Weer zo'n mijlpaal voor de popcultuurAlsof het nog niet erger kon.. weer wat cultuurvernietigend materiaal
maar gigantisch lekkere track; Just Dance!
ik vind haar CD geweldig
ik niet. vind m nogal kinderachtig
De lyrics zijn alles behalve kinderachtig, maar goed smaken verschillen.
Jaren 80tig herleving wil maar niet sterven.
Maar ik vraag me af, waarom oh toch waarom alleen de slechte terug halen?
New Kids on the Block reunie.. wtf?
mm jammer die foto! in de clips is ze wel lkkr
dacht ik dat het kristina agelrea was
Ja daar lijkt d'r stem een beetje heel erg op. Njah, da's natuurlijk wel een pluspunt, maar of ze er hetzelfde mee kan vraag ik me af. Wat een simpele kutnummers zeg.
En Ed Banger records dan?
Ook erg jaren-80 als je het mij vraagt
Die 'discobal BH' vind ik wel fijn.
PF?
Ze is nu superwit blond en jij zet een foto neer met bruin haar
Is ze dit??
Ja duh... natuurlijk mislukt 't wel eens...
Maar ze kan wel goed zingen hoor.
Ach ze is ook wel goed Tis alleen jammer, dan hoor je haar op de CD's al die hoge noten doen en live valt het steeds weer tegen
Ach ze is ook wel goed
lekker NIET standaard...
Nooit naar een Minimal feest geweest zeker
haha wat heeft dat er nou mee te maken kleuter.
en vind kledingstijl van meiden op techno feesten absoluut niet sexy...allemaal van die sneaker freakers.
Gast ik ben maar 3 jaar jonger
En blijkbaar volg je mode niet. Jaren 80tig is al lang terug
Jaren 80tig is al lang terug, en Lady GaGa loopt feiten achterna. En Emo zijn Gay.
je vind jezelf cool dat je na minimal feesten gaat.
ik vind de rockabilly stijl van de jaren 60 vetter
jaren 80 glitterpakjes
haar kledingstijl is lekker NIET standaard...
Lady Gaga is een beetje verslaafd aan sex.
de teksten in haar nummers
Geniale teksten heeft ze
de teksten in haar nummers worden geschreven door gelikte producers
dan kan ze het knap verbergen in die pakjes van haar ...... hoppaaah vast in de naad dubbelzijdig plakband erop voor de bobbels en we maken er gelijk een cameltoe van..... sorry hoor ma geloof der niks van
Pffffffff wat die Lady GaGa ook mag zijn, ik zou haar wel doen hoor
Wat een heerlijk sletterig lichaam heeft dat mens (ondanks dat zij mogelijk kloten tussen haar benen heeft hangen)
Is het raar als ik me nou afvraag wat een sletterig lichaam is. Hebben sletten altijd hetzelfde soort lichaam ofzo?
Most musicianists will do anything for power and fame. They sell their soul to the devil"
Ja ja, ze HEEFT( ) Coke gebruikt. Ze is zus zo, aandachtsgeile kut hoer.
'Remember the Illuminati control the music industry, so lady gaga will always being getting the number 1 hits. When you join the Illuminati you are promised wealth, power and fame. Most musicianists will do anything for power and fame. They sell their soul to the devil"
Beste voorbeeld is nog Deadmau5. Wordt in 2 jaar tijd een megaster door het met synths naspelen van gitaartabulaturen (met akkoordenschema's bedoeld voor rhythm gitaristen in jazz) en daar een of andere laffe beat onder te flikkeren.
Ik heb weer een hype gemist
Pffffffff wat die Lady GaGa ook mag zijn, ik zou haar wel doen hoor