Stel verplicht vrijwilligerswerk of dienstplicht naar keuze in voor 18 jarigen. Niks mis mee toch?
te dicht langs de molen gefietst vanmorgen?
zich verdienstelijk moeten maken in de maatschappij.
geldt mantelzorg dan ook?
zorgen voor een ziek familielid of vriend of vriendin??
ik zou niet weten waar k de tijd vandaan zou moeten halen, naast een fulltime baan en het huishouden. zonder dat je aan jezelf voorbij gaat??
IEDEREEN
VERPLICHT
Toch?
IEDEREEN zou VERPLICHT moeten zijn een jaar vrijwilligerswerk te
doen en zich verdienstelijk moeten maken in de maatschappij.
zich verdienstelijk moeten maken in de maatschappij
Nou ik niet hoor
ons land gewoon goed werkt, en ook de armen redelijk kunnen leven.
de belastingen te hoog zijn, maar ondertussen vergeten dat dankzij die belasting
er is nog steeds ruimte voor verbetering. met name in de zorg en onderwijs.
Zolang onbetaald werk niet gezien word als WERK, zal er altijd een tekort aan vrijwilligers blijven.
Als je nl vrijwilligerswerk doet en een wwb-uitkering hebt dan word er door de wwb gezegd: je kunt vrijwilligerswerk doen, dus kun je ook een betaalde baan zoeken.
Luister je daar niet naar word je gekort op je uitkering.
In Amerika ben je dan al lang ten dode opgeschreven, executiebevel ondertekend door je HMO die je behandeling af wijst.
Meen je niet...
time = money
Voor de tijd die ik werk, wil ik geld zien. Belasting betalen vind ik al erg genoeg!
Meen je niet...
true majah, mensen hier worden met kanker gewoon weer goedgekeurd om te gaan werkendat snap k niet hoor
Want door de betere behandelingen zijn veel mensen die niet te genezen zijn, toch in staat om redelijk te leven.
En over een paar jaar loopt nederland te zeiken omdat er te weinig vrijwilligers zijn.... cirkeltje is rond
Toch zou het niet verkeerd zijn. Vroeger moesten de mannen toch ook de dienstplicht in? Stel verplicht vrijwilligerswerk of dienstplicht naar keuze in voor 18 jarigen. Niks mis mee toch?
Is de coalitie nog niet links genoeg?
Toch?
Shit verbieden en verplichten is kenmerk van rechts
die is jusit zo rechts als de pest.
CDA = rechts
CU = rechts
PVDA = midden maar leveren alleen in aan standpunten om macht te behouden
Shit verbieden en verplichten is kenmerk van rechts, degene die meeste wil verbieden is Geert Wilders, degenen die mensen het meest vrij willen laten zijn de PvdD en de SP.
Rechts = vrijheden beperken op politiek gebied (dingen verbieden dus) en vrijheid vergroten op economisch gebied (alles aan de markt over laten)
Links = vrijheden uitbreiden op politiek gebied (minder verbieden, zo zijn alle linkse partijen voor legale wietteelt) en beperken op economisch gebied (zorg, onderwijs, wonen in staatshanden)
alleen maar rechts extremitische teksten
Zelfs Adolf Hitler was links.
deze forum