Uitspraak van verwijderd op maandag 20 april 2009 om 10:24:
+
graphics
Presentatie
Commentaar
Diepe gameplay
- op hoger niveau ontzettend moeilijk. Kom vaak niet eens door de eerste ronde heen tegen Rua. Liddell valt wel mee, aangezien die niet naar de grond gaat.
- Ondanks dat dit geen button masher is denk ik dat er toch wel wat controllers gaan sneuvelen door overbelasting van die rechterpook.
- Scheidsrechter had wat sneller kunnen reageren. Soms na een tapout komt hij er pas na 5 seconden tussen. Verder mag hij er ook wat feller tussen komen. In het echt sleuren ze mensen er echt af en hier gebeurt dat absoluut niet.
+- Erg verslavend. Dat dus zowel positief als negatief 
Ja ben ik helemaal mee eens , de gameplay zelf is echt diepgaand , en is ook niet zomaar een spel wat je even oppakt , dat vergt wel wat tijd.(wat ik overgins helemaal niet erg vind)
En dat van die scheidsrechter dat is zo ja , misschien dat het in de full game wel zo is , maar dat denk ik niet.Maar dat zijn opzich "kleine" schoonheids foutjes die in de volgende game goed worden gemaakt. Want de demo zelf voelt heel solide aan , en ben eigenlijk geen bugs of wat dan ook tegen gekomen.
Wel had ik zelf gewild dat als je iemand een jab of een hoek geeft , dat die handschoen echt in t gezicht word geplaatst ,en soms lijkt t wel of ie niet helemaal connect.
Maar al met al ben ik echt zeeer tevreden , en weet nu al zeker dat dit een erg verslavende game gaat worden , die ik nog heel lang zal spelen !