wel knallen, heb hem helaas in de s80 gemist afgelopen weekend dus weetniet of hij nog doorbeukt.
Ik dacht't wel.

Nope, heb m vorige week donderdag nog gezien en dat was alles behalve knallen helaas.
Waarschuw beheerder
een reactie waarin ik het woord minimal zeg wordt meteen opgevat als zeiken. blijkbaar leggen jullie je link tussen minimal en zeiken heel snel :)

Uitspraak van Rochier op donderdag 5 maart 2009 om 16:51:
Dus of het minimal is of niet, het zal me een rotzorg zijn. Als je het te soft vind en liever terug denkt aan de jaren dat het harder bonkte, kom dan niet.

ik kom niet
Uitspraak van anders op vrijdag 6 maart 2009 om 11:33:
een reactie waarin ik het woord minimal zeg wordt meteen opgevat als zeiken. blijkbaar leggen jullie je link tussen minimal en zeiken heel snel

zijn er uberhaupt wel reacties van jou die niet als zeiken worden beschouwd?:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fabio op vrijdag 6 maart 2009 om 11:41:
Snaders en Rotterdam

Ho Ho, hij is naar de Factory 10 geweest hoor! :P

En Liebing is helaas niet meer wat het geweest is. Speedy J draaide wel lekker met Ruis.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb niets tegen rotterdam, tis alleen een kutstad

Waarschuw beheerder
Zelfs op het pruttelen van mijn espresso-apparaat kan ik nog harder los gaan als op deze inspiratieloze bagger.

Marco Carola mag met vervroegd pensioen. Wat een ontzettende loser is het geworden. Geef mij maar lekker Markantonio of Paco Osuna. Die draaien in ieder geval nog minimal die lekker doorrolt.

Niks mis met een portie goede minimal maar dan moet je duidelijk niet bij Mr. Carola zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op vrijdag 6 maart 2009 om 12:23:
ik heb niets tegen rotterdam, tis alleen een kutstad

:lol: