Partyflock

Forumonderwerp · 1047345
2 volgers · 3700x bekeken
Waarschuw beheerder
dit jaar komt er een nieuw deel van mafia uit. wanneer is nog niet bekend.

trailer: http://www.mafia2game.com/trailers/trailer3.html
site: http://www.mafia2game.com/home.html

mij lijkt het een toffe game mafia 1 vond ik al super dus dan zal 2 ook geweldig zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 maart 2011 om 11:10:
Ben net met het spel begonnen en heb op internet wat maps opgezocht waar die posters zouden moeten hangen, maar ik zie ze gewoon niet?

Wat ik me kan herinneren is dat een paar poster wel op aparte plaatsen hingen, en dus niet gelijk opvielen of makkelijk te bereiken waren. Maar merendeel van de posters was met een map erbij makkelijk te vinden. :P

[img width=620 height=514 cacheid=0011ae20002f3652caca8b731a02c03189]http://www.videogamesblogger.com/wp-content/uploads/2010/08/mafia-2-wanted-poster-screenshot.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm naja ik zal vanavond nog eens kijken 8)

Ik had twee verschillende uitgekozen, die gewoon ergens op straat zou moeten hangen, maar ik zag ze echt niet :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 maart 2011 om 11:10:
Ik snap niet hoe ik die posters of het hoofd kan zien
Ben net met het spel begonnen en heb op internet wat maps opgezocht waar die posters zouden moeten hangen, maar ik zie ze gewoon niet?

Mischien omdat je dan voor die poster niet de goede chapter zit?
Ik denk eerlijk gezegd dat die wanted posters aan een chapter zijn verbonden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pitbull_boskoop op zondag 20 maart 2011 om 13:06:
Ik denk eerlijk gezegd dat die wanted posters aan een chapter zijn verbonden.

Maakt voor zover ik weet niks uit, heb namelijk alle posters binnen 1 chapter gehaald (een chapter waar je niet gelijk een missie hebt en dus lekker kunt freeroamen), heb dit wel pas gedaan nadat ik het spel uitgespeeld had.

Posters hangen vaak in steegjes en dan net om een hoekje, zeg maar op de meest onlogische plekken. :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pitbull_boskoop op zondag 20 maart 2011 om 13:06:

Zou kunnen ja, al gaat het nu wel goed hoor. Heb er nu 31 geloof ik..

Uitspraak van actief op maandag 21 maart 2011 om 09:54:
Posters hangen vaak in steegjes en dan net om een hoekje, zeg maar op de meest onlogische plekken.

Inderdaad, of die ene waar van je vanaf de weg door de vangrails naar beneden moet springen en op een huisje moet landen :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 maart 2011 om 10:56:
Inderdaad, of die ene waar van je vanaf de weg door de vangrails naar beneden moet springen en op een huisje moet landen

Was toevallig de laatste die ik nog moest, en die zorgde dus nog mooi ff voor wat lichte irritaties, want de 'jump' ging vrij vaak mis.. :frusty: