Uitspraak van PartyChick [NL] op woensdag 28 januari 2009 om 21:42:Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Ik ben vrijgezel"
Uitspraak van PartyChick [NL] op woensdag 28 januari 2009 om 21:42:Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Nee"
tuurlijk niet hoer
Uitspraak van PartyChick [NL] op woensdag 28 januari 2009 om 21:42:Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Nee"
Uitspraak van PartyChick [NL] op woensdag 28 januari 2009 om 21:42:Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Ik ben vrijgezel"
Vreemdgaan is not done, maar ben vrijgezel dus
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 januari 2009 om 22:08:en als de ander nou bezet is??
Dan toon je respect voor degene met wie hij/zij gaat en laat je diegene met rust?
hoer
Wat voor aantrekkelijk aanbod??? een blonde vrouw met een killerbody? NEE
Voor een Johnny Walker Blue Label...mmmm keuzes keuzes...
...maar ik kan je vertellen...me rechterhand zou er niet blij mee zijn
heeyyy jij wat is er met dat blondje met die grote mond gebeurt?
Voor een Johnny Walker Blue Label...mmmm keuzes keuzes...
...maar ik kan je vertellen...me rechterhand zou er niet blij mee zijn
Uitspraak van PartyChick [NL] op woensdag 28 januari 2009 om 21:42:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Nee"
heeyyy jij wat is er met dat blondje met die grote mond gebeurt?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 januari 2009 om 23:32:Gelukkig hoef ik niet bang te zijn om in de spiegel te kijken omdat hij dan breekt
Deze opmerking hoort in een andere topic thuis he..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 januari 2009 om 23:32:...in de badkuip
ja ze was moe van het steeds der kaak uit der mond trekken...best inspannend
hahahhaa
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 januari 2009 om 23:32:Heb trouwens net die film gezien, wel spannend
Best gevaarlijk om een bad te nemen
Gelukkig hoef ik niet bang te zijn om in de spiegel te kijken omdat hij dan breekt
ja joh bad is gevaarlijk laatst ook was ik nightmare on elmstreet aan het kijken, stukje met bad alles gebeurt in badO:)
ik zeg niks verder over je spiegelopmerking
NOOIT! als het niet meer gaat of ik wil met iemand anders,, maak ik t eerst uit..
ik ga me niet tot dat niveau verlagen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 januari 2009 om 23:41:Deze opmerking hoort in een andere topic thuis he..
volgens mij niet alleen me opmerking..maar ikzelf ook, krijg nooit een aantrekkelijk aanbod aangeboden...zelfs geen biertje..
ja joh bad is gevaarlijk laatst ook was ik nightmare on elmstreet aan het kijken, stukje met bad alles gebeurt in bad
ik zeg niks verder over je spiegelopmerking
ja het is aardig los in bad
ja pfff wat een sukkeltje he die gast uit die film, kreeg die spiegel nieteens stuk met z'n pistool...hoef er alleen maar in te staren
zowww nu ga ik echt slapen... pleur al bijna om net
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 januari 2009 om 23:58:zelfs geen biertje..
Ik voel me zooo aangesproken nu
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 januari 2009 om 23:58:ja het is aardig los in bad
ja pfff wat een sukkeltje he die gast uit die film, kreeg die spiegel nieteens stuk met z'n pistool...hoef er alleen maar in te staren
ja echt wel blijft leuke film8)
slaap lekker(F) ik ga zo ook slapen....
Uitspraak van HardcorePurmerend op woensdag 28 januari 2009 om 21:50:Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Nee"
vreemdgaan is triest
Uitspraak van HardcorePurmerend op woensdag 28 januari 2009 om 22:23:Uitspraak van naf-naf op woensdag 28 januari 2009 om 22:08:
en als de ander nou bezet is??
Dan toon je respect voor degene met wie hij/zij gaat en laat je diegene met rust
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Nee"
Uitspraak van HardcorePurmerend op woensdag 28 januari 2009 om 21:50:vreemdgaan is triest
aantrekkelijk aanbod? als je bezet bent dan denk je daar toch niet eens bij na
Kijk....en dan zit je relatie dus al niet goed toch ...
Vreemdgaan meest ZIELIGE wat je kan doen
maar waarom gaan er dan zoveel mensen vreemd ???
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 januari 2009 om 22:01:Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Nee" tenzij ze mag meedoen
maak er gewoon een triootje van!
laatste aanpassing
duss
Uitspraak van PartyChick [NL] op woensdag 28 januari 2009 om 21:42:Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Ja"
Uitspraak van PartyChick [NL] op woensdag 28 januari 2009 om 21:42:zou je dan vreemdgaan?
ik denk het niet.
alis partychick wel een lekker ding nartuurlijk
Jij wel?
Vreemd gaan is gestoord, als je met iedereen wilt kunnen neuken dan moet je vrijgezel blijven, klaar.
Vreemdgaan is niet voor je zelf durven toegeven dat je relatie niet goed is.
Geen behoefte aan!