Partyflock

Forumonderwerp · 1046513
Een maat van me heeft in het weekend en pijp gerookt van die schit, moest echt havy zijn geweest.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 maart 2009 om 14:43:
maar als je dan wil roken rook dan base coke meth = een dikkke nono..

crack is minstens zo verslavend vida loca :[

Uitspraak van Clitty :bounce: op donderdag 26 maart 2009 om 17:47:
crack is minstens zo verslavend vida loca

Weet ik maar rook 's een week crack of een week crystal meth..
als je crack rookt dat werkt niet langer als een halfuur meth heel wat langer..
als je de hele dag door crack rookt is het logisch dat je gaat chinezen om te kunnen slapen maar 1 pijp crack of 1 pijp meth zit nogal een verschil in
maar goed als je goeiekoper uit wil zijn en langere werking etc.. ga dan vooral voor de meth want base coke kost toch zeker 20 e per bolletje.. en dat red je niet met 1 bolletje op een dag als je n die hard crackjunk bent.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 maart 2009 om 18:22:
als je crack rookt dat werkt niet langer als een halfuur meth heel wat langer..

daarom weegt een half uurtje plezier van crack niet op tegen de nadelen evan,, de rest van de dag depri :P

ja dan dat maar crack s lekkerder :lol:
Doe mij maar gewoon speed, kom maar op met jullie aanbiedingen. Heb zelf niks meer in Rotteurodam
Uitspraak van Matthijs op donderdag 22 januari 2009 om 19:35:
Niet dat ik iedereen aanraadt om meth te gaan gebruiken ofzo, maar ik heb zo'n hekel aan dit soort campagnes die alles totaal overdrijven en niet gewoon met eerlijke informatie komen zodat je een bewuste keuze kan maken

Ik zie wel een kern van waarheid in het bang maken voor crystal meth. Is en blijft slecht en zwaar verslavend. Ze weerhouden denk ik meer mensen met bang maken dan wanneer ze zeggen "het is slecht voor je, maar gebruik het gerust." Kijk hoeveel mensen er roken.