Partyflock

Forumonderwerp · 1046281

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een onderzoek van het wetenschappelijk magazine The Lancet stelde een top20 op van de meest gevaarlijke genotsmiddelen, beginnend met de meest schadelijke

Most dangerous drugs
Research recently published in the medical journal The Lancet rates the most dangerous drugs (starting with the worst) as follows:

1. Heroin
2. Cocaine
3. Barbiturates
4. Street methadone
5. Alcohol
6. Ketamine
7. Benzodiazepines
8. Amphetamine
9. Tobacco
10. Buprenorphine
11. Cannabis
12. Solvents
13. 4-MTA
14. LSD
15. Methylphenidate
16. Anabolic steroids
17. GHB
18. Ecstasy
19. Alkyl nitrates
20. Khat

http://74.125.77.132/search?q=cache:eX4UCF0du4IJ:www.wietforum.nl/lofiversion/index.php/t27716.html+drugs+top+20&ct=clnk&cd=1&gl=nl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tomaas op zaterdag 24 januari 2009 om 21:16:
Die lijst gaat over schade aan de maatschappij he?

Dat moet ik nakijken, maar ookal is dit zo, iemand met nierschade of longkanker kost de maatschapij ook onwijs veel geld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 januari 2009 om 18:58:
Dat moet ik nakijken, maar ookal is dit zo, iemand met nierschade of longkanker kost de maatschapij ook onwijs veel geld.

Integendeel, rokers sterven jonger en kosten de overheid minder geld dan niet-rokers. Bron CBS.
Alcohol is een anders verhaal, dat kost de overheid enorm veel geld.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tomaas op zondag 25 januari 2009 om 19:19:
Integendeel, rokers sterven jonger en kosten de overheid minder geld dan niet-rokers. Bron CBS.

lol :D

Dus, roken allemaal :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 januari 2009 om 20:09:
lol :D

Dus, roken allemaal :[

De overheid heeft er enorm veel baat bij dat er zo veel rokers zijn. Ze ontvangen echt enorm veel accijns, rokers kunnen gewoon zonder problemen meedraaien in de maatschappij, en de kosten voor pensioen en zorg worden veel lager.
Vraag me af wat voor maatregelen de overheid zou moeten nemen als iedereen plots stopt met roken. :P

Waarschuw beheerder
plop